Hommikutel, miinuskraadidel külmub käigukang kinni. õhtul tavaliselt panen esimese käigu peale, hommikul tulles esimest ja teist käiku saan sisse, kuid kõrvale lükata ei saa ja kõvasti ei julge ka, kartusest et läheb katki vms. Kas käigukasti õlis viga või hoovastikus? kellegil veel sellist probleemi esinenud on?
Kui auto on 15-20min. soojenenud, hakkab ka käigukang liikuma.
9-3SS 2.2TiD käigukang külmub kinni
Arvan,et üks trossidest külmub kinni.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Arvan,et üks trossidest külmub kinni.
Kahlustan ise ka seda, eile õhtul törtsutasin WD-40 trosside peale, liigutades samal ajal käigukangi vasakule-paremale, ent hommikul oli ikka sama jant. proovin täna veel, ehk läheb paremaks. Loogiliselt võttes, kui oletada et õli külmub ära, siis ei liiguks käigukang üheski suunas või liiguks hästi raskelt. või on erandeid?:freak:
Ma proovisin ka seda, eriti ei aidanud aga nätske liikumine ongi SS-de põhimure. Talvel kõva miinusega lükkad ikka jõuga käigukangi. Ega sa midagi teha ei saagi.
Nätske liikumine on üks asi, aga kui no ültse ei liigu ei paremale ega vasakule, siis on ikka jama..
Muide ma sain probleemist jagu WD-40 abil. hommikul polnud mingit probleemi enam. Ju ta sõidu ajal imbus sinna trossi ja kõri vahele mõnusasti.