Hei,
Mure selline et auto (9-3 1.9 diisel 88kw) ei taha järsku enam käima minna. :(
Võtit keerates käib ainult relee klõps ja ei muud. Starter käis just stendis kontrollis ja olevat korras. Akupinge tundus ok (12,2V) ja masin läks lükates ilusti käima.
On kellegil ideid mida järgmisena kontrollida? Starteri juhtmete ühendused?
9-3 SC ei lähe käima
mh, no ehk tõesti oli halb ühendus juhtmetel. kruvin õhtul starteri uuesti külge, eks siis saab targemaks. :)
samal autol oli üle-eelmine talv juba sarnane viga - lihtsalt ei võtnud starterit taha. sümptomid olid küll veits teised, ntx veateated sid'il ja relee klõpsu samuti polnud. kokku sai toona kolm korda mootori aju juhtmestikku lapitud... :gun:
seepärast tuli ka seekord vägisi mõte pähe, et äkki on jälle sarnane "tore" viga... :
samal autol oli üle-eelmine talv juba sarnane viga - lihtsalt ei võtnud starterit taha. sümptomid olid küll veits teised, ntx veateated sid'il ja relee klõpsu samuti polnud. kokku sai toona kolm korda mootori aju juhtmestikku lapitud... :gun:
seepärast tuli ka seekord vägisi mõte pähe, et äkki on jälle sarnane "tore" viga... :
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kui kord käima saad, siis katsu aku klemme. Temperatuuri kontrollimise eesmärgil.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kas automaat või manuaalne? Mul oli automaadiga kunagi sarnane probleem ja mure oli selles, et käigukasti asendiandur (ehk siis see, mis tuvastab, mis kõik parajasti sees) andis vale infot ja saabikene arvas, et tal käik on miskit muud kui P ja ei lubanud siis käivitada.
Juhul kui on automaat, siis võid süüte sisse keerata ja armatuurist vaadata, mis käigu juures tulukene särab. 9-5l vähemalt oli armatuuris see näidik olemas. 9-3l ehk on ka?
Juhul kui on automaat, siis võid süüte sisse keerata ja armatuurist vaadata, mis käigu juures tulukene särab. 9-5l vähemalt oli armatuuris see näidik olemas. 9-3l ehk on ka?
manuaal jah.
praeguseks probleem lahendatud. tundub, et viga oli ikkagi viletsates ühendutes, kuna pärast seda kui starteri uuesti külge panin läks mootor kohe ilusti tööle :head:
auto käis umbes kaks nädalat tagasi hooratta vahetuses, tundub et seal tehti lohakat tööd. ime ainult et nii palju aega hiljem järskku pipardama hakkas :
seega minu poolt case closed :)
praeguseks probleem lahendatud. tundub, et viga oli ikkagi viletsates ühendutes, kuna pärast seda kui starteri uuesti külge panin läks mootor kohe ilusti tööle :head:
auto käis umbes kaks nädalat tagasi hooratta vahetuses, tundub et seal tehti lohakat tööd. ime ainult et nii palju aega hiljem järskku pipardama hakkas :
seega minu poolt case closed :)