4veolised V6 aero XWD, R4 Hirch XWD, Turbo X

AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#1

T Mär 01, 2016 13:24

Võtsin huvi pärast mobile.de lahti, otsisin "9-3 aero xwd". Miskipärast on "tavalised" V6 mootoriga autod päris palju odavamad kui hirschitatud R4 ja V6. Millest see hinnavahe võiks tulla?

mobile.de leidis praegu 7 autot:
- 10-12k€ - 3 autot V6 motoga (110-195 kkm)
- 20-22k€ - 2 autot V6 motoga (~80 kkm)
- 25-26k€ - 1 auto R4 ja teine V6 Hirch perf (100-145 kkm)

http://goo.gl/BPFmj7
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

T Mär 01, 2016 13:29

Hirsch - see maksab :facts:
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#3

T Mär 01, 2016 13:38

Üldse on XWD hinnad väga hästi püsinud, eriti Turbo-X omad. Aastatega pole hind praktiliselt üldse kukkunud.
Regular Saab Guy
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#4

T Mär 01, 2016 15:24

Peputunnetuse järgi läheb kusjuures Rida4 paremini pöördesse ja "Naeratus" on nagu lihtsamalt näole tulemas. A eks selle üle võib muidugi vaielda ... a lihtsalt minu 2 senti.

Mulle endale jäi ka hiljuti sealsamas listis olev 2.0T täitsa silma ja kui see Heuschmid'i müügiplats Frankfurdile natuke lähemal oleks siis oleks sealt juba läbi käinud. A ma satun alles Maikuus Stuttgart'i kanti ja kui see konkreetne isend siis veel alles oli plaanis täitsa vaatama minna ja ehk ka ära tuua.

:cool:Sip:)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

T Mär 01, 2016 15:27

Rääkides naeratusest näol, kas 2.8-al annab minekut teravamaks teha? Rõhk = vääne.
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#6

T Mär 01, 2016 15:45

Minek pole tal üldse halb (Kui TurboX võtta) ... aga pöördesse ei lähe ... see on lihtsalt ma arvaks R4 ja V6 mootori eripära.

OT, aga mul ka praegu Audil veits üle 300 hobuse all, aga naeratust ikka näole ei tule ja seepärast ka R4 Saabi järgi nagu hing ihkab :)

A
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

T Mär 01, 2016 16:09

Tohohh, kastid ju uutematel Audidel head. Miks naeratust ei tule? Massi ligi 2t, eks vist seepärast. Ja ehh, sul pole ju torque steeri enam :)
Sent from my Monte Carlo using B236
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#8

T Mär 01, 2016 17:57

Rääkides naeratusest näol, kas 2.8-al annab minekut teravamaks teha? Rõhk = vääne.


Enda omal just lasin teravust juurde kruttida ja peab tunnistama, et ikka väga terav sai. V6 hääl+minek on rida neljast ikka peajagu üle. 6k automaat kast on ka muidugi abiks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#9

T Mär 01, 2016 19:32

Ma siin mõtlen, et tulekski hingamist paremaks teha JAAAA saund tuleks paremaks teha, mitte selline tuim müra vaid rohkem "tühja" "metalset" heli. See kindlasti tekitaks paremat meeleolu, eriti kiirendades :)

Siinkohal pean mainima, et pole Saabi 2.8 mootori häält kuulnudki. Võib olla ei ole vaja seal midagi muuta.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#10

T Mär 01, 2016 20:09

Vähemalt minu 2.8 teeb meeldivat häält, võibolla isegi liiga palju:)
Samas on see vist vägagi isiklik piir, mis on kellegile palju või liig vaikne
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#11

T Mär 01, 2016 21:48

Mulle meeldib V6 hääl. Kui pöördesse lasta, siis on väga mõnus. Automaatkasti vältisin kuna see ei lase eriti pöördesse minna. Suvel lasen softiuuenduse teha, eks siis ole näha.
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#12

T Mär 01, 2016 22:04

Mulle meeldib V6 hääl. Kui pöördesse lasta, siis on väga mõnus. Automaatkasti vältisin kuna see ei lase eriti pöördesse minna. Suvel lasen softiuuenduse teha, eks siis ole näha.

Ehh, kevadel miilile ja siis softi tegemine onju :) Suve lõpul katse 2 :drive:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#13

K Mär 02, 2016 0:09

Mulle meeldib V6 hääl. Kui pöördesse lasta, siis on väga mõnus. Automaatkasti vältisin kuna see ei lase eriti pöördesse minna. Suvel lasen softiuuenduse teha, eks siis ole näha.

Ehh, kevadel miilile ja siis softi tegemine onju :) Suve lõpul katse 2 :drive:


Diil :) Põnev oleks teada saada, kas sõidan Märdi tulemuse üle.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#14

K Mär 02, 2016 11:52

6 silindrit, olgu nad V-s või reas, teevad igal juhul mõnusamat häält kui 4, selles osas vist ei vaidle keegi.

Kas keegi oskab välja tuua - kuidas 9-3 xwd libedaga käitub? Oskab keegi võrrelda Saabi käitumist torseniga autodega nagu veidi vanemad audid ja subarud? Näiteks siit http://www.awdwiki.com/en/testdrive/ võrreldi haldexiga audi TTS ja torseniga A5. Normaalselt sõites muutub haldexiga TTS kurvilisel talveteel alajuhitavaks nagu esiveoline ja ei pööra kurvi sisse, vajab pidevat gaasiga mängimist, et rattad läbi libisema saada. Torseniga A5-l on mugavam. 60% momendist läheb taha, piisab juba kergest vajutusest... A5 laseb end gaasiga palju täpsemalt juhtida kui haldexiga TT...

Kujutan ette, et lagedas parklas või jäärajal kus ruumi vajutada, on lõbus. Aga igapäevaliikluses käitub Saabi xwd nagu tavaline esiveoline (või õigemini nagu tüüpiline haldex)?

Kas Saabi haldex reageerib gaasipedaalile või esirataste läbilibisemisele?

EDIT: kütusekulu teema ammendatud! :D
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#15

K Mär 02, 2016 12:10

Viimane kord Tallinn-Tartu tripil sain keskmiseks kuluks 7,9 :thumb:
Muidu igapäevaselt Harjumaalt Tallinna töölkäik, lõunased tiirud linnavahel, keskmine kulu 12-12,5 :)
Need numbrid on võetud eSID2 järgi, mis on üpris võrreldav reaalse kuluga.


Kui palju V6-ga xwd 9-3 reaalselt kütust kulutab? Jättes välja äärmused nagu ökosõit ja foorist foorini võidusõit, milliseid numbreid kompul näete ja kas need klapivad täispaagi meetodiga?
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#16

K Mär 02, 2016 12:26

Mul on reaalne kütusekulu palju suurem Jaanuse numbritest, trassil jääb sinna 9+ juurde ja linnas 14+ peale. Jäärajal on lõbus ja käitub ootuspäraselt, mul ei ole küll subaru kogemust, seega see võrdlus puudub. Normaalselt liigeldes on igasugu 3 tähelised lühendid aktiivsed, seega käitub tavaolukorras väga hästi ja hoiab ka minusuguse lolli teel :)
Viimasel jääraja sõidul tuli kiireim ring abivahenditega sõites, driftides oli FUN kordades suurem, tulemus samavõrra sitem:)
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#17

K Mär 02, 2016 12:42

Mulle meeldib V6 hääl. Kui pöördesse lasta, siis on väga mõnus. Automaatkasti vältisin kuna see ei lase eriti pöördesse minna.

Automaadiga oleks mugavam tipptunnil ummikus tiksuda. Saabil vast on seal mingi S-nupuke vms, mis vajadusel pöörded kõrgemale laseb?

Küsin veel samas teemas - kas wikipedia info - Turbo X on edevama väljalaskega ja süsinikuga kaunistatud salongiga xwd - on õige või lisatakse süsinik (imitatsioon?) hoopis Hirchi poolt?

Selle auto http://goo.gl/OMZdfd omanik väidab, et T X juurde käib:
- XWD + Rear eLSD
- nahksisu
- 19" veljed
- rombikujulised väljalasked
- spoilerid ees ja taga
- süsinik sees ja satiin (??) väljas
- 345 mm pidurid
- isenivelleeruv tagavedrustus ja madaldus
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#18

K Mär 02, 2016 13:11

See süsinik peaks olema carboni imitatsiooniga nahk. Hirsch nahatab vastavad detailid ära ja siis küsib mega palju pappi selle eest.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#19

K Mär 02, 2016 13:18

TurboX-il on ukseliistud, kindlaekaliist ja käigukangi ümbris selline "Carbon look" läikiv plastik.
Ma endal vahetasin need kõik välja Hirschi Carbon nahatatud liistude vastu. Mulle meeldib selline matt Carbon nahk rohkem :love:
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#20

K Mär 02, 2016 13:24

ja 18'' eriveljed olid TXi standard, 19'' oli eritellimus. lisaks on väljalase erinev.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#21

K Mär 02, 2016 13:39

Tuunijat eelistavad ikka R4 https://www.google.fi/search?q=saab+9-3+1000+hp&oq=9-3+100&aqs=chrome.1.69i57j0l3.14923j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=XiByjy4KZP9nWM%3A
__In Boost We Trust__
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#22

K Mär 02, 2016 15:22

Veel rumalaid küsimusi: Millise paketi juurde käib lopergune rool? (foto 9.)

Tundub, et Saabile sai elektrilise juhiistme valida ka ilma mäludeta. (foto 11.). Väga paindlik lähenemine tehase poolt aga raske uskuda, et sealt arvestatav sääst tekkis.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#23

K Mär 02, 2016 15:33

Sellist ägedat rooli pakub Hirsch, mul endal on ka analoogne :)
http://www.cardyourcar.eu/shop/hirsch-performance-steering-wheel-9-3-my-06-2/
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#24

K Mär 02, 2016 15:52

Kas see 9-5ele ka külge istub?
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#25

K Mär 02, 2016 16:16

Niipalju kui ma seda toodet olen vaadanud, siis saadavuse aeg lükkub kogueag edasi. Hind on ka üsna ulmeline. Maptun pakub ka modifitseeritud roole kuid veidi inimlikuma hinna eest.
Vasta