9-3X 1,9TTiD ja nelivedu
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Juba mõnda aega on auto24 müügis üks 9-3X 1.9TTiD ja kirjas, et nelivedu.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1722788
Nett on täis infot, et sellist kombinatsiooni pole kunagi saanud.
Omanik väidab, et ainuke Eestis ja on nelivedu.
Kuidas kommenteerite?
VIN: YS3FD5AP3A1601625
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3 Sport Sedan
Body type: 5-door Combi Coupe
Gear box: VIN incorrect!
Engine type: B204S - 2.0L turbo without charge cooler
Model year: 2010
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 601625
Control symbol: Passed
SRS: 9-3 Arc
http://www.saabsunited.com/2009/02/the-truth-about-the-saab-9-3-xwd-and-diesel.html
http://www.autoevolution.com/engine/saab-9-3x-2009-19-ttid.html
E: keegi võiks selle isegi 9-3 jaotusesse tõsta.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1722788
Nett on täis infot, et sellist kombinatsiooni pole kunagi saanud.
Omanik väidab, et ainuke Eestis ja on nelivedu.
Kuidas kommenteerite?
VIN: YS3FD5AP3A1601625
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3 Sport Sedan
Body type: 5-door Combi Coupe
Gear box: VIN incorrect!
Engine type: B204S - 2.0L turbo without charge cooler
Model year: 2010
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 601625
Control symbol: Passed
SRS: 9-3 Arc
http://www.saabsunited.com/2009/02/the-truth-about-the-saab-9-3-xwd-and-diesel.html
http://www.autoevolution.com/engine/saab-9-3x-2009-19-ttid.html
E: keegi võiks selle isegi 9-3 jaotusesse tõsta.
Kas uurisid ka, kus kandis auto asub?
Tundub, et alguses on olnud 2.0T XWD aga siis on mootor ära vahetatud (kokku jooksmise pärast või millegi muu pärast) diisli vastu jättes alles haldexi XWD süsteem. Kõige kindlam on ilmselt koha peale vaatama minna ja põhja alla uurida, kas on taga differ ja keskel kardaan. Muidugi jääb alati võimalus, et kui käigukasti pole ära vahetatud, siis TTid vääne lihtsalt purustab selle lõpuks.
Tundub, et alguses on olnud 2.0T XWD aga siis on mootor ära vahetatud (kokku jooksmise pärast või millegi muu pärast) diisli vastu jättes alles haldexi XWD süsteem. Kõige kindlam on ilmselt koha peale vaatama minna ja põhja alla uurida, kas on taga differ ja keskel kardaan. Muidugi jääb alati võimalus, et kui käigukasti pole ära vahetatud, siis TTid vääne lihtsalt purustab selle lõpuks.
Regular Saab Guy
Saabil ei olnud 1.9 TTiD nelikveolisena vaid ainult 2.0T. (Kuigi sama mootor Alfal (ilma topeltturbota) on nelikveolisena saadaval) Ise ka imestasin, kui seda nägin.
Kuid kontrollides MNT avalikku baasi, on tehnilises passis kirjas: Veotelgi 2, ehk siis esi- ja tagatelg mõlemad veavad.
Huvitav isend seega.
terv, teager
Kuid kontrollides MNT avalikku baasi, on tehnilises passis kirjas: Veotelgi 2, ehk siis esi- ja tagatelg mõlemad veavad.
Huvitav isend seega.
terv, teager
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tehasest selliseid küll välja ei sõitnud. Vähemalt seeriatootmises. Vahetatud mootor või katseseeria masin. Viimaseid reeglina tänavatele ei lastud aga pankroti käigus läks kõik müügiks, mis liikus. Võimatu pole, et see on mingi katsemasin ja sattunud tehase pankrotivara käigus müüki aga siis peaks selle eelmine koduriik kuni 2012 olema ju Rootsi. Kui VIN näitab muud mootorit, siis pigem äkki ongi tegu maailma ainsa 1,9 TTiD nelikveoga 9-3X-iga, mille keegi ise tekitas?
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Olen ise ka mõelnud, et nelikuga TTiD on selline unelmate kombinatsioon. Erinetates foorumites pikad teemad ja isegi keegi Saabi tehasest seletas ära, et lihtsalt pole ruumi neliku jaoks TTiD puhul.
Polegi muud kui tuleb vist vaatama minna.
Polegi muud kui tuleb vist vaatama minna.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
"Nett on täis infot" ja siis sa paned ise lingi, kus on otse öeldud "The 9-3X comes with 1.9-liter TTiD diesel engine with 180 hp or a 2.0-liter Turbo petrol engine with 210 hp"...:)
Nett on täis infot, et sellist kombinatsiooni pole kunagi saanud.
http://www.autoevolution.com/engine/saab-9-3x-2009-19-ttid.html
Ja noh, kuna VIN selgelt ütleb, et on, siis järelikult on..:)
EDIT: nevermind.. ma ajasin jama hommikul vara..:)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Siis on see küll unikaalne masin! XWD diisel on üsna tore. Kahju vaid, et üsna kehva varustusega. Aga huvitav on see, et kui selliseid on üks siin on neid arvavasti ka rohkem. Täisvarustuses ja manuaalversioon oleks juba päris hea maal liikumise masin!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Järelpäring tehasesse andis tulemuseks,et tegu on täiesti õige asjaga.
On tõesti selline "kombo" liinilt maha veerenud-nelikveolisena ja puha...:eureka:
Ei ole sellist "kombot" kuskil tehase taganurgas kokku klopitud. Kui tüübikinnituse dokumentides sellist versiooni ei ole ole, siis sellist versiooni ka keegi kuskil valmis teinud ei ole. Müüdav auto on diisel ja esiveoline.
Järelpäring tehasesse andis tulemuseks,et tegu on täiesti õige asjaga.
On tõesti selline "kombo" liinilt maha veerenud-nelikveolisena ja puha...:eureka:
Pean oma sõnu sööma-tegemist on ikkagi esiveolise autoga:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Siiski nelikveo jaoks peab bensiiniversiooni hankima! Aga eks see olegi särtsakam. 2,0T ju väga janune pole. 2,8T mootorit 9-3X-d minu teada ei saanud.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid