Mure Saab 9-3 1,9 tid 110kw

Vasta
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#1

Tervitus,

Sai ka endale esimene saab muretsetud, aga väike mure ja mõned küsimused on tekkinud sellega.
Foori taga seistes hakkas mootor imelikult värisema ja viskas kütusekulu 7,5 pealt 8,2 peale ja mingi imeliku haisu viskas ka üles. Sai siis seisma jäädud ja kapoti lahti tegin oli kuulda sellist imelikku klõbinat, mootori katte võtsin ära siis oli seda klõbinat juba päris hästi kuulda juhipoolt pihustite juurest. Ma nagu ennem ei mäleta, et ta sedasi klõbisenud oleks. Kas on mul mõtet muretseda?
Teine küsimus oleks, et kas see mootor on ketiga või rihmaga(üks räägib üht, teine jälle teist Ei teagi keda uskuda.)
Ja kolmandaks mõttekoht mootori temperatuuri kohta, et minu arust kuidagi aeglaselt läheb soojaks(pole ennem ka dislasid omanud) Sooja hakkab küll päris kiirelt puhuma, mootori temp tõuseb aeglaselt. Hommikuti 10 km ühtlast sõitu ja tõuseb veerandi peale ja kuidagi kiirelt jahtub maha ka(termostaat on avatud asendis ja jahtub kiirelt maha ? taha huupi ka vahetada seda 50eur jubinat) või on see normaalne?

Tänud kaasamõtlejatele.


Terv,
Renzo
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

Imelik hais ja suurem kütusekulu tähendab tavaliselt seda, et DPF põletab.
Mootor on rihmaga, max välp 150 000km vahetatakse koos veepumbaga.
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#3

siis selle haisu ja natuke suurenenud kulu pärast ei pea muretsema!?(normaalne tegevus?)
Aga see tiksumine pihustite juures? ja soojaks minemise teema kohta midagi head öelda? pole kellegil siin lähedal ka ütegi sellist isendit, et kontrollida kas see on normaalne ;-)
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Kui DPF hakkab puhastama ennast, mootorit ei või väljasuretada :facts:
Rihmaga on, veepump ei kesta 150k km.
Mootori temperatuur tõuseb diislil aeglaselt, maantel ruttem:) Hea külmaga -20 ja allapole, seistes töötava mootoriga isegi langeb.
__In Boost We Trust__
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#5

tekkis küsimusi jälle autoga seoses. Just tagumiste akendega, et automaatselt lähevad alla aga üles ei tule. Kas on kuidagi võimailk aknaid ka automaatselt üles sõitma panna!? ja tulede kohta ka küsimus, et see nn led riba seal ja küljepeal on kolm sellist nagu tulede auku aga ei põle midagi. Kas seal peab midagi ültse põlema. Taga tuledes põlevad kolm punast ledi, aga ees mitte.

parimatega,
Rene
skyline
Postitusi: 1048
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#6

... ja tulede kohta ka küsimus, et see nn led riba seal ja küljepeal on kolm sellist nagu tulede auku aga ei põle midagi. Kas seal peab midagi ültse põlema. Taga tuledes põlevad kolm punast ledi, aga ees mitte.

Need nö tühjad augud peaks olema USA versiooni nurgatulede jaoks.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#7

Aga tagumiste akende kohta midagi head öelda, et ka need sõidaks automaatselt üles!?

Rene
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#8

Küsimusi veel :-)

Puldi peal on nupp, et avada pagassi, aga minul ei tee muud kui paned suunad põlema aga luuki ei ava. kust võiks viga otsida? Või on kõik korras ja ei peagi avama ? Mida ma muidugi ei usu!

Õpin oma roootslast tundma. Paar tuhat km maha sõidetud ja sõidaks veel :-)

Terv,
Rene
veikov
Postitusi: 272
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#9

Tech2-ga saab määrata mida teeb: kas ühe vajutusega avab pagassi või kahe vajutusega või siis lihtsalt teeb lukust lahti.
Küsimusi veel :-)

Puldi peal on nupp, et avada pagassi, aga minul ei tee muud kui paned suunad põlema aga luuki ei ava. kust võiks viga otsida? Või on kõik korras ja ei peagi avama ? Mida ma muidugi ei usu!

Õpin oma roootslast tundma. Paar tuhat km maha sõidetud ja sõidaks veel :-)

Terv,
Rene

Ja tagumisi aknaid saab aktiveerida automaatselt sulguma samuti.
Oli vist nii, et: lased tagumise akna alla ja siis hoiad üles tulemise nuppu all kuni kõlarites käib miski piiks. http://www.saabcentral.com/forums/showt ... hp?t=65567
skyline
Postitusi: 1048
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#10

Palju küsimusi jääb kindlasti ära kui tõmmata asjakohane omaniku manuaal ja seda lugeda :beer:
http://justgivemethedamnmanual.com/saab ... rs-manuals
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#11

Ja tagumisi aknaid saab aktiveerida automaatselt sulguma samuti.
Oli vist nii, et: lased tagumise akna alla ja siis hoiad üles tulemise nuppu all kuni kõlarites käib miski piiks. http://www.saabcentral.com/forums/showt ... hp?t=65567[/quote]

Minul ei tee midagi kahjuks :/
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#12

Sõidetud oma 8000km maha ja nüüd on tekkinud viimastel dpfi põletamisel imelikud nähud, et kui dpf hakkab ennast põletama siis saad natuke aega sõita ja siis viskab ette kirja limited performance ja jõud kadunud. Vanasti sain aru kui dpf on enda põletamise lõpetanud, kui valget tomu enam tagant ei ajanud. Aga nüüd ei saa aru kas on lõpetanud või mitte, sest pole jõudu ja ei aja sellist tomu ka siis. Siin kuskil teemas oli räägitud turborõhu klapist, et kas see on siis mure ainult, kui dpf ennast põletab, sest muidu on kõik tiptop.

Teine mure on sellega, et kui kiirendad siis sisiseb kuidagi. Ma ei tea ennem pole täheldanud seda kui nüüd viimastel päevadel, kui on lahtise aknaga sõidetud. Muidugi üks mis ma tähele tänase dpfi põletamisega tähele panin, et sumpsi sukk on ka vist läbi, sest sealt ajas valget tomu välja.
Äkki on sellel kõigel limited performancel ja sisinal üks ja see ainus viga!? Aga ega ei ole 100 kindel ka.

Pole linnapeal kuulanud ka kuidas üks või teine saab kiirendab, et mis häält teeb.

Ja kolmas küsimus, et kas on mõni klubiline kellel oleks võimalik arvuti taha panna ja kustutada hooldus välp. Vaadata kas saab tagumised aknad kuidagi tech2 automaatselt üles sõitma panna ja kunagi keegi siin rääkis, et selle tech2 saab muuta ka seda, et kui puldi peal vajutan luugi nuppu, et mis ta siis teeb. Minul praegu vilgutab ainult ohukaid ja ei midagi muud. Võiks vähemalt avada! Äkki on see kõik võimalik tech2 korda ajada ;)


Parimate soovidega,
Rene
antila
Postitusi: 35
Liitunud: P Mär 24, 2013 21:57
Asukoht:
Auto:

#13

Soovitaks turbo lõdvikud üle vaadata. Sisin võib tulla õhulekkest, see omakorda kiirendab tahma kogunemist DPF-i ja auto ei suuda ise enam selle põletamisega hakkama saada.
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#14

Soovitaks turbo lõdvikud üle vaadata. Sisin võib tulla õhulekkest, see omakorda kiirendab tahma kogunemist DPF-i ja auto ei suuda ise enam selle põletamisega hakkama saada.

Sellega õnneks hästi. Sumpsisuka vahetusega kadus sisin :)
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#15

Siit saad nõu, kuidas ise ilma arvutita hooldusvälpa resettida. 9-5-l ja 9-3-l peaks samamoodi toimima: http://www.justanswer.com/saab/669z0-sa ... diate.html#
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#16

Siit saad nõu, kuidas ise ilma arvutita hooldusvälpa resettida. 9-5-l ja 9-3-l peaks samamoodi toimima: http://www.justanswer.com/saab/669z0-sa ... diate.html#
2007 9-5 TID peal ei õnnestunud seda teha, ei eelnevalt, ei ka pärast kirja ilmumist. Ainult TECH2 teeb resetti.
__In Boost We Trust__
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#17

Siit saad nõu, kuidas ise ilma arvutita hooldusvälpa resettida. 9-5-l ja 9-3-l peaks samamoodi toimima: http://www.justanswer.com/saab/669z0-sa ... diate.html#


Tänud Sulle.

Minul igaljuhul toimis mitte küll 100%hooldust ei nullinud vaid näitab 33% aga vähemalt ei loobi seda kirja ette enam.
Hooldust teen nagunii km järgi. Seega see pole nii oluline. :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Õlikvaliteeti saab nullida ainult Tech`ga.
skyline
Postitusi: 1048
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#19

Õlikvaliteeti saab nullida ainult Tech`ga.
Lisan, et saab ka selle tavakasutajale odavama alternatiivi op-comiga :)
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#20

Õlikvaliteeti saab nullida ainult Tech`ga.



Õlikvaliteeti?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

SS / SC näitab ju õlikvaliteeti protsentides. Nii sinu, kui teiste masinatel:freak:
Õlikvaliteeti saab nullida ainult Tech`ga.



Õlikvaliteeti?
Renzo
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 14, 2015 14:45
Asukoht:
Auto:

#22

Ok. Seda ma ei teadnud. Ma mõtlesin, et see näitab hoolduse aega %. :)


SS / SC näitab ju õlikvaliteeti protsentides. Nii sinu, kui teiste masinatel:freak:
Õlikvaliteeti saab nullida ainult Tech`ga.



Õlikvaliteeti?
Vasta