Saab 9-3 sedaan vesi salongis

skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#26

T Dets 15, 2015 8:51

Ise ostsin 50€ eest nii nagu eelmisel lehel kirjas ;) aga kindlasti saab odavamalt/kallimalt. Välisel vaatusel selgus, et tegemist suhteliselt uueväärse varuosaga. Kui harjad korras, pole üleliigselt kulunud ja võll ei loksu ülemäära palju siis pole ju kahtlust miks ei peaks töötama.
Enne külge panekud oleks soovitatav muidugi määrdega ka üle käia, ise kasutasin selleks vasemääret.

Tead sa öelda, kas UK versiooni ventika mootor läheb külge vasakpoolse rooliga auto ventika korpusele? See Opeli ventika mootor oli UK või mandri Euroopa autolt?
Ventika mootor peaks ju teoreetiliselt täpselt sama olema ja kui kinnitused klapivad vasakpoolse rooliga auto ventika korpusega saaks mootori sinna plastkorpusesse ringi tõsta. Enamik lammareid on täis UK-st toodud autosid, millel õhu suunamine ventikast on nö valele poole.

Vahetus iseenesest hullu pole, ma olen ventikat 2x maha võtnud ja usun, et nüüd saaks montaaži-demontaažiga juba pooole tunniga hakkama :) Peamine on omada painduva lüliga kruvikat, sest torpeedopleki juures paar torx kruvi mida tavalise kruvikaga keerukas lahti keerata.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#27

T Dets 15, 2015 17:56

Ise ostsin 50€ eest nii nagu eelmisel lehel kirjas ;) aga kindlasti saab odavamalt/kallimalt. Välisel vaatusel selgus, et tegemist suhteliselt uueväärse varuosaga. Kui harjad korras, pole üleliigselt kulunud ja võll ei loksu ülemäära palju siis pole ju kahtlust miks ei peaks töötama.
Enne külge panekud oleks soovitatav muidugi määrdega ka üle käia, ise kasutasin selleks vasemääret.

Tead sa öelda, kas UK versiooni ventika mootor läheb külge vasakpoolse rooliga auto ventika korpusele? See Opeli ventika mootor oli UK või mandri Euroopa autolt?
Ventika mootor peaks ju teoreetiliselt täpselt sama olema ja kui kinnitused klapivad vasakpoolse rooliga auto ventika korpusega saaks mootori sinna plastkorpusesse ringi tõsta. Enamik lammareid on täis UK-st toodud autosid, millel õhu suunamine ventikast on nö valele poole.

Vahetus iseenesest hullu pole, ma olen ventikat 2x maha võtnud ja usun, et nüüd saaks montaaži-demontaažiga juba pooole tunniga hakkama :) Peamine on omada painduva lüliga kruvikat, sest torpeedopleki juures paar torx kruvi mida tavalise kruvikaga keerukas lahti keerata.


Piltidelt vaadates pasitab, et vendi labad on vastupidi. Opeli vent tuli mandri euroopa auto pealt.

http://www.neobrothers.co.uk/heater-blower-motor-acacc-genuine-saab-sport-p-3092.html?osCsid=5e6a8917f42be9d98de430a649ce8b00
http://www.neobrothers.co.uk/heater-blower-motor-acacc-genuine-saab-sport-p-1626.html?osCsid=5e6a8917f42be9d98de430a649ce8b00
Pilt
Pilt
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#28

T Dets 15, 2015 21:06



Piltidelt vaadates pasitab, et vendi labad on vastupidi. Opeli vent tuli mandri euroopa auto pealt.


Ehh on saadanad, isegi selle on suutnud erinevalt lahendada :) See vurr seal võlli peal miskitviisi suht tihkelt kinni ka, nii et mootorile teise vurri ringi tõstmine ei tundu ka ülemäära lihtne.
Aga kuniks WD-40 ravib ja vurr vaikselt töötab ei hakka ma veel uut ostma :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#29

E Dets 21, 2015 8:38

Nonii... just eelmine nädal lugesin siit teie lugusid salongiventilaatori kohta ja nüüd täna hommikul sõites hakkas säutsuma. Kuhu seda WD40 nüüd täpselt lasta tuleb, kuidas ventikale ligi saab?
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#30

E Dets 21, 2015 9:07

Nonii... just eelmine nädal lugesin siit teie lugusid salongiventilaatori kohta ja nüüd täna hommikul sõites hakkas säutsuma. Kuhu seda WD40 nüüd täpselt lasta tuleb, kuidas ventikale ligi saab?


Kapoti alt eemalda salongiõhufilter ja lase veidi õli ventika võllile ja aja seda käega veidi ringi. Võimalik et mingiks ajaks aitab, võimalik et mitte.
Kogu juhend näiteks siin http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=165760
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#31

E Dets 21, 2015 9:18

See sinu variant tundub tunduvalt lihtsam kui see, mis seal Saabcentralis kirjeldatud on. Tuleb ära proovida.

//Proovisin, oli üsna lihtne tegelikult, niiet tasus proovimist kindlasti. Vaikus majas, eks näis kaua see ka kestab.
raimondlt
Postitusi: 32
Liitunud: E Sept 28, 2015 21:49
Asukoht:
Auto:

#32

N Veebr 04, 2016 14:36

Alles sai salongi filter vahetatud jne...Täna avastasin, et juhi matt niiske ja alt ikka korralikult märg. Samas mujalt märg pole....
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#33

N Veebr 04, 2016 16:35

Alles sai salongi filter vahetatud jne...Täna avastasin, et juhi matt niiske ja alt ikka korralikult märg. Samas mujalt märg pole....


Ju jalgadega oled lume ja värgid sisse toonud ning sealt see niiskus. Tüüpiline talvel. Pane jalamati alla ajaleht ja kasuta salongis niiskuseimajaid.
Matt riidest või kummist?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
raimondlt
Postitusi: 32
Liitunud: E Sept 28, 2015 21:49
Asukoht:
Auto:

#34

N Veebr 04, 2016 22:55

Alles sai salongi filter vahetatud jne...Täna avastasin, et juhi matt niiske ja alt ikka korralikult märg. Samas mujalt märg pole....


Ju jalgadega oled lume ja värgid sisse toonud ning sealt see niiskus. Tüüpiline talvel. Pane jalamati alla ajaleht ja kasuta salongis niiskuseimajaid.
Matt riidest või kummist?

Riidest. Kusjuures autot viimase 3 nädala jooksul 2 korda kasutanud, sellest ka siuke mõte, et kuidas ta saab nii märg olla, pärast vaatasin, et pedaalide juurest ka ikka päris märg. :)
Vasta