120 000 hooldus
Algselt postitas: Ilves
Ok toon ühe näite:
Võtame praktiliselt 2ühesugust autot
1) Opel Vectra-C z20let välp 30000km 1aasta
2) Saab 9-3 b207l välp 30000km või 1aasta
Saab´i valides peaks osade arvates vähendama välpa 20tuh. peale mille pärast?
Mille pärast praktiliselt identne Saab kehvem on ja nõuab varem hooldust kui Vectra.
Mis siis enamus Saabi juhte kasutab autod teistmoodi kui samade parameetritega Opeli omanik?
Ma usun, et siin tuleb tänada Saabi paindlikust, et ta lubab hooldusvälpe kohandada eri turgudele ja reaalsetele kasutamistingimustele. Opelil ju savi, Opel on ju lihtsalt tarbeauto. Saab positsioneerib end ju siiani Premium 5 konkurendiks.
terv, teager
Kod Ilves palun pöörduge Eesti Saabi esindusse, ostke sealt tutikas auto ja vaadake hooldusvälpa. See on juba tutikana tehasest 20 tuh km.
Siis palun pöörduge Kesk-Euroopa Saabi esindusse ja ostke sealt tutikas auto ja näete, et hooldusvälp on tehasest 30 tuh km.
Seega ei ole see ühegi remonditöökoja väljamõeldud tegevus, Vaid tehase poolt on ettenähtud erinevad välbad erinevates regioonides.
Kui Teie toote omale auto Euroopast siis tuleb ta kohandada vastavaks Ida-Euroopale. (lisaks hooldustele näiteks tulede erinevus Euroopa vs Ameerika.)
Siis palun pöörduge Kesk-Euroopa Saabi esindusse ja ostke sealt tutikas auto ja näete, et hooldusvälp on tehasest 30 tuh km.
Seega ei ole see ühegi remonditöökoja väljamõeldud tegevus, Vaid tehase poolt on ettenähtud erinevad välbad erinevates regioonides.
Kui Teie toote omale auto Euroopast siis tuleb ta kohandada vastavaks Ida-Euroopale. (lisaks hooldustele näiteks tulede erinevus Euroopa vs Ameerika.)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kus Te rünnakut nägite? Erinevad inimesed ongi siin ju antud teema üle arutlenud ja avaldanud oma arvamust.
Ja kui ründavat stiili arendada, siis on lihtne Teile öelda.
Keegi ei käsi Teil jälgida etteantud välpasid, sõitke kuidas tahate, ärge kasvõi hooldage üldse, või tehke seda millal tahate ja mil määral. Keegi Teid millekski kohustada ei saa.
Ja kui ründavat stiili arendada, siis on lihtne Teile öelda.
Keegi ei käsi Teil jälgida etteantud välpasid, sõitke kuidas tahate, ärge kasvõi hooldage üldse, või tehke seda millal tahate ja mil määral. Keegi Teid millekski kohustada ei saa.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Seda ründava stiili viljelemist alustasid küll sina.
Sa ei taha ikka aru saada, et Kesk(Lõuna)- ja Ida-Euroopa on natuke erineva "maastiku" ja tingimustega kohad. Ei saa võrrelda näiteks Saksamaad, kus iga päev sõidetakse autoga ca 200+km ja Eestit(Lätit vms) kus ühest riigi otsast teise on umbes samapalju. Saab(GM) on sellest eeldatavasti aru saanud ja lühendanud hoolde välpa, Opel aga mitte...
Ma toon ühe hästi lihtsa näite pika välba kohta:
BMW E46 õlivahetusvälp on ca 25000km pardaarvuti järgi. Meie juurde on korduvalt-ma rõhutan KORDUVALT- tulnud õlivahetusse autod, millel ei ole enam filtrit praktiliselt olemas. E46-l on element filter ja sellest on järel ainult peotäis helbeid. Ülejäänud ca 60% filtrist ujub kusagil mootori sees ringi. Seega õli võib ju oma omadused mingil määral säilitada selle ülipika välba jooksul aga filter KINDLASTI MITTE.
Seetõttu mina eeldan, et SAAB(GM) kes toodab kordades vähem autosid kui Opel suudab paindlikumalt läheneda konkreetsele turule.
Minu silmis on lühem hooldusintervall OLULISELT kõvem müügiargument. Ma saan aru,et kuni 300000.- maksvate autode ostjatele meeldib võimalikult vähe raha kulutada peale auto soetamist aga SAAB paraku ei kuulu sinna hinnaklassi...
Sa ei taha ikka aru saada, et Kesk(Lõuna)- ja Ida-Euroopa on natuke erineva "maastiku" ja tingimustega kohad. Ei saa võrrelda näiteks Saksamaad, kus iga päev sõidetakse autoga ca 200+km ja Eestit(Lätit vms) kus ühest riigi otsast teise on umbes samapalju. Saab(GM) on sellest eeldatavasti aru saanud ja lühendanud hoolde välpa, Opel aga mitte...
Ma toon ühe hästi lihtsa näite pika välba kohta:
BMW E46 õlivahetusvälp on ca 25000km pardaarvuti järgi. Meie juurde on korduvalt-ma rõhutan KORDUVALT- tulnud õlivahetusse autod, millel ei ole enam filtrit praktiliselt olemas. E46-l on element filter ja sellest on järel ainult peotäis helbeid. Ülejäänud ca 60% filtrist ujub kusagil mootori sees ringi. Seega õli võib ju oma omadused mingil määral säilitada selle ülipika välba jooksul aga filter KINDLASTI MITTE.
Seetõttu mina eeldan, et SAAB(GM) kes toodab kordades vähem autosid kui Opel suudab paindlikumalt läheneda konkreetsele turule.
Minu silmis on lühem hooldusintervall OLULISELT kõvem müügiargument. Ma saan aru,et kuni 300000.- maksvate autode ostjatele meeldib võimalikult vähe raha kulutada peale auto soetamist aga SAAB paraku ei kuulu sinna hinnaklassi...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
On lihtsalt erinevat sorti autoomanikke.
1. pöörduvad remonti /hooldusesse alles pampri peal ja lasevad korda teha vaid selle mille tõttu teele jäädi.
2. Inimesed kes ennetavad teele jäämist, hooldavad autot regulaarselt.
3. Autopeded.( neid asju mida kõike ja kui palju koguaeg tehakse ei jõua ülesloetledagi)
1. pöörduvad remonti /hooldusesse alles pampri peal ja lasevad korda teha vaid selle mille tõttu teele jäädi.
2. Inimesed kes ennetavad teele jäämist, hooldavad autot regulaarselt.
3. Autopeded.( neid asju mida kõike ja kui palju koguaeg tehakse ei jõua ülesloetledagi)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 492
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
otsast peale siis.
on kaks välpa:
30000km - EU
20000km - WW ( worldwide)
kuigi poliitiliselt kuuluks Eesti nagu EU-sse, siis tegelikult mõeldakse selle all nn. arenenuid ehk vanu EU riike. Eesti, Läti, Leedu ja veel mõned paraku ei klassifitseeru.
samas näiteks USA-s oleks ka nagu kõik korras, siis tegelikult on seal palju karmimad nõudmised autode tehnilisele seisukorrale ja lisaks on seal ka selline haige värk, et nii kui midagi on, siis kohe kohtusse ja miljonid tulevad.
ei tea, oli sellest nüüd kasu...
on kaks välpa:
30000km - EU
20000km - WW ( worldwide)
kuigi poliitiliselt kuuluks Eesti nagu EU-sse, siis tegelikult mõeldakse selle all nn. arenenuid ehk vanu EU riike. Eesti, Läti, Leedu ja veel mõned paraku ei klassifitseeru.
samas näiteks USA-s oleks ka nagu kõik korras, siis tegelikult on seal palju karmimad nõudmised autode tehnilisele seisukorrale ja lisaks on seal ka selline haige värk, et nii kui midagi on, siis kohe kohtusse ja miljonid tulevad.
ei tea, oli sellest nüüd kasu...
t8 sul on õigus aga lisana ütlen, et neid välpasi võib mõlemaid meie regioonis kasutada.
Vastaval ette kirjutusele soovitatakse kasutada 20000km välpa juhtudel kui kasutatakse autot
äärmuslikel tingimustel või Owners manualis ette kirjutatud juhtudel.
Vastaval ette kirjutusele soovitatakse kasutada 20000km välpa juhtudel kui kasutatakse autot
äärmuslikel tingimustel või Owners manualis ette kirjutatud juhtudel.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult on veel yks sort inimesi ja nendel ka pikem välp: 43671 km.
(aga see ei pruugi päris täpne olla, sõltub paljudest faktoritest, aga sinnakanti ta on)
Peale seda uus auto ja samamoodi edasi!
Kes krt hakkab vanat autot remontima ja kumme ja õli vahetama!?
(aga see ei pruugi päris täpne olla, sõltub paljudest faktoritest, aga sinnakanti ta on)
Peale seda uus auto ja samamoodi edasi!
Kes krt hakkab vanat autot remontima ja kumme ja õli vahetama!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.
1) 30000km euroopa riikide jaoks.
2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)
3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.
Võta nüüd näpust, kellel õigus kellel mitte ja kas see on üldse kõige tähtsam. Elu on lill:D oleme sõbrad edasi ja parem murrame pead kuidas brändi mainet ülevalhoida ja parendada, kui siin võidu õigustada kummal õigus.
1) 30000km euroopa riikide jaoks.
2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)
3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.
Võta nüüd näpust, kellel õigus kellel mitte ja kas see on üldse kõige tähtsam. Elu on lill:D oleme sõbrad edasi ja parem murrame pead kuidas brändi mainet ülevalhoida ja parendada, kui siin võidu õigustada kummal õigus.
Algselt postitas: Ilves
9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.
1) 30000km euroopa riikide jaoks.
2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)
3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.
Palun viita ka algallikale. Pillud hetkel ulmelisi numbreid, mida me peaks kinnisilmi uskuma.
EDIT: Üks välp on sul puudu, 15.000km, mis kehtib kõikidele BioPower mootoritele.
terv, teager
Araabias oli Durangol 5000km välbaks ja saabil 10k - see protendinäitaja vist näitas küll pikemat välpaAlgselt postitas: teagerAlgselt postitas: Ilves
9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.
1) 30000km euroopa riikide jaoks.
2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)
3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.
Palun viita ka algallikale. Pillud hetkel ulmelisi numbreid, mida me peaks kinnisilmi uskuma.
EDIT: Üks välp on sul puudu, 15.000km, mis kehtib kõikidele BioPower mootoritele.
terv, teager
EDIT: lühim vahe kahe õlivahetuse vahel oli 3 päeva-> roadtrip to Iraq ja road trip to Dubai:)