2009 9-3 TTid küsimused

Mikhuu
Saabiklubi liige
Postitusi: 34
Liitunud: R Juul 30, 2021 5:34
Asukoht: Põlvamaa
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#51

N Aug 19, 2021 11:56

Sateight kirjutas:
N Aug 19, 2021 11:35
Kui keegi selle õlivõtturi tihendi vahetuse hinda tahab teada, siis ma enda ttid-l lasin just Tartu Carringis teha. Hinnapäringule vastasid 370€ (sh õlivahetus) ja umbes niipalju läkski (lasin muud ka teha)

Minu künal tuli ei vilkunud ja lasin rohkem südame rahuks ära teha. Peale vahetust ütlesid, et tihend oli olnud täiesti viimase otsa peal niiet hea, et ära lasin teha.
Mis õli sisse pandi?
Uurisin autodatast, et sellele motole oleks hea 0w-40 sisse panna...
Sateight
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 25, 2019 21:32
Asukoht: Tartu
Auto:

#52

N Aug 19, 2021 12:00

Mikhuu kirjutas:
N Aug 19, 2021 11:56

Mis õli sisse pandi?
Uurisin autodatast, et sellele motole oleks hea 0w-40 sisse panna...
Ma olen ka seni 0w40 kasutanud kogu aja mis masin minu käes on olnud (4-5 välpa).

Seekord valasid originaal 5w30 dexos2 sisse. Ma eeldan, et nad seal Carringis teavad, mida nad teevad kuna see on ametlik service. Eks näis.
Mikhuu
Saabiklubi liige
Postitusi: 34
Liitunud: R Juul 30, 2021 5:34
Asukoht: Põlvamaa
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#53

N Aug 19, 2021 16:48

Esindus on ka pannud Saab originaal Dexos 2 5w30 õli mu pilli. Võiks teada jah, et mis sisse käib..
Esmaspäev lähen õlirõhkusi mõõtma, siis näha ole mis teema on.
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 582
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#54

P Aug 22, 2021 20:42

Sateight kirjutas:
N Aug 19, 2021 11:35
Kui keegi selle õlivõtturi tihendi vahetuse hinda tahab teada, siis ma enda ttid-l lasin just Tartu Carringis teha. Hinnapäringule vastasid 370€ (sh õlivahetus) ja umbes niipalju läkski (lasin muud ka teha)

Minu künal tuli ei vilkunud ja lasin rohkem südame rahuks ära teha. Peale vahetust ütlesid, et tihend oli olnud täiesti viimase otsa peal niiet hea, et ära lasin teha.

Minul läks kogu nali maksma 267€ koos km-ga, tööaeg 4,5 tundi märgitud.
Mikhuu
Saabiklubi liige
Postitusi: 34
Liitunud: R Juul 30, 2021 5:34
Asukoht: Põlvamaa
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#55

E Aug 23, 2021 13:45

Tartus Carring ütles täna võtturitihendi vahetus 360€ + tihend + õli ja filter...
6H tööd vahetusele ja sillastend ka lisaks pärast juurde..

Hakkan vaikselt nendes esindustes juba kahtlema...

Õlirõhud mõõtsin sooja motoga ära. Homme hommik läheb külmkäivituse mõõtmiseks.

Õlirõhk 80 kraadi C tühikäigul 2bar.
Õlirõhk 80 kraadi C 4000 rpm 6bar.
Mikhuu
Saabiklubi liige
Postitusi: 34
Liitunud: R Juul 30, 2021 5:34
Asukoht: Põlvamaa
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#56

T Aug 24, 2021 18:59

Külmkäivitusel 2 sek mootor õlirõhku üles ei tule. Siis tuleb rõhk 5 bar peale..
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7100
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#57

K Aug 25, 2021 7:30

Huvitav, mida see carring neist sildadest näpib? Pole ju antud tööga kuidagi seotud.
Mikhuu
Saabiklubi liige
Postitusi: 34
Liitunud: R Juul 30, 2021 5:34
Asukoht: Põlvamaa
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#58

K Aug 25, 2021 8:56

Trionic kirjutas:
K Aug 25, 2021 7:30
Huvitav, mida see carring neist sildadest näpib? Pole ju antud tööga kuidagi seotud.
Õlivõtturi tihendi vahetuse lihtsustamiseks on lihtsam sillatala lahti lasta :conf:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7100
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#59

K Aug 25, 2021 9:40

Pole see midagi lihtsam. Karteripõhja tuleb lihtsalt 90 kraadi keerata, siis kukub vabalt alla.
Mikhuu
Saabiklubi liige
Postitusi: 34
Liitunud: R Juul 30, 2021 5:34
Asukoht: Põlvamaa
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#60

K Aug 25, 2021 9:55

Trionic kirjutas:
K Aug 25, 2021 9:40
Pole see midagi lihtsam. Karteripõhja tuleb lihtsalt 90 kraadi keerata, siis kukub vabalt alla.
No Carring teeb raha järelikult..

VikingMotorsi vastus 2sekundit põlevale õlikannu märguandele:

"See et sekundiks peale käivitamist õlikann süttib on OK. Eile kontrollisime teeninduses olnud 1,9D SAABil süttis sama moodi. Kui jääb ette ka kiri „Low oil pressure, make safe stop“ , siis oleks vaja õlirõhu kadu otsima hakata. Aga praegusel juhul lihtsalt õli kanalid täituvad peale pikemat seismist sekund+ ja siis on rõhk olemas. Õlivõtturi tihendi või saalede kulumise puhul jääb vastav kiri 5-10 sekundiks. Võibolla isegi kauemaks. Variant on muidugi ka et kas õlipump ise ei suuda kohe rõhu tagada või on kuskil süsteemis õlirõhu kadu. Näiteks saalede vahelt."

Läheb õlivahetusel sisse 0w-40 ja loodame, et probleem kaob! :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7100
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#61

K Aug 25, 2021 14:20

"Paksem" õli on ka tihtilugu abiks, nagu VM mainis.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 459
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#62

K Aug 25, 2021 16:44

Paksem õli on abiks kui vaja õlirõhku tõsta. Täituvuse kiirusele tuleb pigem kahjuks. Antud mootoril on rõhkudega kõik väga hästi. 2 bari tühikäigul täissooja mootoriga on ikka väga hea.
Vasta