Selline mure, et juhipoolne küljepeegli klaas kuidagi veidi lahti tulnud ja väriseb ning vibreerib kui sõidan. Eriti häiriv kui päike on tagant ja päikesejänkut pidevalt silma väristab. Proovisin sõrmedega seda sinna kinni suruda, aga tolku ei olnud.
Mis seal lahti tulnud võiks olla või kuidas seda klaasi maha võtta ja uuesti kinnitama peaks? Kas see on sinna kuidagi liimitud või kinnitub mingisuguste nagadega ja saab kruvikeerajaga lahti kangutada.
Peegel on siis soojendusega ja kokkuklapitav.
Peegliklaasi kinnitamine 9-3ss
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Oli kunagi sama jama 9-5-ga ja liimiti tagasi klaasi liimiga. Ütleme nii, et tulemus ei saanud hea kuna soojendus ei töötanud pärast seda nii nagu peaks.
Ilmselt kannatab seda liimida ka kodustes tingimustes aga kuidagi nii, et kogu peegli pind saaks ühtlaselt kaetud. Siis on kontakt soojenud elemendiga kõige parem ja soojeneb tulevikus ühtlaselt.
Ilmselt kannatab seda liimida ka kodustes tingimustes aga kuidagi nii, et kogu peegli pind saaks ühtlaselt kaetud. Siis on kontakt soojenud elemendiga kõige parem ja soojeneb tulevikus ühtlaselt.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Soojenemise pärast ma eriti ei põe, kuna hoian autot garaazis ja jääs peeglid kohtab seeläbi minu autol haruharva.
Hetkel peamine mõistatus, et kuidas see klaas sealt küljest ära käib, et seda uuesti kinnitada saaks.
Hetkel peamine mõistatus, et kuidas see klaas sealt küljest ära käib, et seda uuesti kinnitada saaks.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kui ta sul juba väriseb, siis küüned taha ja peegliklaas tuleb suhteliselt kergelt ära.
Mul kukkus üks peegliklaas selle aluse küljest ära kildudeks. Teise sikutasin ise küljest, kui värisema hakkas. Tagasi panin kahepoolse teibiga. Soojenduse muidugi kannatas natuke selle lahenduse puhul.
Mul kukkus üks peegliklaas selle aluse küljest ära kildudeks. Teise sikutasin ise küljest, kui värisema hakkas. Tagasi panin kahepoolse teibiga. Soojenduse muidugi kannatas natuke selle lahenduse puhul.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tänud nõuannete eest, leidsin isegi margikohase videoõpetuse lõpuks http://www.youtube.com/watch?v=AdQWyCbjgBQ
Tundub, et tuleb sisemisest servast läheneda. Nädalavahetusel tuleb käsile võtta, enne kui päris küljest kukub.
Tundub, et tuleb sisemisest servast läheneda. Nädalavahetusel tuleb käsile võtta, enne kui päris küljest kukub.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Oligi peegel liimist lahti tulnud ja lisaks oli peeglikorpust kinnihoidvat traatvitsa pingutavad plastnagad osaliselt mõranenud. See liimikogus, millega on tehasest peegel kinnitatud ikka naeruväärne, tundub tõesti, et kokkuhoid on olnud ülim.
Peegli saab eemaldatud kui reguleerida see eelnevalt seest maksimaalselt väljapoole näitama, lasta aken alla ning siis saab juba näpud ajada taha fikseerivatele traatvitsadele, mida vabastades saab klaasi koos alusega eemale. Siis veel soojenduse juhtmed klemmide küljest lahti ühendada ja ongi peegel käes.
Sai super moment liimiga nii plastnagad üle liimitud kui ka peegel alusele uuesti kinnitatud. Ei tea ainult ette prognoosida, et kuidas need super momendi täpikesed peegli soojenduselemendi tööle talvel mõjuda võivad.
Ühtlasi veendusin sellest, et vähegi lumist peeglit ei maksa Saabil küll reguleerima hakata, sest need plastist hammasvööd, mis peeglit üles alla ja paremale-vasakule liigutavad on üliõrnad. Peegel peaks lumest ja jääst olema ideaalselt puhas enne kui seda liigutada.
"Lisaboonusena" avastasin, et peeglite kokkuklappimine nupust enam ei toimi, kuigi sügisel veel juhipoolsel toimis.
Peegli saab eemaldatud kui reguleerida see eelnevalt seest maksimaalselt väljapoole näitama, lasta aken alla ning siis saab juba näpud ajada taha fikseerivatele traatvitsadele, mida vabastades saab klaasi koos alusega eemale. Siis veel soojenduse juhtmed klemmide küljest lahti ühendada ja ongi peegel käes.
Sai super moment liimiga nii plastnagad üle liimitud kui ka peegel alusele uuesti kinnitatud. Ei tea ainult ette prognoosida, et kuidas need super momendi täpikesed peegli soojenduselemendi tööle talvel mõjuda võivad.
Ühtlasi veendusin sellest, et vähegi lumist peeglit ei maksa Saabil küll reguleerima hakata, sest need plastist hammasvööd, mis peeglit üles alla ja paremale-vasakule liigutavad on üliõrnad. Peegel peaks lumest ja jääst olema ideaalselt puhas enne kui seda liigutada.
"Lisaboonusena" avastasin, et peeglite kokkuklappimine nupust enam ei toimi, kuigi sügisel veel juhipoolsel toimis.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)