Use your seatbelt ! Kiri ja pling-pling kaasõitjata.

Vasta
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#1

R Aug 01, 2014 10:54

Küsimus siis selline, et täna tekkisid pealkirjas mainitud sümptomid. Alul arvasin, et mu enda rihmas asi, aga mitmekordse lahti-kinni paneku järel ei muutunud midagi. Aga kui panin kaassõitja rihma paika, oli vaikus. Kas saab midagi ise turvavöö lukuga ette võtta? Proovisin korra suruõhuga seda puhustada, midagi ei muutunud.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#2

R Aug 01, 2014 12:00

Turvavöö lukuga on ilmselt kõik korras. Mingil põhjusel arvab Su auto, et reisija istub istme peal ja kuna turvavöö ei ole kinnitatud, siis karjubki. Nii juhtub ka siis, kui vähe kogukam poe kott näiteks on istme peal.
Ilmselt on see andur seal istme sees vigane, kui ilma raskuseta karjub.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#3

R Aug 01, 2014 12:04

Naine pole nagu juurde võtnud :P Eks ma uurin seda istmealust....
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

R Aug 01, 2014 13:02

Kõrvalistme sensormati vahetus.
Rohkem pole vaja midagi teha.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#5

R Aug 01, 2014 13:02

Isegi kui miskit seal vigane, siis Tech2 abil saad selle pling-pling heli lasta maha programmeerida ja jääb vaid hoiatustuli.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

R Aug 01, 2014 13:03

Ja kui "matsu" paned siis mille abil kõrvalistuja Airbag avanema peaks????
Johhaidii, mis soovitusi siin ikka jagatakse:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#7

R Aug 01, 2014 13:10

Ja kui "matsu" paned siis mille abil kõrvalistuja Airbag avanema peaks????
Johhaidii, mis soovitusi siin ikka jagatakse:wall:


Loed ehk enne korralikult mõttega läbi!
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

R Aug 01, 2014 13:13

2X kusjuures.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#9

R Aug 01, 2014 13:34

Ma ei taha tüli õhutada või midagi, lihtsalt enda harimiseks küsin.
Kas "matsu" (esiotsa pauku mõtlen) pannes mitte mõlemaid esimesi turvapatju lahti ei löö, sõltumatta sellest kas kõrvalistmel keegi istub või ei.
Tahan lennata ... :drive:
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#10

R Aug 01, 2014 14:02

2X kusjuures.

Siis peaksid ehk ka kolmandat korda lugema :)
Mina rääkisin häiriva pling-pling heli maha võtmisest Tech 2 abiga mitte kogu süsteemi deaktiveerimisest. Igapäevaselt Saabi remondiga tegelejana peaksid ju teadma, et Tech 2 abil saab seda seniks teha kuniks uus jupp leitud ja asi remonditud saab. Teemaalgatajal võib olla suht piin sõita kui auto kogu aja piniseb.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#11

R Aug 01, 2014 15:03

2X kusjuures.

Siis peaksid ehk ka kolmandat korda lugema :)
Mina rääkisin häiriva pling-pling heli maha võtmisest Tech 2 abiga mitte kogu süsteemi deaktiveerimisest. Igapäevaselt Saabi remondiga tegelejana peaksid ju teadma, et Tech 2 abil saab seda seniks teha kuniks uus jupp leitud ja asi remonditud saab. Teemaalgatajal võib olla suht piin sõita kui auto kogu aja piniseb.


Iisak mõtles seda, et kisakõri deaktiveerimine ei remondi istme sensormatti ja sedamoodu on ohtlik sõita. Ehk et see ei ole jätkusuutlik lahendus tekkinud probleemile.

EDIT:

Pisut järele mõeldes, peaks praegusel juhul avarii korral kõrvalistuja padi avanema igal juhul, sest pekkis sensor edastab ju kogu aeg signaali, et istmel istub inimene.
Aga see muidugi ei tähenda, et asi korras ei peaks olema. Eriti mis puutub turvavarustusse.

Offtopicut ka.
Ma ei ole kunagi mõistnud, miks vanematel autodel ei ole sedasama sensormatti ja turvavöö plingi tagaistmetel.
Juhina ma näen seda ise ka, kas kõrvalistujal on pael peal või ei. Tagaistmetelt oleks seda infot palju rohkem tarvis.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#12

R Aug 01, 2014 16:28

No pling - pling helist saan ju lahti ka juhul, kui selle rihma sõitjata kinnitan. Aga on see sensormatt mingi udupeen asi, mille hind ulme ja vahetamine raketiteadus? :D Igaks juhuks peaks vaatama enne vist, ega kuskilt mingi juhe lihtsalt lahti pole
vmt?
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#13

E Aug 04, 2014 10:11

Mul oli sama teema mingi aeg...lahenes ise kuidagi
lauri3
Postitusi: 17
Liitunud: L Sept 28, 2013 2:30
Asukoht:
Auto:

#14

R Jaan 16, 2015 11:19

Mul 2003 93-l sama teema, et ilma kaasreisijata arvab Saab seal siiski kedagi istuvat. Oskab keegi öelda palju sensormatt maksta võiks ja kas keegi jagab midagi selle vahetamisest.
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#15

R Jaan 16, 2015 11:38

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939

Sealt saad vastuses oma küsimustele :)
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#16

R Jaan 16, 2015 15:07

Ega midagi keerulist ei olegi , kui ainult uus sensormatt, iste autost välja, istme padi välja jne. :)
pumps
Vasta