LED päevasõidu tuled
Küsimus siis järgmine. Tahaks paigaldada saab 9-3ss-ile päevasõidu tulesid ( LED ). Autol aga ei ole stange sees mingeid tulesid olnudki. Kuidas-kuhu need tuled ühendada? Kas on mingi valmidus olemas ja kas vaja paigaldada lisa lüliti?
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Tahad probleeme ülevaatusega? Ja politseinikul kui on halb tuju, võib ka saata korduv ülevaatusele. Tuled võivad olla ainult OEM!!! Ära pimesta teisi liiklejaid!
__In Boost We Trust__
Vastava sertifikaadiga LED tuled võib külge kruttida autole(ma ei räägi odavatest hiina kräppidest praegu, mida ca 80 protsenti inimestest kasutavad) vaid kallima otsa, Euro nõuetele vastavatest tuledest. (Neid näeb ka märgiste järgi ära, kas on lubatud või mitte) Samuti peaks ka olema vastavad kohad ja kõrgused kuhu need paigutatakse. ARKis või ülevaatus punktis osatakse ehk täpsemalt selle kohta vastata.
LED pirnid gabariitides või mujal pole nii lihtsalt tuvastatavad, seepärast ka arvatavasti keelatud.
EDIT: see jutt ei tähenda, et ma kiidaks neid ise lisatud LEDe, Rõvedaks teevad auto.
LED pirnid gabariitides või mujal pole nii lihtsalt tuvastatavad, seepärast ka arvatavasti keelatud.
EDIT: see jutt ei tähenda, et ma kiidaks neid ise lisatud LEDe, Rõvedaks teevad auto.
Saab ka lihtsamalt ilma lülitita, 2-e releega nii, et päeva tuled kustuvad kui tavatuled/pargid põlema lähevad.
esimene relee signaal tuleb ntx generaatorist, õlirõhu andurist mis lülitab tuled põlema.
Teine relee on "loomulikult suletud" mis avatakse kui tavatuled/pargid süttivad.
esimene relee signaal tuleb ntx generaatorist, õlirõhu andurist mis lülitab tuled põlema.
Teine relee on "loomulikult suletud" mis avatakse kui tavatuled/pargid süttivad.
Masuudipress :D
Lubatud LED-ide ja originaal udukate hinna vahe on märgatav. Euro nõuetele vastavate led-ide komplekt maksab 30 eurot aga udukate komplekt maksab 140 eurot. Arvatavasti jään ikka led-ide juurde. Maailmas on arvamusi sama palju kui inimesi, isiklikult mulle LED tuled meeldivad.
Minu arust ei ole nõuet, et päevasõidutuled lähitulega koos ei või põleda. VAG toodangul mu arust nad põlevad auto käies. Samas nad vist ka esimeste gabariitide eest. Aga ise lisatud päevasõidutuled siiski pole nagu ikka need. Sest neil on siis mõte, kui nad on tõesti kirka valgusega. Korralikkude päevasõidutuledega auto paistab kaugelt sama hästi kui ksenoon tuledega masin. 9-3 puhul vist ainuke mõeldav koht päevasõidutuledele oleks udutuledest seespool võre sees. Aga siis peaks see tuli sinna mahtuma, sest kui sealt hakata miskit ära saagima, siis oleks jama juba.
Tegin punasega siis märgi, kuhu nad võiks ehk panna, pildil ka udukateta variant.
Tegin punasega siis märgi, kuhu nad võiks ehk panna, pildil ka udukateta variant.
to D116: ära aja segamini LED lambid auto tuledes ja lisatulede LED mooduleid, esimesed on keelatud, teised vastava serdi puhud on lubatud, samuti nagu mingi Hella lisakaugtuled j ne.
to LauriR: Xenonid säästa oleks mõtetu, praegu D1S hinnad on alates 25 EUR, udutulede komplekt on alates 100 EUR+töö, arvestades Xenonide elueaga, on see suht mõtetu tegutsemine
to LauriR: Xenonid säästa oleks mõtetu, praegu D1S hinnad on alates 25 EUR, udutulede komplekt on alates 100 EUR+töö, arvestades Xenonide elueaga, on see suht mõtetu tegutsemine
OT, aga kas keegi teab, mida kurja need LED-d siis autole ja/või kaasliiklejatele tekitada võivad, et neid park- ja numbrituledes kasutada ei tohi? Võrreldes hõõglambiga on erinevus vaid selles, et tarbib vähem elektrit ja et tegemist on dioodiga(loe: laseb voolu ainult ühes suunas läbi).
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nad pole LED-i jaoks sertifitseeritud..:POT, aga kas keegi teab, mida kurja need LED-d siis autole ja/või kaasliiklejatele tekitada võivad, et neid park- ja numbrituledes kasutada ei tohi? Võrreldes hõõglambiga on erinevus vaid selles, et tarbib vähem elektrit ja et tegemist on dioodiga(loe: laseb voolu ainult ühes suunas läbi).
to D116: ära aja segamini LED lambid auto tuledes ja lisatulede LED mooduleid, esimesed on keelatud, teised vastava serdi puhud on lubatud, samuti nagu mingi Hella lisakaugtuled j ne.
to LauriR: Xenonid säästa oleks mõtetu, praegu D1S hinnad on alates 25 EUR, udutulede komplekt on alates 100 EUR+töö, arvestades Xenonide elueaga, on see suht mõtetu tegutsemine
Need 25 eurised xenonid ei kesta ka. Mu Bemmil olid xenonid, sõitsin autoga 4 aastat ja selle aja jooksul läks ainult üks pirn läbi. See mis vana jäi, kes see teab kaua see enne seda veel olnud oli ja kauaks teda pärast mind oli. Sõber ütles, et ta ostab omale neid odavaid, iga aasta vahetab välja mõlemad. Lisaks võib see odav xenon olla veel viletsa valgusega, seda on ju odavate halogeenidega näha küll, et need ei näita mitte midagi või siis näitavad valesti.
sigaelmar, see on juba teine teema- kas ostad endale 4a tagant Original Replacement Part 120 EURi eest (1 tk, soovitav on korraga 2 tk vahetada, ehk 240 EUR) või 25 EURiga komplekt iga aasta. Endal Philipsi HID (varem oli osrami oma) ning ei propageeri hiina odavkraami, lihtsalt alternatiiv on alati olemas.
ja heikiw-l on õigus, LED ei kõlba reflektorilaterna jaoks
ja heikiw-l on õigus, LED ei kõlba reflektorilaterna jaoks
Xenoni pirn pirniks, aga kui lendab mingi toiteplokk vms on väljaminek ikkagi korralik. Siin ühel foorumlasel juhtus ma tean.
Seetõttu saigi naase autole xenoni säästuks Hella led-id külge kruvitud. E-tähised ja puha. Ühendamine oli väga lihtne, üks juhe massi, teine juhe plussi (süüde sees ahelasse), kolmas juhe lähitulede plussi (toimib nii, et kui sinna pinge peale tuleb, siis led-id kustuvad).
Eks muudel valmistajatel võib teistmoodi juhtmestus olla.
Seetõttu saigi naase autole xenoni säästuks Hella led-id külge kruvitud. E-tähised ja puha. Ühendamine oli väga lihtne, üks juhe massi, teine juhe plussi (süüde sees ahelasse), kolmas juhe lähitulede plussi (toimib nii, et kui sinna pinge peale tuleb, siis led-id kustuvad).
Eks muudel valmistajatel võib teistmoodi juhtmestus olla.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Xenoni pirn pirniks, aga kui lendab mingi toiteplokk vms on väljaminek ikkagi korralik.
Nõus:beer: Kui peaks näiteks ballast minema, siis sellega ei pruugi olla nii, et lähed suvalisse autopoodi ja ostad uue (rahakotile annab nagunii tunda) . Kuid tuled on meil kohustuslikud.
Ise juba vahetasin ühe ballasti, pidasin alguses pirni viga, mis said mõlemale poole uued, aga läks kehvemini.
Plaanis ikkagi originaal udutuled külge muretseda. Neid LED-ribasi jms ei poolda...maitse asi.