Saab 9-3 SS kuumeneb üle
auto on 2004a saab 9-3 turbo bensukas. Turbo vahetati ära ja peale seda sain sõita paar päeva rahulikult ringi. Nüüd aga mootor kuumeneb üle ja paisupaagil korki maha keerates jahutusvedelik tahab üle ääre tõusta. (peab õhku vaikselt välja laskma, muidu tõuseb kohe üle ääre) Mis võiks viga olla ja kuhu oleks hea pöörduda?
õnnetu värk :(
õnnetu värk :(
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ehk täpsustaksid, mida tähendab "kuumaks minema"?
ja et jah. süsteemis on mingi rõhk, nii peabki asi ju olema. kui mootor saavutab töötemperetuuri
ja et jah. süsteemis on mingi rõhk, nii peabki asi ju olema. kui mootor saavutab töötemperetuuri
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui mootor üle kuumeneb, tasuks kontrollida kas termostaat avaneb ja ventikas rakendub. Kuhu viia - googelda saabi remont.
Et nagu pandi toimiv turbo külge ja puhus tihendi minema? Rõhku ei keeratud peale? Võta kork paisupaagil maha ja pane käima, kui plokikaanetihend siis peaks elama hakkama vedelik paagis. Kas sellel isendil tuleb mõni tõsisem voolik ikka ka paisupaaki, mitte nagu osadel japsidel kus ainus voolik mis paisupaaki tuleb on radika ülevoolu "kõrs".
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
mullitama ei hakanud ja suht kauaks jääb näidik normi ehk siis poole peale, ja kui sõita nats ringi siis hakkab järsult üle poole tõusma jälle...
sõber vaatas ütles et äkki veepump või termostaat, aga ei teadnud kuidas täpsemalt jupsima hakkab nendega
sõber vaatas ütles et äkki veepump või termostaat, aga ei teadnud kuidas täpsemalt jupsima hakkab nendega
... ja paisupaagil korki maha keerates jahutusvedelik tahab üle ääre tõusta. (peab õhku vaikselt välja laskma, muidu tõuseb kohe üle ääre):(
Paisupaagi korki ei tohiks lahti keerata, kui jahutusvedelik on kuum. Võib juhtuda, et saad selle korgiga ja kuuma jahutusvedelikuga litaka mööda nägemist.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
... ja paisupaagil korki maha keerates jahutusvedelik tahab üle ääre tõusta. (peab õhku vaikselt välja laskma, muidu tõuseb kohe üle ääre):(
Paisupaagi korki ei tohiks lahti keerata, kui jahutusvedelik on kuum. Võib juhtuda, et saad selle korgiga ja kuuma jahutusvedelikuga litaka mööda nägemist.
Võib! Isegi peab kui rõhk süsteemis, muidu torud või radikad võivad lõhki minna. Loomulikkult aeglaselt avada!
__In Boost We Trust__
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
duh... võib ja peab...
Ei pea ja ei või... Jahutussüsteemis on rõhk ette nähtud, seda selleks, et tõsta jahutusvedeliku keemistemperatuuri. Paisupaagi kork on ka ülerõhuklapiks ja peab laskma liigse rõhu välja! Kui ta seda ei tee, on ta vigane ja tuleks vahetada. Ja kui on nii palju rõhku süsteemis, et voolikud ja radikad lendama hakkavad, siis on kusagil midagi väga mäda ja selle autoga tuleks kiiremas korras remonti suunduda.
Kui kuumal mootoril keerata paisupaagi kork maha, langeb rõhk süsteemis ja vedelik võib seetõttu keema minna! See ei loe, et keerad vaikselt, et kork veel natuke peal on, sealt vahelt võib sellegipoolest keevat vedelikku igas suunas välja pritsida. Tulemuseks võib olla hunnik põletusi korgikeerajal.
Ärge kurat õpetage inimesi, et muudkui peab ja võib!
Ei pea ja ei või... Jahutussüsteemis on rõhk ette nähtud, seda selleks, et tõsta jahutusvedeliku keemistemperatuuri. Paisupaagi kork on ka ülerõhuklapiks ja peab laskma liigse rõhu välja! Kui ta seda ei tee, on ta vigane ja tuleks vahetada. Ja kui on nii palju rõhku süsteemis, et voolikud ja radikad lendama hakkavad, siis on kusagil midagi väga mäda ja selle autoga tuleks kiiremas korras remonti suunduda.
Kui kuumal mootoril keerata paisupaagi kork maha, langeb rõhk süsteemis ja vedelik võib seetõttu keema minna! See ei loe, et keerad vaikselt, et kork veel natuke peal on, sealt vahelt võib sellegipoolest keevat vedelikku igas suunas välja pritsida. Tulemuseks võib olla hunnik põletusi korgikeerajal.
Ärge kurat õpetage inimesi, et muudkui peab ja võib!
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
duh... võib ja peab...
Ei pea ja ei või... Jahutussüsteemis on rõhk ette nähtud, seda selleks, et tõsta jahutusvedeliku keemistemperatuuri. Paisupaagi kork on ka ülerõhuklapiks ja peab laskma liigse rõhu välja! Kui ta seda ei tee, on ta vigane ja tuleks vahetada. Ja kui on nii palju rõhku süsteemis, et voolikud ja radikad lendama hakkavad, siis on kusagil midagi väga mäda ja selle autoga tuleks kiiremas korras remonti suunduda.
Kui kuumal mootoril keerata paisupaagi kork maha, langeb rõhk süsteemis ja vedelik võib seetõttu keema minna! See ei loe, et keerad vaikselt, et kork veel natuke peal on, sealt vahelt võib sellegipoolest keevat vedelikku igas suunas välja pritsida. Tulemuseks võib olla hunnik põletusi korgikeerajal.
Ärge kurat õpetage inimesi, et muudkui peab ja võib!
Ma mainisin hädavajalikku protseduuri, mida enne töökoda pääsemist teha. See ei ole probleemi lahendamine, vaid et mitte tekkitada purunenuid radikaid ja lõdvikuid. Korgis klappid ei suuda nii palju rõhku väljaajada kui plokikaane tihed annab otsad.
Enda autol just hiljuti plokikaane tihend mädanes ära ja kõige ebasobilikul ajal, reede õhtul, pani rõhku süsteemi. Panin auto seisma, väga ettevaatlikult tegin korgi natukene lahti, et rõhk pääseks välja. Natukene lahtise korgiga sain sõita kojuni ära ja esmaspäeval ka remondimeesteni. Kui kork oleks kinni vaevalt kannataksid radikad ja torud survet ära. Kõik sõltub ka kui tugev surve tekkib süsteemi, mina sain nii hakkama.
__In Boost We Trust__