120 000 hooldus

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#26

Kui kasutada autot garantiiaja jooksul, selle lõppedes võtta uus jne, siis ega vist polegi eriti vaja süveneda üldse hooldusintervallidesse jms.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: Ilves
Ok toon ühe näite:
Võtame praktiliselt 2ühesugust autot
1) Opel Vectra-C z20let välp 30000km 1aasta
2) Saab 9-3 b207l välp 30000km või 1aasta

Saab´i valides peaks osade arvates vähendama välpa 20tuh. peale mille pärast?

Mille pärast praktiliselt identne Saab kehvem on ja nõuab varem hooldust kui Vectra.

Mis siis enamus Saabi juhte kasutab autod teistmoodi kui samade parameetritega Opeli omanik?

Ma usun, et siin tuleb tänada Saabi paindlikust, et ta lubab hooldusvälpe kohandada eri turgudele ja reaalsetele kasutamistingimustele. Opelil ju savi, Opel on ju lihtsalt tarbeauto. Saab positsioneerib end ju siiani Premium 5 konkurendiks.

terv, teager
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#28

Kod Ilves palun pöörduge Eesti Saabi esindusse, ostke sealt tutikas auto ja vaadake hooldusvälpa. See on juba tutikana tehasest 20 tuh km.

Siis palun pöörduge Kesk-Euroopa Saabi esindusse ja ostke sealt tutikas auto ja näete, et hooldusvälp on tehasest 30 tuh km.

Seega ei ole see ühegi remonditöökoja väljamõeldud tegevus, Vaid tehase poolt on ettenähtud erinevad välbad erinevates regioonides.

Kui Teie toote omale auto Euroopast siis tuleb ta kohandada vastavaks Ida-Euroopale. (lisaks hooldustele näiteks tulede erinevus Euroopa vs Ameerika.)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#29

On keegi kellegi või millegi peale näpuga näidanud!? Või maininud kedagi nimeliselt?
Lihsalt üritasin arutada teemat aga ok, näha on sellest ei tule miskit välja vaid hakkatakse juba "ründama".
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#30

Kus Te rünnakut nägite? Erinevad inimesed ongi siin ju antud teema üle arutlenud ja avaldanud oma arvamust.

Ja kui ründavat stiili arendada, siis on lihtne Teile öelda.
Keegi ei käsi Teil jälgida etteantud välpasid, sõitke kuidas tahate, ärge kasvõi hooldage üldse, või tehke seda millal tahate ja mil määral. Keegi Teid millekski kohustada ei saa.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#31

Võib olla olen ise liiga hella hingega, et nägin "tonti" seal kus seda polnud. Sorry.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#32

Seda ründava stiili viljelemist alustasid küll sina.
Sa ei taha ikka aru saada, et Kesk(Lõuna)- ja Ida-Euroopa on natuke erineva "maastiku" ja tingimustega kohad. Ei saa võrrelda näiteks Saksamaad, kus iga päev sõidetakse autoga ca 200+km ja Eestit(Lätit vms) kus ühest riigi otsast teise on umbes samapalju. Saab(GM) on sellest eeldatavasti aru saanud ja lühendanud hoolde välpa, Opel aga mitte...
Ma toon ühe hästi lihtsa näite pika välba kohta:
BMW E46 õlivahetusvälp on ca 25000km pardaarvuti järgi. Meie juurde on korduvalt-ma rõhutan KORDUVALT- tulnud õlivahetusse autod, millel ei ole enam filtrit praktiliselt olemas. E46-l on element filter ja sellest on järel ainult peotäis helbeid. Ülejäänud ca 60% filtrist ujub kusagil mootori sees ringi. Seega õli võib ju oma omadused mingil määral säilitada selle ülipika välba jooksul aga filter KINDLASTI MITTE.
Seetõttu mina eeldan, et SAAB(GM) kes toodab kordades vähem autosid kui Opel suudab paindlikumalt läheneda konkreetsele turule.
Minu silmis on lühem hooldusintervall OLULISELT kõvem müügiargument. Ma saan aru,et kuni 300000.- maksvate autode ostjatele meeldib võimalikult vähe raha kulutada peale auto soetamist aga SAAB paraku ei kuulu sinna hinnaklassi...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#33

Okey. Sinu jutus on iva sees küll.
Mul läheb veel veidi aega, et järgmist posti kokku (faktidele kinnitust leida)
aga ma teen seda.
kroom
Postitusi: 321
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#34

Ei tasu ka ära unustada meie (kohati) külmasid talvesid. Automaatsed hooldusarvestid ju arvestavad ka kümkäivitusi, sõidukordade pikkusi erinevatel välistemperatuuridel jne.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#35

On lihtsalt erinevat sorti autoomanikke.

1. pöörduvad remonti /hooldusesse alles pampri peal ja lasevad korda teha vaid selle mille tõttu teele jäädi.
2. Inimesed kes ennetavad teele jäämist, hooldavad autot regulaarselt.
3. Autopeded.( neid asju mida kõike ja kui palju koguaeg tehakse ei jõua ülesloetledagi)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#36

Loomulikult inimesed on erinevad ja samas ka nende vajadused.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#37

Eleri, ära nori. Mina vist kuulun 3. gruppi :red:
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: Jaanus
Eleri, ära nori. Mina vist kuulun 3. gruppi :red:

mhmh:headbang:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
ttlauri
Postitusi: 46
Liitunud: N Sept 11, 2008 11:27
Asukoht:
Auto:

#39

Need grupid vast sõltuvad majanduslikest võimalustest ka :)
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#40

nii okei alustame uuesti siis:)
Te tahate õelda et 20000km välp on mõeldud välja ida-bloki riikide jaoks?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#41

Ilves, miks sa ei usu, et erinevate riikide ja kliimavööndite jaoks on erinevad välbad olemas?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#42

Usun küll, ma pole seda eitanud juu.
9-3 on ju erinevad välbad regiooniti, alates 20000km- 300000km(main) välja.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 492
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#43

otsast peale siis.
on kaks välpa:
30000km - EU
20000km - WW ( worldwide)

kuigi poliitiliselt kuuluks Eesti nagu EU-sse, siis tegelikult mõeldakse selle all nn. arenenuid ehk vanu EU riike. Eesti, Läti, Leedu ja veel mõned paraku ei klassifitseeru.

samas näiteks USA-s oleks ka nagu kõik korras, siis tegelikult on seal palju karmimad nõudmised autode tehnilisele seisukorrale ja lisaks on seal ka selline haige värk, et nii kui midagi on, siis kohe kohtusse ja miljonid tulevad.

ei tea, oli sellest nüüd kasu...
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#44

t8 sul on õigus aga lisana ütlen, et neid välpasi võib mõlemaid meie regioonis kasutada.
Vastaval ette kirjutusele soovitatakse kasutada 20000km välpa juhtudel kui kasutatakse autot
äärmuslikel tingimustel või Owners manualis ette kirjutatud juhtudel.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#45

tegelikult on veel yks sort inimesi ja nendel ka pikem välp: 43671 km.
(aga see ei pruugi päris täpne olla, sõltub paljudest faktoritest, aga sinnakanti ta on)
Peale seda uus auto ja samamoodi edasi!
Kes krt hakkab vanat autot remontima ja kumme ja õli vahetama!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#46

Olen juhtumisi näinud kuidas inimesed on sõitnud ilma hoolduseta 65000km
ja siis hakanud garantiid nõudma.:) On ikka kuradi julged
Ilves
Postitusi: 28
Liitunud: N Mär 13, 2008 12:36
Asukoht:
Auto:

#47

9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.

1) 30000km euroopa riikide jaoks.

2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)

3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.


Võta nüüd näpust, kellel õigus kellel mitte ja kas see on üldse kõige tähtsam. Elu on lill:D oleme sõbrad edasi ja parem murrame pead kuidas brändi mainet ülevalhoida ja parendada, kui siin võidu õigustada kummal õigus.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#48

Oot see jääb segaseks, et kas 150000nde km vältel üldse autoga midagi tehakse?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#49

Algselt postitas: Ilves
9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.

1) 30000km euroopa riikide jaoks.

2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)

3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.

Palun viita ka algallikale. Pillud hetkel ulmelisi numbreid, mida me peaks kinnisilmi uskuma.

EDIT: Üks välp on sul puudu, 15.000km, mis kehtib kõikidele BioPower mootoritele.

terv, teager
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2202
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#50

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: Ilves
9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.

1) 30000km euroopa riikide jaoks.

2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)

3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.

Palun viita ka algallikale. Pillud hetkel ulmelisi numbreid, mida me peaks kinnisilmi uskuma.

EDIT: Üks välp on sul puudu, 15.000km, mis kehtib kõikidele BioPower mootoritele.

terv, teager
Araabias oli Durangol 5000km välbaks ja saabil 10k - see protendinäitaja vist näitas küll pikemat välpa


EDIT: lühim vahe kahe õlivahetuse vahel oli 3 päeva-> roadtrip to Iraq ja road trip to Dubai:)
Vasta