9-3 jõuetu,kas turbo?
Tere,oskab keegi aimata kas masinal hakkab turbo läbi minema või milles probleem võiks olla....nimelt üks õhtu panin auto käima ,käis umbes 10 sekundit ilusti kuid siis hakkas mootor ``hüppama`` ja selline tunne nagu oleks mõne püti järelt ära löönud. Proovisin sõita kuid autol polnud enam jõudu ja kogus kiirust väga aeglaselt .Jäin tee äärde seisma ja ootasin kuni mootor korralikult soojaks läheb ,peale seda käivitasin uuesti ja käis ilusti umbes 20km,siis jälle sama jama. Täna samamoodi,mootor soojaks siis hakkas ilusti käima ja jälle natukese aja pärast jõuetu masinaks siis saab 9-3 2003 154kw ...
Mul oli midagi sarnast.. http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=28163
Everyday Regular SAAB guy!
mul lülitaks nagu turbo järelt ära umbes 10 seki peale käivitamist ja kui soojaks läheb mootor siis uuesti käivitades töötab umbes 30 min .... kontrollisin kõik süütepoolid ja küünlad igaks juhuks üle ja puhastasin andureid ja throttle body ära aga siiski mingi muu jama
Panin veel tähele et vahepeal käime pannes esimese korraga ei käivitu,teeb samamoodi nagu oleks aku tühi,paar plõksu ja teise korraga läheb käima,ei tea kas need omavahel seotud kuid algasid samal ajal....olgu öeldud et aku uus ja selles vast viga olla ei saa
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kruise ei tööta jne http://www.saabcentral.com/forums/showt ... 152?page=1
__In Boost We Trust__
Kas keegi teab öelda kas drosselklapi vahetusel on vaja seadistada midagi ka arvutiga või ei? komejant selle drosselklapi ümber ikka veel kestab ja siiani pole põhjust leidnud . Auto oli vahepeal remondis mõne päeva,öeldi et vahetust vajab siis drosselklapp,ise netist lugedes ja uurides olin üpriski kindel et viga pole selles aga olin siiski nõus proovima. Sai siis ostetud uus klapp ja ikka näitas viga p2135 nii et töömehed ütlesid et annavad alla ja nemad aru ei saa milles asi. Neti soovituste järgi puhastasin enamused andurid,vaatasin üle kõikvõimalikud pistikud ja ühendused....kaasa arvatud aku all asuva h42-2 halli pistiku mis pidi suhteliselt nõrk koht olema .
Töökoja vahet joristades suutsin ära rikkuda ka uue klapi millel plastik hammasrattad ära kulusid ja hakkas näitama viga p0638. Nii et sellega oli ühel pool...ostsin siis täna ühe kasutatud klapi,panin külge ja jälle ees vana viga p2135.... nüüd ei teagi mis edasi teha,kui kellegil soovitusi siis andke aga tulla
muidugi üks mis veel üle tuleb vaadata on gaasipedaali andur ja ühendused aga muud küll ei oska arvata....
Töökoja vahet joristades suutsin ära rikkuda ka uue klapi millel plastik hammasrattad ära kulusid ja hakkas näitama viga p0638. Nii et sellega oli ühel pool...ostsin siis täna ühe kasutatud klapi,panin külge ja jälle ees vana viga p2135.... nüüd ei teagi mis edasi teha,kui kellegil soovitusi siis andke aga tulla
muidugi üks mis veel üle tuleb vaadata on gaasipedaali andur ja ühendused aga muud küll ei oska arvata....
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Töömehed annavad alla
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=247070
17-nes postitus, seal räägib, mis tegi ja kuidas viga kadus.
Siin mainib pistikut H42-1. Räägib kütuse kella kalibreerimisest!!!!!!!!, drosseli puhastus, mafi puhastus.
E: see vana muidugi vahetas ka aju ära, nagu Viki mainis.
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=247070
17-nes postitus, seal räägib, mis tegi ja kuidas viga kadus.
Siin mainib pistikut H42-1. Räägib kütuse kella kalibreerimisest!!!!!!!!, drosseli puhastus, mafi puhastus.
E: see vana muidugi vahetas ka aju ära, nagu Viki mainis.
need asjad jah tehtud juba kõik,mõlemad h42 pistikud puhastasin ära ja lasin kaitsega üle ,mafid mapid ja sellised asjad samamoodi puhastatud suht müstika.....juhtmeid harutasin ka seal natuke puntrast lahti ja üritasin leida isolatsoonivigu vms aga ei leidnud ....olen need foorumid ka nii läbi juba lugenud et isegi vaatasin teiste automarkide omasid juba millel sama viga .... hetkel tundub et jäänud on veel pedaal aga nagu lugesin on ka seda vahetatud ja asjata .
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Panin veel tähele et vahepeal käime pannes esimese korraga ei käivitu,teeb samamoodi nagu oleks aku tühi,paar plõksu ja teise korraga läheb käima,ei tea kas need omavahel seotud kuid algasid samal ajal....olgu öeldud et aku uus ja selles vast viga olla ei saa
jaa, äkki aku juhtmete ühendused kuskil kehvakesed
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
miinus klemm mis korpuse peale läheb, selles on tavaliselt kontakt kehv ja algab selline jama. Samas starter võib samomoodi jamada.Panin veel tähele et vahepeal käime pannes esimese korraga ei käivitu,teeb samamoodi nagu oleks aku tühi,paar plõksu ja teise korraga läheb käima,ei tea kas need omavahel seotud kuid algasid samal ajal....olgu öeldud et aku uus ja selles vast viga olla ei saa
jaa, äkki aku juhtmete ühendused kuskil kehvakesed
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
millist massijuhet mõtlete,olen püüdnud ise ka neid vaadata aga vb midagi veel kahe silma vahele jäänud.......imelik on see et vahepeal käis ilusti ja sõitma hakates lõi limp home ära.... teinekord lasi ka natuke sõita ja viskas siis ära....kehvematel päevadel oli koguaeg limp home´s
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mine mööda miinus juhet mis akkust tuleb siis jõuad kuhu vaja ja seal puhasta.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™