Autoks siis saab 93 2003 aero B207R mootoriga.
Külmkäivitusel kui rpm langeb alla tuhande hakkab puterdama(nagu tahaks välja surra aga ei sure). Samuti on kohapeal käies autol kerge värin sees, mida ennem polnud. Milles võiks olla viga??
Külmalt puterdab
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Minu (ilma sügava ECU hingeelu teadmisteta ja B204E kogemuse järgsed) tähelepanekud on sellised, et puterdamist juhtub siis, kui aku klemm on maas olnud ja/või kui tangitud on kord Nestet (E10) ja kord Circlet. Nendel juhtudel peab tõenäoliselt mootor uuesti leidma mingi ajastuse optimumi.
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Kusjuures kaks viimast tankimist oli küll nestes
Eelnevad korrad olen alati olerexi kasutanud ja muidugi alati 98t, ka viimane kord nestes
Eelnevad korrad olen alati olerexi kasutanud ja muidugi alati 98t, ka viimane kord nestes
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Aga kas ma obd2 torque äpiga näeksin seda tempi? Iseenesest näitab ta mul ilusti andmeid ja veakoode. Hetkel igasugused veakoodid puuduvad.
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
OBD2 peaks saama vaadata .Minu teada on mootoril ainult üks temp. andur nii kellale ,kui ajule . Mootori töötamise käigus peaks jälgima ,et näidiku töö temp. kattuks ka ajule saadava temperatuuri näiduga ,sest viga võib peituda vigases juhtmes. Tähtis on ikkagi ,et külma mootori korral ei saaks aju infot ,et temperatuur on tegelikust suurem.Muidugi on palju vaakumvoolikuid ,mis ebatiheduse korral võivad sama põhjustda ,kuid siis peaks ka sooja mootoriga mingeid hälbeid olema . Eks targemad saavad eelnevat juttu parandada. edu.
Saan harva sõita SAABIGA.