Saab 9-3 Varuvõti Korpuse vahetus . Lisaahju küsimus
Hei tegemist 9-3 2,2 tdi 92kw 2002a lõpp sõidukiga .
mure seisneb selles et , olemas sõidukil 2 võtit üks ei tööta üldse kesklukk ei käivita ega midagi varem avas ilusti uksed , see selleks teiselvõtmel nupud ja kõik kulunud ei saa korralikult enam lahti üritasin korpused ära vahetada tõstsin ka mingi rohelise plaadi ümber ja ei funka enam mitte kui midagi ei võta võtit omaks ei tee uksi lahti ega lukusta , panin võtme tagasi ilusti kokku nagu ennem oli ja töötab küsimus kui nüüd peaksin uue korpuse tellima ja vahetama ära peaksin pöörduma esindusse et uuesti aktiveeriksid võtme ?
Nüüdseks ka mure küsimus lisaahju kohta vahepeal suitseb ei tea mis asi , korraliku diisli kärsa haisu , vahepeal lihtsalt tavalist auru on see normaalne ? või peaksin laskma kuskil ülevaadata ?
mure seisneb selles et , olemas sõidukil 2 võtit üks ei tööta üldse kesklukk ei käivita ega midagi varem avas ilusti uksed , see selleks teiselvõtmel nupud ja kõik kulunud ei saa korralikult enam lahti üritasin korpused ära vahetada tõstsin ka mingi rohelise plaadi ümber ja ei funka enam mitte kui midagi ei võta võtit omaks ei tee uksi lahti ega lukusta , panin võtme tagasi ilusti kokku nagu ennem oli ja töötab küsimus kui nüüd peaksin uue korpuse tellima ja vahetama ära peaksin pöörduma esindusse et uuesti aktiveeriksid võtme ?
Nüüdseks ka mure küsimus lisaahju kohta vahepeal suitseb ei tea mis asi , korraliku diisli kärsa haisu , vahepeal lihtsalt tavalist auru on see normaalne ? või peaksin laskma kuskil ülevaadata ?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kui sa tõstad vanast korpusest trükiplaadi ja patarei uude korpusesse ringi ei pea sa midagi uuesti aktiveerima. Võimalik ehk kui patareid ja trükkplaat üksteisest väga pikka aega eemal on unustab ära, kui kohe ringi tõstad pole minu kogemusest küll mitte midagi ära unustatud ja kõik töötab endiselt.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kuna esimest korda elus oman saabi ei tea täpset mudelt kuna neiu kihtuba ringi sellega , kuid ise vahepeal sõitnud ja vägaväga rahul remont läks ka 900€ täpsem sõiduk 9-3 2,2 tdi 92kw 11.2002a reg esmane
Keegi oskab soovitada kuhu pöörduda peale võtme korpuse vahetust ? et aktiveeriks võtme . kuna hetkel ei taha veel ära tellida kui ei leia sobivat kohta kuna olen leidnud midagi saabi esinduse remondikohta vaid tallinnas tartus kuidagi ulmelised hinnad keegi teab oskab soovitada kuhu pöörduda ? ja küsimus nimelt ka dispely kohta mis ei ole klaasijuures vaid kesk-konsoolis kas taastamine mõtekam või uus pigem juba osta?
Keegi oskab soovitada kuhu pöörduda peale võtme korpuse vahetust ? et aktiveeriks võtme . kuna hetkel ei taha veel ära tellida kui ei leia sobivat kohta kuna olen leidnud midagi saabi esinduse remondikohta vaid tallinnas tartus kuidagi ulmelised hinnad keegi teab oskab soovitada kuhu pöörduda ? ja küsimus nimelt ka dispely kohta mis ei ole klaasijuures vaid kesk-konsoolis kas taastamine mõtekam või uus pigem juba osta?
küsimus ka lisaahju kohta ehk keegi oskab midagi öelda neiu ehmus ära oli valgusfoori all korralikult suitsema hakanud nüüd täna ise sõitsin ja tegi samamoodi kohapeal seistes korraliku tossu diisli haisu peksis välja põhjaalt . on see normaalne või peaksin laskma kuskil ülevaadata ?
kui signa peal puldist pantud teen tavalise võtmega ukse lahti hakkab lõugama :d kõik teised uksed lukus ei saa ka avada , ei julge pulti näppida kuna proovisin ümber tõsta ja ei hakanud toimima jebisin 30min sain tööle :D
keegi tartust oskab soovitada kuhu saabiga pöörduda et uue võtme aktiveeriks ? head ja normaalse hinnaga kohta teab keegi ?
keegi tartust oskab soovitada kuhu saabiga pöörduda et uue võtme aktiveeriks ? head ja normaalse hinnaga kohta teab keegi ?