Mõned küsimused:
1.Kliima torud kapoti all pole eriti jahedad, samas tänase temperatuuriga (+23 C) vett ikka tilgutas auto alla.
2.Kas keskmistest õhusuunajatest (raadio kohal) peab samasugust jahedat puhuma, kui muudest avadest?
3.Kas on võimalik, et 5 aastaga lihtsalt freooni hulk aegamisi vähenenud ja aitaks uuesti täitmine?
4. On ehk mu masinal kuskil kliimatorudes leke....st. kas on ehk mingi koht, kus võib tekkida leke või toru katki minna?Mingi tüüpiline koht?
5. Kas uuemate 9-3 SS/SC-del ka mingi kliima kalibreerimine olemas või on see ainult töökojas aparaadiga tehtav?
Ühesõnaga hetkel puhub keskmistest avadest suhteliselt soojemat õhku, nurkadest õhk jahedam. Tuleb tahtmine keerata temperatuurinuppe juba 18 peale. Muidu on nagu 21 kraadi olnud igati hea...aastaringi.
9-3SC kliima vajab kontrolli?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mul on teist marki auto mis on naduge üle aasta vanaja tilgus samamoodi vett. Et selles osas ei tohiks muretseda.
No kondensaat peabki välja tilkuma :)
Vana teema uuesti üles: Kevadel, kui ilmad soojaks läksid, ei jahutanud kliima enam. Juuni keskel sai kliima täidetud, värvaine kah sisse. Kümmekond päeva tagasi jahutas kenasti, nüüd ei kõssagi (kliimapump ei rakendu). Kliima radikat uurides tundus, et ühe koha peal nagu rohekat miskit lekkinud. Radika peenikesed ribid näevad ka kuidagi ussitanud välja. Küllap teeb korrosioon oma töö.
Kas kliimaradiaator on kuskil ka letikaup ja kui töömahukas selle vahetus on?? Esmapilgul arvan, et ei tohiks olla suur töö. Aga ehk Saabijumalad või need, kes vahetama pidanud, kommenteeriks.....
Kas kliimaradiaator on kuskil ka letikaup ja kui töömahukas selle vahetus on?? Esmapilgul arvan, et ei tohiks olla suur töö. Aga ehk Saabijumalad või need, kes vahetama pidanud, kommenteeriks.....