Sirvisin siin teemad läbi ja ei hakanud silma ühtegi sellist, seega tegin uue...
nimelt asi selles, et üks õhtu ilmus display'le kirje, et veojõukontrolli viga, võtta ühendust esindusega (panin siin eesti keelde). Sõitsin mõnda aega, kus see veojõukontrolli tuli (selline komnurk ja kriips peal) spidoka all põles koguaeg, jäin siis autoga seisma ja uuesti käivitudes enam viga ei näitand. Siiamaani pole enam näidanud.
Milles võib asi olla? Kuidas saab kontrollida, kas veojõukontroll ikka tötab või mitte?
Lähen järgmine nädal küll troosti (kuid diagnostika vist ei pidavat ära näitama mineviku vigu), kuid mõtlesin, et uurin väheke ka siit enne, äkki kellelgi kogemusi.
veojõukontroll viga
tsitaat:
(kuid diagnostika vist ei pidavat ära näitama mineviku vigu)
Just selleks diagn. ongi.et mineviku vigu näha lisaks olemasolevatele.
(kuid diagnostika vist ei pidavat ära näitama mineviku vigu)
Just selleks diagn. ongi.et mineviku vigu näha lisaks olemasolevatele.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mina oma 9-5 suutsin seda tekitada nii kui samal hetkel liigutada käiguvalits "D" pealt "park" asendisse ja kui pidur lasta parajal hetkel lahti nii et auto teeb veel jõnksu siis õnnestus see tuli ette saada küll ja just TCS-i tuli. Ära kustus alati kui süüde välja, süüde sisse keerata. Aga kontrollidma soovitan ikkagi minna.
Algselt postitas: gsaab
Mina oma 9-5 suutsin seda tekitada nii kui samal hetkel liigutada käiguvalits "D" pealt "park" asendisse ja kui pidur lasta parajal hetkel lahti nii et auto teeb veel jõnksu siis õnnestus see tuli ette saada küll ja just TCS-i tuli. Ära kustus alati kui süüde välja, süüde sisse keerata. Aga kontrollidma soovitan ikkagi minna.
Mu autol manuaalkast muidu, aga see veateade tuli põhimõtteliselt kohe peale käivitamist, ei jõudnud liikuma hakatagi veel...
veojõukontrolli veateate põhjustas rooli asendi andur...teade kustutati mälust ja nüüd peaks nagu ok olema. Enam pole sellist errorit näidanud ja kui tulevikus näitab ja ise ära kustub, siis pole hullu, aga kui kestvalt põlema jääb, siis mingi jama...
Hakkas ka minu 2004 SS ühel hetkel sellist nalja tegema. Vahelduva eduga hopiatuskolmnurk kord põles ja siis ei põlenud. Kuni ühel hetkel jäigi põlema. Samal ajal märkasin ka auto arvuti poolt arvestatava keskmise küttekulu kasvu ca 30 liitrini per 100 km.
Diagnoos: ABS'i anduri surm, tänu millele ESP lõpetas toimetamise ning läbisõitu luges auto ca 400 meetrit kilomeetri kohta (sealt siis kasvanud arvestuslik keskmine küttekulu)
Et siis ka selline variant on olemas
Diagnoos: ABS'i anduri surm, tänu millele ESP lõpetas toimetamise ning läbisõitu luges auto ca 400 meetrit kilomeetri kohta (sealt siis kasvanud arvestuslik keskmine küttekulu)
Et siis ka selline variant on olemas
Algselt postitas: KaidoV
Hakkas ka minu 2004 SS ühel hetkel sellist nalja tegema. Vahelduva eduga hopiatuskolmnurk kord põles ja siis ei põlenud. Kuni ühel hetkel jäigi põlema. Samal ajal märkasin ka auto arvuti poolt arvestatava keskmise küttekulu kasvu ca 30 liitrini per 100 km.
Diagnoos: ABS'i anduri surm, tänu millele ESP lõpetas toimetamise ning läbisõitu luges auto ca 400 meetrit kilomeetri kohta (sealt siis kasvanud arvestuslik keskmine küttekulu)
Et siis ka selline variant on olemas
Kas vahetasid anduri ära? Palju see maksis?
Kas vahetasid anduri ära? Palju see maksis? [/quote]
Vahetasin loomulikult ära, hinda peast ei mäleta ja hetkel kusagilt vaadata ei ole. Hinda küsi Saabi-Antilt, Troostist või Vikingist, ma usun, et olulist hinnavahet jupil ei ole. Iseasi on töö hind ja personaalsed allahindlused mida välja kaupled.
Vahetasin loomulikult ära, hinda peast ei mäleta ja hetkel kusagilt vaadata ei ole. Hinda küsi Saabi-Antilt, Troostist või Vikingist, ma usun, et olulist hinnavahet jupil ei ole. Iseasi on töö hind ja personaalsed allahindlused mida välja kaupled.
Algselt postitas: tanelkro
Sirvisin siin teemad läbi ja ei hakanud silma ühtegi sellist, seega tegin uue...
nimelt asi selles, et üks õhtu ilmus display'le kirje, et veojõukontrolli viga, võtta ühendust esindusega (panin siin eesti keelde). Sõitsin mõnda aega, kus see veojõukontrolli tuli (selline komnurk ja kriips peal) spidoka all põles koguaeg, jäin siis autoga seisma ja uuesti käivitudes enam viga ei näitand. Siiamaani pole enam näidanud.
Milles võib asi olla? Kuidas saab kontrollida, kas veojõukontroll ikka tötab või mitte?
Lähen järgmine nädal küll troosti (kuid diagnostika vist ei pidavat ära näitama mineviku vigu), kuid mõtlesin, et uurin väheke ka siit enne, äkki kellelgi kogemusi.
Minulgi sama viga näidanud ning ei kustunud see ära ka ühekordsel välja lülitamisel vaid alles järgmisel päeval sõitma hakates. Kuulsin kunagi kellegi käest, et 9-3`le ei meeldi kui temaga kiiresti tagurpidi sõita. Mõtlen mingi 30km/h. Üldiselt järgisin seda, kuid ükskord ununes tagurdades jalg pedaalile ja oligi käes veateade koos käsipiduri, turvapadja jne veateadetega. Aga see laabus õnneks iseenesest järgmisel päeval. Kui õigesti mäletan, siis see keegi oli oma andurist niiviisi jagu saanud tagurpidi kiirendades, nii et soovitan kiirus jätta edaspidiseks liiklemiseks.
Minul on näitab veojõukontrolli viga üsna korrapäraselt (ca poolt juhtudel), kui kontori, tõkkepuuga, parklast välja sõidan. Tuli läheb põlema ja soovitab hooldusse pöörduda. Tavaliselt läheb korda peale mootori väljalülitamist ja uuesti käivitamist. Tõkkepuu avaneb seal ise väljasõitmisel. Kahtlustan, et tõkkepuu andur kuidagi mõjutab seda veojõukontrolli andurit vms. VM-s ei osatud midagi kosta. Kuna olen sellega juba harjunud ning muul juhul sellist teadet ei tule siis ei ole asjaga enam tegelenud.
Autoks 9-3 1.9 diisel 2005.
Autoks 9-3 1.9 diisel 2005.