9-3 jõuetu,kas turbo?

saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,oskab keegi aimata kas masinal hakkab turbo läbi minema või milles probleem võiks olla....nimelt üks õhtu panin auto käima ,käis umbes 10 sekundit ilusti kuid siis hakkas mootor ``hüppama`` ja selline tunne nagu oleks mõne püti järelt ära löönud. Proovisin sõita kuid autol polnud enam jõudu ja kogus kiirust väga aeglaselt .Jäin tee äärde seisma ja ootasin kuni mootor korralikult soojaks läheb ,peale seda käivitasin uuesti ja käis ilusti umbes 20km,siis jälle sama jama. Täna samamoodi,mootor soojaks siis hakkas ilusti käima ja jälle natukese aja pärast jõuetu :freak: masinaks siis saab 9-3 2003 154kw ...
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#2

keegi vist pole kokku puutunud sellise jamaga :D
que
Postitusi: 1409
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#3

Everyday Regular SAAB guy!
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#4

mul lülitaks nagu turbo järelt ära umbes 10 seki peale käivitamist ja kui soojaks läheb mootor siis uuesti käivitades töötab umbes 30 min .... kontrollisin kõik süütepoolid ja küünlad igaks juhuks üle ja puhastasin andureid ja throttle body ära aga siiski mingi muu jama :wall:
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

OBDII scannerid oled proovinud? Vigu näitab?
__In Boost We Trust__
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#6

reedel hakkas see jama ja ei jõudnud enam...proovin uuel nädalal kuhugi aja kinni panna .
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#7

Panin veel tähele et vahepeal käime pannes esimese korraga ei käivitu,teeb samamoodi nagu oleks aku tühi,paar plõksu ja teise korraga läheb käima,ei tea kas need omavahel seotud kuid algasid samal ajal....olgu öeldud et aku uus ja selles vast viga olla ei saa :freak:
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#8

ja kui keegi oskab pärnus remondi/diagnostika kohta soovitada siis võib julgelt pakkuda :)
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#9

OPL PÄRNU OÜ´l on Tech 2 olemas Saab´i jaoks, Saabe nad väga ei salli :D aga loodan, et veakoodide lugemisel saavad sind ikka aidata.
Pae tänav 4, 80010 Pärnu, TEL +37256570690
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#10

Pärnus Autotark kah abiks
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#11

tänud,uurin homme kas aega on neil kellegil pakkuda :P
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#12

Minu oma käitus umbes sarnaselt (muutus jõuetuks jne), kui katalüsaator ikaldus.
SAAB on tegusõna!
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#13

Kas tegemist on musta 188kw softi ja manuaal kastiga isendiga mis mõniaeg tagasi müügis oli? Juba siis oli see auto jube mannetu mineku poolest ja mootori tuli põles armatuuris.
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#14

jah ,tookord oli vist lambda ära ..... aga see selleks...sain täna diagnostika tehtud ja näitab viga P2135(throttle position sensor) . On keegi kokku puutunud sellega ?
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#15

ja ka viga P1681
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#16

__In Boost We Trust__
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#17

loen ise ka neid foorumi postitusi aga otsest vea põhjust pole veel teada saanud.... :wall:
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#18

Kas keegi teab öelda kas drosselklapi vahetusel on vaja seadistada midagi ka arvutiga või ei? komejant selle drosselklapi ümber ikka veel kestab ja siiani pole põhjust leidnud . Auto oli vahepeal remondis mõne päeva,öeldi et vahetust vajab siis drosselklapp,ise netist lugedes ja uurides olin üpriski kindel et viga pole selles aga olin siiski nõus proovima. Sai siis ostetud uus klapp ja ikka näitas viga p2135 nii et töömehed ütlesid et annavad alla ja nemad aru ei saa milles asi. Neti soovituste järgi puhastasin enamused andurid,vaatasin üle kõikvõimalikud pistikud ja ühendused....kaasa arvatud aku all asuva h42-2 halli pistiku mis pidi suhteliselt nõrk koht olema .
Töökoja vahet joristades suutsin ära rikkuda ka uue klapi millel plastik hammasrattad ära kulusid ja hakkas näitama viga p0638. Nii et sellega oli ühel pool...ostsin siis täna ühe kasutatud klapi,panin külge ja jälle ees vana viga p2135.... nüüd ei teagi mis edasi teha,kui kellegil soovitusi siis andke aga tulla :)
muidugi üks mis veel üle tuleb vaadata on gaasipedaali andur ja ühendused aga muud küll ei oska arvata....
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 492
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#19

seadistada pole midagi vaja, aga 90% drosseli vigadest lõpeb aju vahetusega.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#20

Töömehed annavad alla :freak:

http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=247070

17-nes postitus, seal räägib, mis tegi ja kuidas viga kadus.

Siin mainib pistikut H42-1. Räägib kütuse kella kalibreerimisest!!!!!!!!, drosseli puhastus, mafi puhastus.

E: see vana muidugi vahetas ka aju ära, nagu Viki mainis.
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#21

need asjad jah tehtud juba kõik,mõlemad h42 pistikud puhastasin ära ja lasin kaitsega üle ,mafid mapid ja sellised asjad samamoodi puhastatud :freak: suht müstika.....juhtmeid harutasin ka seal natuke puntrast lahti ja üritasin leida isolatsoonivigu vms aga ei leidnud ....olen need foorumid ka nii läbi juba lugenud et isegi vaatasin teiste automarkide omasid juba millel sama viga .... hetkel tundub et jäänud on veel pedaal aga nagu lugesin on ka seda vahetatud ja asjata .
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#22

Panin veel tähele et vahepeal käime pannes esimese korraga ei käivitu,teeb samamoodi nagu oleks aku tühi,paar plõksu ja teise korraga läheb käima,ei tea kas need omavahel seotud kuid algasid samal ajal....olgu öeldud et aku uus ja selles vast viga olla ei saa :freak:

jaa, äkki aku juhtmete ühendused kuskil kehvakesed
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#23

Panin veel tähele et vahepeal käime pannes esimese korraga ei käivitu,teeb samamoodi nagu oleks aku tühi,paar plõksu ja teise korraga läheb käima,ei tea kas need omavahel seotud kuid algasid samal ajal....olgu öeldud et aku uus ja selles vast viga olla ei saa :freak:

jaa, äkki aku juhtmete ühendused kuskil kehvakesed
miinus klemm mis korpuse peale läheb, selles on tavaliselt kontakt kehv ja algab selline jama. Samas starter võib samomoodi jamada.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
saarse
Postitusi: 35
Liitunud: L Mär 12, 2011 1:48
Asukoht:
Auto:

#24

millist massijuhet mõtlete,olen püüdnud ise ka neid vaadata aga vb midagi veel kahe silma vahele jäänud.......imelik on see et vahepeal käis ilusti ja sõitma hakates lõi limp home ära.... teinekord lasi ka natuke sõita ja viskas siis ära....kehvematel päevadel oli koguaeg limp home´s :freak:
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#25

Mine mööda miinus juhet mis akkust tuleb siis jõuad kuhu vaja ja seal puhasta.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Vasta