2.2 92kw Mootorituli põleb, pöörded puuduvad.

Vasta
daedosport
Postitusi: 22
Liitunud: T Nov 26, 2013 11:59
Asukoht:
Auto:

#1

K Jaan 13, 2016 8:41

Tühikäigul töötab ilusti, aga vana sunnik ei lähe pöördesse. :gun:
Milles võib olla probleem ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

K Jaan 13, 2016 8:55

mõned asjad, mida tasuks kontrollida:

Vaakumvoolikud,, muud voolikud, solenoidklapid, õhulugeja, väntvõlli andur.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#3

K Jaan 13, 2016 9:33

mõned asjad, mida tasuks kontrollida:

Vaakumvoolikud,, muud voolikud, solenoidklapid, õhulugeja, väntvõlli andur.



.... ja veel ühte-teist.

Algatuseks oleks kõige lihtsam sinna mootoriltule taha piiluda
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#4

K Jaan 13, 2016 11:25

Veel üks variant

Kui gaasipedaal ei reageeri justkui (gaas põhjas asendiga pöörded tõusevad aeglaselt ja üle 1500 ei lähegi üldse) või siis reageerib viivitusega( hakkab toimima peale mõningast mootori töötamist), siis leebem variant on gaasipedaali anduri rike. Sitem variant on pumba aju suremine.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#5

K Jaan 13, 2016 14:33

Lihtsamal juhul teeb EGR ka selliseid trikke et viskab mootori "Limp home modesse" ja pöörded jäävad 2000-3000 rpm vahele.
daedosport
Postitusi: 22
Liitunud: T Nov 26, 2013 11:59
Asukoht:
Auto:

#6

K Jaan 13, 2016 18:40

Avastasin et püsikiirusehoidja ka ei tööta. Siis on suurem tõenäosus, et asendiandur ?
Käisin ka diagnostikas. Andis kolme viga: MAP, EGR ja õhulugeja. Samas neid ma kookisin kõiki ükshaaval lahti kui mootor töötas. Arvan et vead olid sellest .
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#7

K Jaan 13, 2016 21:07

Püsikiirushoidja võib sul sõltuda pöörete arvust.
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#8

K Jaan 13, 2016 21:22

Püsikas ei töötagi, kui mootor limp modes on. Kui veakoodid ära kustutati, kustus mootori tuli ka ära?
Kui mitte, pidi üks kood ju alles jääma, selle järgi otsidki. Tõenäoliselt ikkagi siis egr jamab, võta tee puhtaks, suht lihtne töö....
daedosport
Postitusi: 22
Liitunud: T Nov 26, 2013 11:59
Asukoht:
Auto:

#9

R Jaan 15, 2016 13:55

Mootori tuli jäi põlema.
EGRi tegin puhtaks. Polnudki väga must . Aga nüüd siis uuesti sammud diagnostikasse .
daedosport
Postitusi: 22
Liitunud: T Nov 26, 2013 11:59
Asukoht:
Auto:

#10

E Jaan 25, 2016 8:42

Ilmselt algselt hakkas tuli põlema EGRi pärast. Selle ma tegin puhtaks, aga siis sain lollusega hakkama ja panin õhulugeja tagurpidi külge.
Piinlik aga õpetlik :eureka:
Vasta