Tere, usutavasti on paljudel häid teadmisi, kogemusi ja muud nipet-näpet oma saabi kasutamise kohta. Lisaks on ka selliseid asju, mida teeme või tahaksime teha, aga oleme ebakindlad, kas on see vajalik või mitte või isegi kahjulik. Oma teadmiste levitamises on alati väike rõõm, samas on hea oma tegemiste kohta saada tervislikku kriitikat.
Auto 9-3 2004SS 154kw aut
1. Xenon tulede kasutamine. Kuulsin kusagilt, et kõige rohkem ressurssi kaotavad xenon esituled sisselülitumisel. Kuna automaatselt sisselülituvate esitulede puhul lähevad xenon esituled põlema kaks korda, siis olen loobunud automaatsusest ja lülitan tulesid sisse-välja käsitsi.
2. Vabakäik (N) automaatkasti puhul. Keegi võiks jagada kogemusi selle kasutamisel. Nt manuaalkastiga on hea mäest alla sõitmisel lülitada sisse vabakäik. Kas automaatkastiga tohib liikumise ajal N-le lülituda? Annaks see üldse midagi?
jagame SS igapäevaelu kasutusnippe ja -kogemust
Arvan, et automaatkastil ei näe pointi sellisel tegevusel, lase gaas lahti ja las masin ise veereb edasi:)
Algselt postitas: Demo
2. Vabakäik (N) automaatkasti puhul. Keegi võiks jagada kogemusi selle kasutamisel. Nt manuaalkastiga on hea mäest alla sõitmisel lülitada sisse vabakäik. Kas automaatkastiga tohib liikumise ajal N-le lülituda? Annaks see üldse midagi?
Sissepritsega mootoritel kulub kütust pigem vähem, kui mootorit ei pea vabakäigul töös hoidma kütuse põletamisega vaid lastakse autol veereda ja käigukast veab mootorit ringi. Seda ma ei tea, kas SS automaatkast käiguga pidurdada oskab.
55581286
Lisaks on "käik sees" veeremine ja käiguga pidurdamine ökonoomsem kui vabakäiguga niisama veeremine
EDIT: juba jõuti ette
EDIT: juba jõuti ette
Eriti karmid tüübid tänapäeval lülitavad allamäge minnes ka süüte välja et kütust vähem kuluks:bs:
Tõsisemates toonides: D ja N vahel plõksimisel on mõte siis kui oled foori taga või muus situatsioonis kus auto ei liigu ning pole mõtet lasta mootoril kogu süsteemi käiata. Kui auto juba liigub on soovitav kang D peale jätta (kui liigud edaspidi) või siis R peale (kui tahad mäest alla tagurdada).
Kui auto väljalaskeaasta on peale 2000, siis on väga tõenäoline et kõige lollikindlam kütusesäästu viis on jala gaasipedaalilt eemaldamine, ülejäänu eest kannab hoolt elektroonika.
Tõsisemates toonides: D ja N vahel plõksimisel on mõte siis kui oled foori taga või muus situatsioonis kus auto ei liigu ning pole mõtet lasta mootoril kogu süsteemi käiata. Kui auto juba liigub on soovitav kang D peale jätta (kui liigud edaspidi) või siis R peale (kui tahad mäest alla tagurdada).
Kui auto väljalaskeaasta on peale 2000, siis on väga tõenäoline et kõige lollikindlam kütusesäästu viis on jala gaasipedaalilt eemaldamine, ülejäänu eest kannab hoolt elektroonika.
Siin teie jutte lugedes mötlesin et teen yhe testi oma autoga.
Et siis pyhapäeval tulin Haapsalust -Tallinnasse , et ennem Haapsalust tulekut sai auto kurguni täis lastud .
Et ma ei tea palju teist seda teed on söitnud aga tee peal on nii töuse ja langusi ja ka hetkel tee remont mis algab Paliverest ja löpeb Rannakylas mingi 10 km ennem Haapsalut, seal on kiiruse piirnagut.Aga see sellex.
Sujuvalt viienda käiguga 95 km /h 2000rpm v naduge peale sain keskmisex kytuse kuluks 6.1 l/100km maanteel.
Et suht ökoauto mul .
Hiljem siis tanksin Laagris autot uuesti ja paagi läks umbes 6.2 liitrit.
Et pole vaja tyhikäigusid ega muud ime asju söitke vastavalt eesti lubatud piirkiirusel enam vähem ja pöörted 2000 rpm juures siis peax kokkuhoid tulema. Ehki selle katsega jäin nadugene inimestele jalgu.
Sest BMW-del alati nii kiire.
Kasutasin veel cruise veel et hoida pöörted samal tasemel.
Proovige ise ka kui soovide.
Auto Saab 9-3 2003 129kw 2.0t Manu
Et siis pyhapäeval tulin Haapsalust -Tallinnasse , et ennem Haapsalust tulekut sai auto kurguni täis lastud .
Et ma ei tea palju teist seda teed on söitnud aga tee peal on nii töuse ja langusi ja ka hetkel tee remont mis algab Paliverest ja löpeb Rannakylas mingi 10 km ennem Haapsalut, seal on kiiruse piirnagut.Aga see sellex.
Sujuvalt viienda käiguga 95 km /h 2000rpm v naduge peale sain keskmisex kytuse kuluks 6.1 l/100km maanteel.
Et suht ökoauto mul .
Hiljem siis tanksin Laagris autot uuesti ja paagi läks umbes 6.2 liitrit.
Et pole vaja tyhikäigusid ega muud ime asju söitke vastavalt eesti lubatud piirkiirusel enam vähem ja pöörted 2000 rpm juures siis peax kokkuhoid tulema. Ehki selle katsega jäin nadugene inimestele jalgu.
Sest BMW-del alati nii kiire.
Kasutasin veel cruise veel et hoida pöörted samal tasemel.
Proovige ise ka kui soovide.
Auto Saab 9-3 2003 129kw 2.0t Manu
Teadmis. Ma ka alguses mõtlesin sedapidi, et jään inimestele jalgu.Algselt postitas: anthillse
Ehki selle katsega jäin nadugene inimestele jalgu.
Sest BMW-del alati nii kiire.
Nüüd mõtlen nii, et jään seaduserikkujatele jalgu. Ja kui ei taha jalgu jääda, siis olen sunnitud ise ka seadust rikkuma. Sellega kaasnevad samas jälle teatud riskid. Mitte mina pole normaalselt sõites paha vaid kiiruseületajad on pahad.
öige
Aga Haaplsalu ja Tallinna vahel on paar löigu ka 100km/h lubatud.
Aga Haaplsalu ja Tallinna vahel on paar löigu ka 100km/h lubatud.
Algselt postitas: anthillse
Sujuvalt viienda käiguga 95 km /h 2000rpm v naduge peale sain keskmisex kytuse kuluks 6.1 l/100km maanteel.
Et suht ökoauto mul .
Hiljem siis tanksin Laagris autot uuesti ja paagi läks umbes 6.2 liitrit.
see on täiesti normaalne kulu, kui möödasõite ei tee ja kulged ühtlase kiirusega. suht ökomasin maantee peal on ta küll
Algselt postitas: bulldog
selline asi juhtus: lasin vahetada tagumised piduriklotsid ja peale seda kostus sõitmisel tagant klopsimist, selgus, et klotsid loksuvad pesas ja tekitavad klobinat. töö teostanud remonditöökoda väitis käsi südamel, et varuosa on korrektne ja uued klotsid on vanadega täpselt sarnased. lahendus siis oli see, et kuhugi vahele topiti miskid lisavedrud, et klots paigal püsiks, kolin igatahes lakkas.
et sellised tähelepanekud...
Kusjuures mul sama probleem, vahetasin ära klotsid ja nüüd kostub samuti sellist summutatud kloppimist! Aga kas sul oli see koguaeg või ainult halval teel??
Sai uus test tehtud ja Haapsalu linna piiri märgist kuni Tallinna linna piiri märgini sain kütuse kulu 6.0 l/100km
Max kiirus 90km/h
:D
Et Haapsalu poolt tulles on liiga palju töuse siis teen uue proovi reedel kui söidan Tallinnast Haapsluse ja siis vähem neid mäkke töuse ja need on palju laugemad et ehk saab uue keskmise rekordi teha
Hoiame loodust ja säästame raha ja tagame ohutu liikumise.
Max kiirus 90km/h
:D
Et Haapsalu poolt tulles on liiga palju töuse siis teen uue proovi reedel kui söidan Tallinnast Haapsluse ja siis vähem neid mäkke töuse ja need on palju laugemad et ehk saab uue keskmise rekordi teha
Hoiame loodust ja säästame raha ja tagame ohutu liikumise.