Plaan siin mootori õli/filter vahetada,kuna display hoiatab juba aegajalt.Teemasid siin küll,aga 93ss 2.0t kohta suurt nagu ei leidnud.
Vaatasin siin Oilpoint-is valik suur ja õli ja filtri ostul vahetus tasuta,aga millist õli võtta,seal margi sisestades pakub erinevaid sobivaid õlisid,aga hinna vahe seal suur.Kas võib odavama võtta nt Gulf Formula GMX 5W-30, 4 L hind 29.60€ või siis midagi kallimat nt FUCHS TITAN GT1 PRO FLEX SAE 5w-30, 4 L hind 69.21€ ....varjante seal veel muidugi.
Õli vahetus?
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kui ma õigesti mäletan, siis tehase soovitus oli 0W-30 ja peab vastama GM-LL-A-025 nõuetele. Vist ka osad 5w-30 õlid vastavad sellele nõudele kuigi 0W-30 peaks olema lollikindlam (kuid kallim) valik.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mida displei hoiatab? Kui kaua sa ei vahetanud õli juba?
Mobil, Liqui Moly, Castrol(esineb võltsitud Eesti turul) muid marke ei soovitaks turbo motooriga autole.
Mobil, Liqui Moly, Castrol(esineb võltsitud Eesti turul) muid marke ei soovitaks turbo motooriga autole.
__In Boost We Trust__
Vahel viskab displayl kirja ette time for service...ja menüüst pealt näitab,et oil quality 53%.....vahetatud sai nii 1,3a tagasi saabianti juures ja sisse pandi w5-30 marki praegu peast ei mäleta.Kas on mõtet veel vahetada,kui 53% alles veel?
...Selge eks vahetab ära,aga kas peab tingimatta kalli õli panema,või võib ka odavama poole vaadata.Milline/kus oleks hea ja mitte kõige kallim?
Õli pane pigem ikka see mida tootja ette näeb. Ehk siis kõige lihtsam - viid auto adekvaatsesse saabidega tegelevasse asutusse (Audacer, Troost, Saabianti) ja lased vahetada.
Lähed näiteks www.määrdekeskus.ee (või misiganes muu autokeemiat müüva asutuse koduleht), paned otsingusse "GM-LL-A-025" ja vaata aga hindasid. vähemalt teoreetiliselt peaks kõik tulemused vastama Saabi nõuetele.
Paljude õlitootjate kodulehel on samuti "oil guide", mille abil saad lõpuks margipõhise tulemuse.
Paljude õlitootjate kodulehel on samuti "oil guide", mille abil saad lõpuks margipõhise tulemuse.
Ma mõtlengi,et kui õlidel tähised "GM-LL-A-025" samad ja hinna vahe 2-3x siis kas peab ikka kõige kallima varjandi võtma,või milline oleks parem hinna ja kvaliteedi suhtes.
Valik seal selline:
http://www.maardekeskus.ee/advanced_sea ... oil_type=0
Valik seal selline:
http://www.maardekeskus.ee/advanced_sea ... oil_type=0
Kindlasti ei pea panema kõige kallimat.(aga alati võid kui sellest parem ja kindlam enesetunne tekib)
Esindused panevad ise sisse GM Dexos õli, mis näiteks Automaalima kauplustes on üks odavamatest õlidest.
Esindused panevad ise sisse GM Dexos õli, mis näiteks Automaalima kauplustes on üks odavamatest õlidest.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Mida displei hoiatab? Kui kaua sa ei vahetanud õli juba?
Mobil, Liqui Moly, Castrol(esineb võltsitud Eesti turul) muid marke ei soovitaks turbo motooriga autole.
Olen ka seda kuulnud,aga kuidas seda kindlaks teha,kas on originaal või võltsing.Või on lihtsalt konkurentide poolt levitatud kuulujutt,et kliente eemale peletada?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Mida displei hoiatab? Kui kaua sa ei vahetanud õli juba?
Mobil, Liqui Moly, Castrol(esineb võltsitud Eesti turul) muid marke ei soovitaks turbo motooriga autole.
Mis nendel teistel markidel siis viga on ,et turbomootoriga autole ei soovitaks ?
Peaks edaspidi ka pakkumisi küsima, saab oluliselt odavamalt nagu ma näen. Ma tavaliselt lihtsalt panen aja kinni ja lähen kohale aga pakkumiste võtmisega saab odavamalt nagu ma näen. Pärast hea paberil ette näidata, et hind selline.
Hind on pm sama pakkumisel ja lihtsalt kohale minnes.Hind sõltub masinast ja veel muudest asjaoludest,mis kohapeal välja tulevad ja vahetamist vajavad.
Kas selline õli ei tule kõnealla w,kõik nõuded nagu täidetud?Pole ju mõtet nime pärast üle maksta.
http://www.maardekeskus.ee/gulf-formula ... -p-65.html
Kas selline õli ei tule kõnealla w,kõik nõuded nagu täidetud?Pole ju mõtet nime pärast üle maksta.
http://www.maardekeskus.ee/gulf-formula ... -p-65.html
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Põle nagu mõtet õlivahetusest raketiteadust või suursündmust teha
9-3 ss mootor pole ka nii pirtsakas kui 9-5 mootorid. Vaata, et tehase miinumum kvaliteedinõuetele vastab, vaheta ära ja asi ants.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Pole päris nii.Põle nagu mõtet õlivahetusest raketiteadust või suursündmust teha9-3 ss mootor pole ka nii pirtsakas kui 9-5 mootorid. Vaata, et tehase miinumum kvaliteedinõuetele vastab, vaheta ära ja asi ants.
SS`i bensumootorid on tunduvalt nõudlikumad õlikvaliteedi suhtes (pole ka Saabi mootorid). B205/235 probleemid (kuni MY 2004) on ju hoopis ränkades projekteerimisevigades. Valed materjalid kolvigrupis, mittetoimiv karterituulutus, valesti projekteeritid õlitusskeem plokis jne. Õlivahetusvälba pikkus on neis mootorites kriitilise tähtsusega, samuti "sihipärane" mootori koormamine. Töötavad pikalt ka "muda"õliga eelnevaid tingimusi täites.
ps: Meie turul liigub laialdaselt VÕLTSITUD Mobil, Castrol ja väidetavalt ka Liqui Moly õlisid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pole päris nii.Põle nagu mõtet õlivahetusest raketiteadust või suursündmust teha9-3 ss mootor pole ka nii pirtsakas kui 9-5 mootorid. Vaata, et tehase miinumum kvaliteedinõuetele vastab, vaheta ära ja asi ants.
SS`i bensumootorid on tunduvalt nõudlikumad õlikvaliteedi suhtes (pole ka Saabi mootorid). B205/235 probleemid (kuni MY 2004) on ju hoopis ränkades projekteerimisevigades. Valed materjalid kolvigrupis, mittetoimiv karterituulutus, valesti projekteeritid õlitusskeem plokis jne. Õlivahetusvälba pikkus on neis mootorites kriitilise tähtsusega, samuti "sihipärane" mootori koormamine. Töötavad pikalt ka "muda"õliga eelnevaid tingimusi täites.
ps: Meie turul liigub laialdaselt VÕLTSITUD Mobil, Castrol ja väidetavalt ka Liqui Moly õlisid.
Kelle mootori toodanguga on seljuhul tegemist? Ise arvasin kogu aeg, et Saabi enda mootorid. Ja mida "sihipärase" kasutamise all mõtled? Et tuleks aeg-ajalt ikka vähe julgemalt vajutada? Ise kasutanud muidu kogu aeg Mobilit (ESP forumula), kuid nüüd läksin liqui moly peale üle, tsips odavam, kvaliteedi üle nurisetud pole, pigem ainult kiidetud ning kõigil meie pere masinatel sama marki õli sees.
Hind on pm sama pakkumisel ja lihtsalt kohale minnes.Hind sõltub masinast ja veel muudest asjaoludest,mis kohapeal välja tulevad ja vahetamist vajavad.
Kas selline õli ei tule kõnealla w,kõik nõuded nagu täidetud?Pole ju mõtet nime pärast üle maksta.
http://www.maardekeskus.ee/gulf-formula ... -p-65.html
Huvitav, siin saabiklubi foorumites kõik hinnapakkumised haihtuvad millegipärast.
Õnneks jõudsin selle kopeerida. Hinnavahe sinu pakkumise ja minu oma vahel on minu kahjuks igatahes. Teen omad järeldused sellest igatahes. Kusjuures kõik materjalid on samad.