jagame SS igapäevaelu kasutusnippe ja -kogemust

Vasta
DemoK
Postitusi: 73
Liitunud: K Juul 22, 2009 22:58
Asukoht:
Auto:

#1

Tere, usutavasti on paljudel häid teadmisi, kogemusi ja muud nipet-näpet oma saabi kasutamise kohta. Lisaks on ka selliseid asju, mida teeme või tahaksime teha, aga oleme ebakindlad, kas on see vajalik või mitte või isegi kahjulik. Oma teadmiste levitamises on alati väike rõõm, samas on hea oma tegemiste kohta saada tervislikku kriitikat.

Auto 9-3 2004SS 154kw aut

1. Xenon tulede kasutamine. Kuulsin kusagilt, et kõige rohkem ressurssi kaotavad xenon esituled sisselülitumisel. Kuna automaatselt sisselülituvate esitulede puhul lähevad xenon esituled põlema kaks korda, siis olen loobunud automaatsusest ja lülitan tulesid sisse-välja käsitsi.

2. Vabakäik (N) automaatkasti puhul. Keegi võiks jagada kogemusi selle kasutamisel. Nt manuaalkastiga on hea mäest alla sõitmisel lülitada sisse vabakäik. Kas automaatkastiga tohib liikumise ajal N-le lülituda? Annaks see üldse midagi?
joels
Postitusi: 156
Liitunud: E Nov 26, 2007 15:39
Asukoht:
Auto:

#2

Arvan, et automaatkastil ei näe pointi sellisel tegevusel, lase gaas lahti ja las masin ise veereb edasi:)
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Demo
2. Vabakäik (N) automaatkasti puhul. Keegi võiks jagada kogemusi selle kasutamisel. Nt manuaalkastiga on hea mäest alla sõitmisel lülitada sisse vabakäik. Kas automaatkastiga tohib liikumise ajal N-le lülituda? Annaks see üldse midagi?

Sissepritsega mootoritel kulub kütust pigem vähem, kui mootorit ei pea vabakäigul töös hoidma kütuse põletamisega vaid lastakse autol veereda ja käigukast veab mootorit ringi. Seda ma ei tea, kas SS automaatkast käiguga pidurdada oskab.
55581286
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#4

Lisaks on "käik sees" veeremine ja käiguga pidurdamine ökonoomsem kui vabakäiguga niisama veeremine :)

EDIT: juba jõuti ette :P
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#5

Eriti karmid tüübid tänapäeval lülitavad allamäge minnes ka süüte välja et kütust vähem kuluks:bs:

Tõsisemates toonides: D ja N vahel plõksimisel on mõte siis kui oled foori taga või muus situatsioonis kus auto ei liigu ning pole mõtet lasta mootoril kogu süsteemi käiata. Kui auto juba liigub on soovitav kang D peale jätta (kui liigud edaspidi) või siis R peale (kui tahad mäest alla tagurdada).

Kui auto väljalaskeaasta on peale 2000, siis on väga tõenäoline et kõige lollikindlam kütusesäästu viis on jala gaasipedaalilt eemaldamine, ülejäänu eest kannab hoolt elektroonika.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#6

Siin teie jutte lugedes mötlesin et teen yhe testi oma autoga.

Et siis pyhapäeval tulin Haapsalust -Tallinnasse , et ennem Haapsalust tulekut sai auto kurguni täis lastud .
Et ma ei tea palju teist seda teed on söitnud aga tee peal on nii töuse ja langusi ja ka hetkel tee remont mis algab Paliverest ja löpeb Rannakylas mingi 10 km ennem Haapsalut, seal on kiiruse piirnagut.Aga see sellex.

Sujuvalt viienda käiguga 95 km /h 2000rpm v naduge peale sain keskmisex kytuse kuluks 6.1 l/100km maanteel.
Et suht ökoauto mul :headbang: .
Hiljem siis tanksin Laagris autot uuesti ja paagi läks umbes 6.2 liitrit.
Et pole vaja tyhikäigusid ega muud ime asju söitke vastavalt eesti lubatud piirkiirusel enam vähem ja pöörted 2000 rpm juures siis peax kokkuhoid tulema. Ehki selle katsega jäin nadugene inimestele jalgu.
Sest BMW-del alati nii kiire.
Kasutasin veel cruise veel et hoida pöörted samal tasemel.

Proovige ise ka kui soovide.
Auto Saab 9-3 2003 129kw 2.0t Manu
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: anthillse
Ehki selle katsega jäin nadugene inimestele jalgu.
Sest BMW-del alati nii kiire.
Teadmis. Ma ka alguses mõtlesin sedapidi, et jään inimestele jalgu.
Nüüd mõtlen nii, et jään seaduserikkujatele jalgu. Ja kui ei taha jalgu jääda, siis olen sunnitud ise ka seadust rikkuma. Sellega kaasnevad samas jälle teatud riskid. Mitte mina pole normaalselt sõites paha vaid kiiruseületajad on pahad.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#8

öige :eureka:

Aga Haaplsalu ja Tallinna vahel on paar löigu ka 100km/h lubatud.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

OT: Eile tulin Lätist, terve tee täpselt eeskirju järgides. Ei jäänud ma ette kellelegi lätis ega eestis. Mõne ogara kihutaja pärast ei tasu üldse oma pead vaevata.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: anthillse


Sujuvalt viienda käiguga 95 km /h 2000rpm v naduge peale sain keskmisex kytuse kuluks 6.1 l/100km maanteel.
Et suht ökoauto mul :headbang: .
Hiljem siis tanksin Laagris autot uuesti ja paagi läks umbes 6.2 liitrit.

see on täiesti normaalne kulu, kui möödasõite ei tee ja kulged ühtlase kiirusega. suht ökomasin maantee peal on ta küll :)
Kenius
Postitusi: 62
Liitunud: T Juul 22, 2008 17:19
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: bulldog
selline asi juhtus: lasin vahetada tagumised piduriklotsid ja peale seda kostus sõitmisel tagant klopsimist, selgus, et klotsid loksuvad pesas ja tekitavad klobinat. töö teostanud remonditöökoda väitis käsi südamel, et varuosa on korrektne ja uued klotsid on vanadega täpselt sarnased. lahendus siis oli see, et kuhugi vahele topiti miskid lisavedrud, et klots paigal püsiks, kolin igatahes lakkas.

et sellised tähelepanekud...



Kusjuures mul sama probleem, vahetasin ära klotsid ja nüüd kostub samuti sellist summutatud kloppimist! Aga kas sul oli see koguaeg või ainult halval teel??
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#12

mul klotsid lihtsalt vilisevad, sai sitad klotsid, mis peaks kiiremas korras ära vahetama :D klobinat kuulda küll pole
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#13

Sai uus test tehtud ja Haapsalu linna piiri märgist kuni Tallinna linna piiri märgini sain kütuse kulu 6.0 l/100km
Max kiirus 90km/h

:D

Et Haapsalu poolt tulles on liiga palju töuse siis teen uue proovi reedel kui söidan Tallinnast Haapsluse ja siis vähem neid mäkke töuse ja need on palju laugemad et ehk saab uue keskmise rekordi teha :drink:

Hoiame loodust ja säästame raha ja tagame ohutu liikumise. :P
Vasta