Tere
Mure nimelt selline, et pärast auto pesu on kõrvalistuja poolne põrandamatt tuuletunneli juurest märg. Oskab keegi soovitada mida vaadata/remontida? Ehk on seal mingi vee äravoolu kanal umbes või midagi sarnast?
Suur tänu kõigile abistajatele
Lauri
Saab 9-3 sedaan vesi salongis
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Mul jooksis vesi salongifiltri topsiku vahelt sisse. Keegi oli selle lohakalt kinnitanud ning tihend oli ka üsna pude. Panin uue tihendi ning kinnitasin topsiku korralikult, enam vesi sisse ei trügi. Ahjaa - topsiku alumisse äärde puurisin ka paar auku, et vesi filtrit ei leotaks.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tõenäoliselt on kapoti ja klaasi vahel oleva plasti all (kus käib ka õhufilter nagu eelmine kirjutaja viitas) olevad vee äravoolu avad umbes. Neid peab aeg-ajalt puhastama ise. Teenindused on nede puhastamisel nirud. Ava kapott. Eemalda plastkate ja puhasta avad. See on üsna lihtne töö.
Siin veidi infot töö järjekorrast: http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=136459. Seda aukude puurumist õhufiltri alla pole vaja kui vihmavee äravoolu avad puhtad hoida. Üldiselt on need mõistlik peale puude all parkimist puhastada. Eriti ohtlik on peenem sodi, mida praegu puudelt tuleb.
Siiski tasub vaadata kas õhufiltri hoidja taga olev tihend on korras. Kui ei siis tasub see ära vahetada. Suurema veega on selle tihendi töötamine väga oluline.
Siin veidi infot töö järjekorrast: http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=136459. Seda aukude puurumist õhufiltri alla pole vaja kui vihmavee äravoolu avad puhtad hoida. Üldiselt on need mõistlik peale puude all parkimist puhastada. Eriti ohtlik on peenem sodi, mida praegu puudelt tuleb.
Siiski tasub vaadata kas õhufiltri hoidja taga olev tihend on korras. Kui ei siis tasub see ära vahetada. Suurema veega on selle tihendi töötamine väga oluline.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Tere jälle
Mõned uued küsimused:
Kas salongi õhufilter ongi selliselt või käib seal mingi kaitsev plastik ka veel ees?
Kas see on nüüd see tihend mis suurema vee kinni hoiab? Minu autol, nagu pildilt näha, on see ära kõdunenud. Kas seda tihendit või tervet juppi saab osta poest või peab ise mingi universaalse kleebitava aknatihendiga sinna midagi leiutama?
Mõned uued küsimused:
Kas salongi õhufilter ongi selliselt või käib seal mingi kaitsev plastik ka veel ees?
Kas see on nüüd see tihend mis suurema vee kinni hoiab? Minu autol, nagu pildilt näha, on see ära kõdunenud. Kas seda tihendit või tervet juppi saab osta poest või peab ise mingi universaalse kleebitava aknatihendiga sinna midagi leiutama?
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Jah, see salongiõhufilter ongi seal nõnda alasti ja nii peabki olema. Tihendi osas ei oska kaasa rääkida.
Küll vaata ühtlasi üle ka äravooluavad selle plekkvanni põhjas kus see kogu kupatus asub.
Küll vaata ühtlasi üle ka äravooluavad selle plekkvanni põhjas kus see kogu kupatus asub.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Aga uksepakud on kuivad, ainult põhja tekib vesi, mis jääb sinna seisma.
Ei pruugi uksepolstri ja selle sisemise vahebarjääri viga ollagi.
Kas oled hoolikalt vaadanud, et vesi ei kogune mitte lävepakul oleva uksetihendi peale, kust see mujale ei jookse kui vaid salongi?
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Olen sealt tagant põranda katte juba üles kakkunud, kõik ülespoole ulatuvad osad (ukse tihendist alla "kausini" ja teiselt poolt "kausist" tagumise keskkonsoolini) on kuivad. Põranda kate on märg alates juhi istme alt kuni tagumise pingi alguseni, vesi koguneb just sinna kõige madalamasse "kaussi" ja püsib seal ning seda ei ole vähe, hinnanguliselt vb isegi pool liitrit. Minu loogiline mõistus ütleb, et vesi tuleb põranda katte alt äkki mingisugustest torudest/avadest või juhi istme alt? On seal miskit, kust selline hulk vett sisse saaks tulla?
Kui Su autol on istme alune võimendi, siis see varsti enam ei tööta. Need kardavad niiskust.
Filtrikorpuse tihend tuleb uus teha.Mis viga oli siis? Mul sama probleem aga kòrvalisrujal. Kapoti all olev salongifilter oli làbimàrg. Seistes sajab ka sisse. Mida ma seal vaatama peaks oskab öelda keegi?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Jah, vaata minu teist pilti. Seal see must rant on kõdunenud tihend. Puhastasin selle kõdu sealt ära, ostsin ehituspoest liimiribaga akna/uksetihendi ja asendasin.
Seal korpuse all on ka vee äravoolu ava, vaata, et see umbes ei oleks.
Seal korpuse all on ka vee äravoolu ava, vaata, et see umbes ei oleks.
Panin selle ukse vms tihendi ehituspoest, aga seda ainult selle sama liimiribaga karbi kylge. (Kas peaks olema liimitud mòlema poolega?) Mòned tilgad olid ikka hommikuks salongis. Kas originaaltihendit saab ka eraldi kuskilt? Ja mul see pealmine tihend vòi pehmendusriba oli ka làbi. Kas sealt vòis ka tulla?
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mina liimisin tavalise kolme soonega aknatihendi selle plastkorpuse külge ning korpus torpeedopleki külge klõpsudega kinni ehk ei liiminud mõlemalt poolt kinni. Lisaks ostsin esindusest juurde selle nn water barrieri, mis käib sinna filtri korpuse peale alates 2005a autodel. Peale seda mul enam vett sisse tulnud ei ole.
Mis aasta autoga tegu? Kui enne 2005 tehtud auto, siis tasuks ka osta see water barrier plastik sinna kaitseks peale, muidu on salongiventikas peagi õhtal sul.
PS Äravooluava on salongiõhufiltri korpuse all see ilmatu suur ovaalne auk.
Mis aasta autoga tegu? Kui enne 2005 tehtud auto, siis tasuks ka osta see water barrier plastik sinna kaitseks peale, muidu on salongiventikas peagi õhtal sul.
PS Äravooluava on salongiõhufiltri korpuse all see ilmatu suur ovaalne auk.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Sul on seda jubinat vaja http://www.eeuroparts.com/Parts/64136/H ... -12765989/
Esindustest saab seda jah.
Esindustest saab seda jah.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
mina lasin tuttaval teha. otseselt remonti vist ei teinud aga puhastas ja õlitas ja hakkas tööle siis jälle õnneks
Õlitamine on nii ja naa, endal järgi proovitud, toimis kuskil pool aastat kui sedagi. Siis vajas jällegi hoolitsust . Kui tahtmist on siis võib muidugi proovida, kuigi meeldiv/lihtne ettevõtmine salongivendi vahetus ei ole. Lõpuks ostsin romulast ikkagi kasutatud varuosa.
Mis hinnaga neid mootoreid siis ka Eestist leiab ja mis romulas nende eest küsitakse?
eBay hinnad algavad koos saatmisega alla 100 euri.
Näitena: LINK
Enda masinal teeb ka aegajalt see mootor ikka ülihäirivaid hääli. Hakkas krigisema umbes pool aastat tagas ja hoia hinge kinni, et kaua vastu peab. Romula kaup võib ju kolme kuu pärast jälle hakkama krigisema...
eBay hinnad algavad koos saatmisega alla 100 euri.
Näitena: LINK
Enda masinal teeb ka aegajalt see mootor ikka ülihäirivaid hääli. Hakkas krigisema umbes pool aastat tagas ja hoia hinge kinni, et kaua vastu peab. Romula kaup võib ju kolme kuu pärast jälle hakkama krigisema...
Ise ostsin 50€ eest nii nagu eelmisel lehel kirjas aga kindlasti saab odavamalt/kallimalt. Välisel vaatusel selgus, et tegemist suhteliselt uueväärse varuosaga. Kui harjad korras, pole üleliigselt kulunud ja võll ei loksu ülemäära palju siis pole ju kahtlust miks ei peaks töötama.
Enne külge panekud oleks soovitatav muidugi määrdega ka üle käia, ise kasutasin selleks vasemääret.
Enne külge panekud oleks soovitatav muidugi määrdega ka üle käia, ise kasutasin selleks vasemääret.