Saab 9-3SS traction control failure
Umbes sama asi siit eelnevalt läbi käinud,ehk on abi http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9127
Päris sama asi ei ole.
Kuni süütelukk end "sisse keerata" laseb, on võimalik süüde sees autot käivatada proovida, sillates starteri relee pesas vastavad klemmid. Kui käivitub, siis vutt-vutt Tech-2 poole jugama. Ühel hetkel lülitatakse lukk avariirežiimi ja siis süüdet sisse ei saa, rool ka lukus. Siis läheb keeruliseks.
Kuni süütelukk end "sisse keerata" laseb, on võimalik süüde sees autot käivatada proovida, sillates starteri relee pesas vastavad klemmid. Kui käivitub, siis vutt-vutt Tech-2 poole jugama. Ühel hetkel lülitatakse lukk avariirežiimi ja siis süüdet sisse ei saa, rool ka lukus. Siis läheb keeruliseks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kirjeldus meenutab jah pigem minu autoga toimunut: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid208671
viga põhjustas siis katkine mootori aju juhtmestik.
lahenduseks on tõepoolest relee klemmide sildamine ja töökoja/tech2 poole kiirelt vuramine. võib ka masina treilaga kohale viia, nagu ma 2 korda teha sain.
kolmas kord veeresin ise kohale ja õnneks rohkem ei ole juhtmesikuga muret olnud, ptüi-ptüi-ptüi ![Beertime :beer:](./images/smilies/beer.gif)
viga põhjustas siis katkine mootori aju juhtmestik.
lahenduseks on tõepoolest relee klemmide sildamine ja töökoja/tech2 poole kiirelt vuramine. võib ka masina treilaga kohale viia, nagu ma 2 korda teha sain.
![Drink :drink:](./images/smilies/drinkbuddys.gif)
![Beertime :beer:](./images/smilies/beer.gif)
Asi lahenes nii palju et, sain auto käima, arvuti näitas et ei saa mootori ajuga ühendust. Kapoti all kaitsmekarbis oleval, reelel (r7) ei ei olnud piisavat massi, sai siis lisa mass juhe pandud aku pealt ja kõik toimis, peale selle et kui auto seisma jätta, jäi mingile asjale vool taha, on selline pinin ja ära ei kao, sisselaske juures kuskil (tundus et EGR klapi juures). Küsimus targematele siis et kus kohast see R7 relee massi võtab? Või siis et kust ma võin uue massi sinna vedada nii et oleks süüte sissekeeramisel seal vool?