Esiuksed ei tule lahti
Samalaadne külmumise probleem oli mul täna ka Klassikuga :).
Kui tagauksest sisse said, siis lihtsaim varjant on esialgu auto kuskile sooja sõidutada ja lasta tal üles sulada. Ehk hakkab niisamagi jälle toimima. Ma sain igaljuhul just soojendamisest abi.
Kui tagauksest sisse said, siis lihtsaim varjant on esialgu auto kuskile sooja sõidutada ja lasta tal üles sulada. Ehk hakkab niisamagi jälle toimima. Ma sain igaljuhul just soojendamisest abi.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Eks vältimiseks tuleb teha seda mida näeb ette ka enamike autode hooldusprogramm- käia uksetihendid üle silikoonõliga, määrida nii uksehinged kui ka lukud.
Mine sulata auto kuskil soojas garaažis või kaubanduskeskuse parklas üles ja siis tee need määrimised ära.
Muidugi need 9-3 lukkude mikrolülitid on ka paras kräpp, mul ka üks tagauks aeg-ajalt jamab. Aitab nupu üles alla lõgistamine kuniks ka elekter taas käima hakkab ja olen ka wd-40 sinna sisse uhanud teadmata küll kas midagi kohale ka jõuab.
Mine sulata auto kuskil soojas garaažis või kaubanduskeskuse parklas üles ja siis tee need määrimised ära.
Muidugi need 9-3 lukkude mikrolülitid on ka paras kräpp, mul ka üks tagauks aeg-ajalt jamab. Aitab nupu üles alla lõgistamine kuniks ka elekter taas käima hakkab ja olen ka wd-40 sinna sisse uhanud teadmata küll kas midagi kohale ka jõuab.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sama mure, kumbki esiuks ei avane. Mootorid ei lükka nuppe üles. Need külmuvad väga kinni. Tagumised töötavad hästi. Nuppe ei jõua üles sikutada. Lukk ja tihendid määritud. Peab polstrid maha kakkuma ja mingi möginaga liigendid ja muud jublakad üle laskma.
(põle 9-3, a pidin ütlema)
(põle 9-3, a pidin ütlema)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14285
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Oh ei aita see kont midagi, kui on lihtsalt määrimata ja õlitamata. Uksed on seest kõik suht tihedalt kinni pakitud ja salongi konditsioneerimine suurt sinna sisse ei ulatu. Lõpuks rullib ikka omale tatikuulikesed vahele ja siis külmub kinni. Ma just kiskusin omal esiuksed lahti ja tegin miski emergency määrimise peale seda, kui 4-st uksest 3 ei tulnud lahti ja neljas, mis lahti tuli, ei tahtnud enam kinni minna..:). Ilmselt mõnda aega kestab, aga tegelikult tahaks selle uksesisese mehhanismi kõik mingi sellise kraamiga üle lasta, mis seal ka seisab. Oskab keegi nimetada mõnd määret, mis algselt spray pudelist tuleks (hea sinna vahele lasta, ei peaks lukke päris maha keerama) ja siis hiljem määrdekihi sinna peale jätab ja niiskuse eemal hoiab? Arvastades, et talvel on külm, ei tohiks see sodi ka kivistuda külma tõttu.
Oh ei aita see kont midagi, kui on lihtsalt määrimata ja õlitamata. Uksed on seest kõik suht tihedalt kinni pakitud ja salongi konditsioneerimine suurt sinna sisse ei ulatu. Lõpuks rullib ikka omale tatikuulikesed vahele ja siis külmub kinni. Ma just kiskusin omal esiuksed lahti ja tegin miski emergency määrimise peale seda, kui 4-st uksest 3 ei tulnud lahti ja neljas, mis lahti tuli, ei tahtnud enam kinni minna..:). Ilmselt mõnda aega kestab, aga tegelikult tahaks selle uksesisese mehhanismi kõik mingi sellise kraamiga üle lasta, mis seal ka seisab. Oskab keegi nimetada mõnd määret, mis algselt spray pudelist tuleks (hea sinna vahele lasta, ei peaks lukke päris maha keerama) ja siis hiljem määrdekihi sinna peale jätab ja niiskuse eemal hoiab? Arvastades, et talvel on külm, ei tohiks see sodi ka kivistuda külma tõttu.
Esimeste külmadega mis siin lumega tulid, sõitsin nii, et kont oli ECON peal ehk siis tava ringlus käis. Hommikul olid uksed jääs (lahti siiski tulid).
Niiskusele meeldib igalepoole praegudesse koguneda ja kui märgade ja lumiste jalgade ja jopega autosse lähed siis muutub õhk küllaltki niiskeks ja kui ringlus lõpeb siis kuhu ikka see niiskus koguneb :)
Konditsioneeri sees hoides seda probleemi enam ei tekkinud.
Kuigi jah selle eelduseks on see et kõik tihendid on korras ja ega ikka ilmselt väga muutliku ilmaga (niiske/külm/niiske) ei aita ka see kont. Lihtsalt ise pole millegagi määrinud ja annan teada, millal uksed kinni jäävad...
Tuletage palun meelde, kas silikoonmääret ei tohtinud panna ukse tihenditele? Mida see nendega tegi? Kõlbas vist teflon.
Ukse sisse liigenditele panin jämedat kahurimääret (mingi sellelaadne asi on). Ta peab ju suvel ka seal püsima.
Ukse sisse liigenditele panin jämedat kahurimääret (mingi sellelaadne asi on). Ta peab ju suvel ka seal püsima.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Oskab keegi nimetada mõnd määret, mis algselt spray pudelist tuleks (hea sinna vahele lasta, ei peaks lukke päris maha keerama) ja siis hiljem määrdekihi sinna peale jätab ja niiskuse eemal hoiab? Arvastades, et talvel on külm, ei tohiks see sodi ka kivistuda külma tõttu.
Ma arvan et nö laiatarbevahenditest on WD-40 universaalõli selleks küll hea. Olen seda kasutanud eri autodel lukkude, hingede ja kojameeste hoovastiku õlitamiseks ja on probleemid ära hoidnud või need lahendanud
http://www.getz.ee/kaubad/main-wd40.html
Kindlasti on veel paremaid profisarja määrdeid, kuid WD-40 on tavainimesele kättesaadav pea igast poest ja pole ka teab mis kallis toode kasutada.
to aednikbob
Ma olen kõigil autodel uksetihenditel kasutanud silikoonmääret (just see õli kujul pisikeses pudelis Flora toode) ja pole mingisuguseid probleeme sellega kaasnenud. Teatud autode kohta olen küll kuulnud jutte, et võtab tihendid kriuksuma. Mina pole midagi sellist täheldanud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)