Mure Saab 9-3 1,9 tid 110kw
Tervitus,
Sai ka endale esimene saab muretsetud, aga väike mure ja mõned küsimused on tekkinud sellega.
Foori taga seistes hakkas mootor imelikult värisema ja viskas kütusekulu 7,5 pealt 8,2 peale ja mingi imeliku haisu viskas ka üles. Sai siis seisma jäädud ja kapoti lahti tegin oli kuulda sellist imelikku klõbinat, mootori katte võtsin ära siis oli seda klõbinat juba päris hästi kuulda juhipoolt pihustite juurest. Ma nagu ennem ei mäleta, et ta sedasi klõbisenud oleks. Kas on mul mõtet muretseda?
Teine küsimus oleks, et kas see mootor on ketiga või rihmaga(üks räägib üht, teine jälle teist Ei teagi keda uskuda.)
Ja kolmandaks mõttekoht mootori temperatuuri kohta, et minu arust kuidagi aeglaselt läheb soojaks(pole ennem ka dislasid omanud) Sooja hakkab küll päris kiirelt puhuma, mootori temp tõuseb aeglaselt. Hommikuti 10 km ühtlast sõitu ja tõuseb veerandi peale ja kuidagi kiirelt jahtub maha ka(termostaat on avatud asendis ja jahtub kiirelt maha ? taha huupi ka vahetada seda 50eur jubinat) või on see normaalne?
Tänud kaasamõtlejatele.
Terv,
Renzo
Sai ka endale esimene saab muretsetud, aga väike mure ja mõned küsimused on tekkinud sellega.
Foori taga seistes hakkas mootor imelikult värisema ja viskas kütusekulu 7,5 pealt 8,2 peale ja mingi imeliku haisu viskas ka üles. Sai siis seisma jäädud ja kapoti lahti tegin oli kuulda sellist imelikku klõbinat, mootori katte võtsin ära siis oli seda klõbinat juba päris hästi kuulda juhipoolt pihustite juurest. Ma nagu ennem ei mäleta, et ta sedasi klõbisenud oleks. Kas on mul mõtet muretseda?
Teine küsimus oleks, et kas see mootor on ketiga või rihmaga(üks räägib üht, teine jälle teist Ei teagi keda uskuda.)
Ja kolmandaks mõttekoht mootori temperatuuri kohta, et minu arust kuidagi aeglaselt läheb soojaks(pole ennem ka dislasid omanud) Sooja hakkab küll päris kiirelt puhuma, mootori temp tõuseb aeglaselt. Hommikuti 10 km ühtlast sõitu ja tõuseb veerandi peale ja kuidagi kiirelt jahtub maha ka(termostaat on avatud asendis ja jahtub kiirelt maha ? taha huupi ka vahetada seda 50eur jubinat) või on see normaalne?
Tänud kaasamõtlejatele.
Terv,
Renzo
siis selle haisu ja natuke suurenenud kulu pärast ei pea muretsema!?(normaalne tegevus?)
Aga see tiksumine pihustite juures? ja soojaks minemise teema kohta midagi head öelda? pole kellegil siin lähedal ka ütegi sellist isendit, et kontrollida kas see on normaalne ;-)
Aga see tiksumine pihustite juures? ja soojaks minemise teema kohta midagi head öelda? pole kellegil siin lähedal ka ütegi sellist isendit, et kontrollida kas see on normaalne ;-)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui DPF hakkab puhastama ennast, mootorit ei või väljasuretada :facts:
Rihmaga on, veepump ei kesta 150k km.
Mootori temperatuur tõuseb diislil aeglaselt, maantel ruttem:) Hea külmaga -20 ja allapole, seistes töötava mootoriga isegi langeb.
Rihmaga on, veepump ei kesta 150k km.
Mootori temperatuur tõuseb diislil aeglaselt, maantel ruttem:) Hea külmaga -20 ja allapole, seistes töötava mootoriga isegi langeb.
__In Boost We Trust__
tekkis küsimusi jälle autoga seoses. Just tagumiste akendega, et automaatselt lähevad alla aga üles ei tule. Kas on kuidagi võimailk aknaid ka automaatselt üles sõitma panna!? ja tulede kohta ka küsimus, et see nn led riba seal ja küljepeal on kolm sellist nagu tulede auku aga ei põle midagi. Kas seal peab midagi ültse põlema. Taga tuledes põlevad kolm punast ledi, aga ees mitte.
parimatega,
Rene
parimatega,
Rene
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
... ja tulede kohta ka küsimus, et see nn led riba seal ja küljepeal on kolm sellist nagu tulede auku aga ei põle midagi. Kas seal peab midagi ültse põlema. Taga tuledes põlevad kolm punast ledi, aga ees mitte.
Need nö tühjad augud peaks olema USA versiooni nurgatulede jaoks.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Küsimusi veel :-)
Puldi peal on nupp, et avada pagassi, aga minul ei tee muud kui paned suunad põlema aga luuki ei ava. kust võiks viga otsida? Või on kõik korras ja ei peagi avama ? Mida ma muidugi ei usu!
Õpin oma roootslast tundma. Paar tuhat km maha sõidetud ja sõidaks veel :-)
Terv,
Rene
Puldi peal on nupp, et avada pagassi, aga minul ei tee muud kui paned suunad põlema aga luuki ei ava. kust võiks viga otsida? Või on kõik korras ja ei peagi avama ? Mida ma muidugi ei usu!
Õpin oma roootslast tundma. Paar tuhat km maha sõidetud ja sõidaks veel :-)
Terv,
Rene
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Tech2-ga saab määrata mida teeb: kas ühe vajutusega avab pagassi või kahe vajutusega või siis lihtsalt teeb lukust lahti.
Ja tagumisi aknaid saab aktiveerida automaatselt sulguma samuti.
Oli vist nii, et: lased tagumise akna alla ja siis hoiad üles tulemise nuppu all kuni kõlarites käib miski piiks. http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=65567
Küsimusi veel :-)
Puldi peal on nupp, et avada pagassi, aga minul ei tee muud kui paned suunad põlema aga luuki ei ava. kust võiks viga otsida? Või on kõik korras ja ei peagi avama ? Mida ma muidugi ei usu!
Õpin oma roootslast tundma. Paar tuhat km maha sõidetud ja sõidaks veel :-)
Terv,
Rene
Ja tagumisi aknaid saab aktiveerida automaatselt sulguma samuti.
Oli vist nii, et: lased tagumise akna alla ja siis hoiad üles tulemise nuppu all kuni kõlarites käib miski piiks. http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=65567
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Palju küsimusi jääb kindlasti ära kui tõmmata asjakohane omaniku manuaal ja seda lugeda :beer:
http://justgivemethedamnmanual.com/saab/saab-9-3-owners-manuals
http://justgivemethedamnmanual.com/saab/saab-9-3-owners-manuals
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Ja tagumisi aknaid saab aktiveerida automaatselt sulguma samuti.
Oli vist nii, et: lased tagumise akna alla ja siis hoiad üles tulemise nuppu all kuni kõlarites käib miski piiks. http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=65567
Oli vist nii, et: lased tagumise akna alla ja siis hoiad üles tulemise nuppu all kuni kõlarites käib miski piiks. http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=65567
Minul ei tee midagi kahjuks :/
Sõidetud oma 8000km maha ja nüüd on tekkinud viimastel dpfi põletamisel imelikud nähud, et kui dpf hakkab ennast põletama siis saad natuke aega sõita ja siis viskab ette kirja limited performance ja jõud kadunud. Vanasti sain aru kui dpf on enda põletamise lõpetanud, kui valget tomu enam tagant ei ajanud. Aga nüüd ei saa aru kas on lõpetanud või mitte, sest pole jõudu ja ei aja sellist tomu ka siis. Siin kuskil teemas oli räägitud turborõhu klapist, et kas see on siis mure ainult, kui dpf ennast põletab, sest muidu on kõik tiptop.
Teine mure on sellega, et kui kiirendad siis sisiseb kuidagi. Ma ei tea ennem pole täheldanud seda kui nüüd viimastel päevadel, kui on lahtise aknaga sõidetud. Muidugi üks mis ma tähele tänase dpfi põletamisega tähele panin, et sumpsi sukk on ka vist läbi, sest sealt ajas valget tomu välja.
Äkki on sellel kõigel limited performancel ja sisinal üks ja see ainus viga!? Aga ega ei ole 100 kindel ka.
Pole linnapeal kuulanud ka kuidas üks või teine saab kiirendab, et mis häält teeb.
Ja kolmas küsimus, et kas on mõni klubiline kellel oleks võimalik arvuti taha panna ja kustutada hooldus välp. Vaadata kas saab tagumised aknad kuidagi tech2 automaatselt üles sõitma panna ja kunagi keegi siin rääkis, et selle tech2 saab muuta ka seda, et kui puldi peal vajutan luugi nuppu, et mis ta siis teeb. Minul praegu vilgutab ainult ohukaid ja ei midagi muud. Võiks vähemalt avada! Äkki on see kõik võimalik tech2 korda ajada ;)
Parimate soovidega,
Rene
Teine mure on sellega, et kui kiirendad siis sisiseb kuidagi. Ma ei tea ennem pole täheldanud seda kui nüüd viimastel päevadel, kui on lahtise aknaga sõidetud. Muidugi üks mis ma tähele tänase dpfi põletamisega tähele panin, et sumpsi sukk on ka vist läbi, sest sealt ajas valget tomu välja.
Äkki on sellel kõigel limited performancel ja sisinal üks ja see ainus viga!? Aga ega ei ole 100 kindel ka.
Pole linnapeal kuulanud ka kuidas üks või teine saab kiirendab, et mis häält teeb.
Ja kolmas küsimus, et kas on mõni klubiline kellel oleks võimalik arvuti taha panna ja kustutada hooldus välp. Vaadata kas saab tagumised aknad kuidagi tech2 automaatselt üles sõitma panna ja kunagi keegi siin rääkis, et selle tech2 saab muuta ka seda, et kui puldi peal vajutan luugi nuppu, et mis ta siis teeb. Minul praegu vilgutab ainult ohukaid ja ei midagi muud. Võiks vähemalt avada! Äkki on see kõik võimalik tech2 korda ajada ;)
Parimate soovidega,
Rene
Soovitaks turbo lõdvikud üle vaadata. Sisin võib tulla õhulekkest, see omakorda kiirendab tahma kogunemist DPF-i ja auto ei suuda ise enam selle põletamisega hakkama saada.
Sellega õnneks hästi. Sumpsisuka vahetusega kadus sisin :)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Siit saad nõu, kuidas ise ilma arvutita hooldusvälpa resettida. 9-5-l ja 9-3-l peaks samamoodi toimima: http://www.justanswer.com/saab/669z0-saab-9-5-1-9-tid-hi-need-reset-main-intermediate.html#
2007 9-5 TID peal ei õnnestunud seda teha, ei eelnevalt, ei ka pärast kirja ilmumist. Ainult TECH2 teeb resetti.
__In Boost We Trust__
Siit saad nõu, kuidas ise ilma arvutita hooldusvälpa resettida. 9-5-l ja 9-3-l peaks samamoodi toimima: http://www.justanswer.com/saab/669z0-saab-9-5-1-9-tid-hi-need-reset-main-intermediate.html#
Tänud Sulle.
Minul igaljuhul toimis mitte küll 100%hooldust ei nullinud vaid näitab 33% aga vähemalt ei loobi seda kirja ette enam.
Hooldust teen nagunii km järgi. Seega see pole nii oluline. :)
Õlikvaliteeti saab nullida ainult Tech`ga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Õlikvaliteeti saab nullida ainult Tech`ga.
Lisan, et saab ka selle tavakasutajale odavama alternatiivi op-comiga :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
SS / SC näitab ju õlikvaliteeti protsentides. Nii sinu, kui teiste masinatel:freak:
Õlikvaliteeti saab nullida ainult Tech`ga.
Õlikvaliteeti?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989