Saab 9-3 2.2 TID YS3F kütusepump.

Vasta
saabinz
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 28, 2016 20:10
Asukoht:
Auto:

#1

T Juun 28, 2016 20:34

Tere,

Probleem selles, et auto ei käivitu. Enda arvamus on, et kütusepump õhtal või kütusepaagifilter konkreetselt umbes...
Probleem algas nii, et istusin autosse, auto läks poolest pöördest tööle. Tagurdasin parkimiskohalt välja, panin esimese käigu sisse ja oma enda vea tõttu suretasin auto välja kuid kahjuks rohkem auto tööle ei läinud. Üritasime lükkata tööle, üritasime tõmmata tööle ja ei muffigi.

Aga küsimus oleks, kas tõesti ma pean kütusepaagi auto alt ära kruttima või on mingi muu lahenudus, et pumpa kätte saada? youtube-st vaatasin videoid kuidas tüübid on teinud n.ö. pornot ja tagumise istme alla augu lõiganud ja sealt pumba kätte saanud.

Kas mul on õigus? Kui paned autol süüte sisse, kütusepump teeb häält korra? Või on see bensukatel rohkem omane või nii mõlemal?

Ise oman esmakordselt Saab autot ja ei ole saabidega väga terav pliiats pinalis. Et võin kohati lolliks jääda :)

Ja küsimus, kust saaks mõistliku hinnaga kütusepumpa?
uurides olen aru saanud, et opel-i 2.2 pump peaks ka istuma.


Ette tänades,
Martin.R
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

T Juun 28, 2016 21:09

mis sul siis on? bensakas või 2,2 diisel??
Kirjutatu järgi võib arvata mida iganes?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabinz
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 28, 2016 20:10
Asukoht:
Auto:

#3

T Juun 28, 2016 21:58

Vabandust arvasin, et saabi vennad saavad pealkirja järgi aru mis mootoriga tegemist, aga jah autoks siis - saab 9-3 2002a 2.2 turbo diisel 92kw Vector
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

T Juun 28, 2016 22:04

Peaks nagu nats saabi vend olema?!:headbang:

No aga mis pumbast taga istme all sa siis jahusid? Lõikad lahti ja pumpa polegi? mis siis saab?:poke:

Dislal pole mingit pumpa seal. Kõrgsurve pump mootori küljes ja asi tahe.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#5

T Juun 28, 2016 22:15

Paagis võib olla etteandepump ja kõrgsurvepump ei pruugi ilma selleta kütust kätte saada.Võisin pange panna, aga osadel diislitel on nii.
Saan harva sõita SAABIGA.
pets
Postitusi: 182
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#6

T Juun 28, 2016 23:06

Pole sel 2,2 diislil paagis mingit pumpa.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

K Juun 29, 2016 1:59

Ma just remontisin üht 2.2 9-3. Eelsüüte küünlad maha, kui starterit annad peaks sealt palju kütet välja tulema. Kui ei tule, siis kütus peale ei jookse. Kas kütusefilter on kütet täis? Ma ise mingi diisli spets pole, aga tuttav (pole ka spets) väitis, et keera kütusefilter külili ja proovi siis, kas nüüd lööb kütust küünla avadest välja. Üks võimalik variant veel torustik suruõhuga läbi lasta. Paagist filtrisse tulev toru.
saabinz
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 28, 2016 20:10
Asukoht:
Auto:

#8

E Juul 04, 2016 10:55

mootoriruumi filtrist proovisin mõlemaid voolikuid lahti tehes kas kütet tuleb aga ei tea kas nii vb ei peagi tulema, kui käiama hakkad. filtris endas oli kütet jah ja filter ise oli puhas... paagi sees peaks etteande moodul ikka olema, seda kutsutakse ka pumbaks või mitte!?! kõrgsurvepump vaevalt saba andis, seda ma ise ei usu eriti. kuid hetkel tundub et äkki paagis on lihtsalt pasast mingi troppi ette tõmmanud, ehk peab paagi puhastuse ja kütuseetteande mooduli puhtaks tegema kui mitte uus panna... Sai ka proovitud n.ö puhuda IN-voolikusse mis siis tuleb paagist ja läheb mootoriruumi filtrisse ja tekis kerge shampuse korgi avamis effekt.... Kuuldavasti pidi olema diislitel põhi jama küttega, et võib kergelt ummistuda ja kuna oli paagis tõsesti varasemast vähem kütust kui ta tööle enam ei läinud...

Aga kui lõpuks saab paagi maha eks siis näeb kas on selle viga või mitte...
Kuid enne lükkan diagnosti taha mis sõber tellis, vaatab kas see näitab miskit või mitte.

Aitäh, kes sai aega et kirjutada, vastata! :)

varsti tuleb selle saabi kohta palju postitusi. Plaan sellest isendist teha maasikas pill, nii välimuselt, mootorilt kui elektroonikalt. Aga samas teha nii palju ise kui pea võtab kuna siis õpin tundma masinat mida oman ja otseloomulikult Saabi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

E Juul 04, 2016 11:35

ohh!
Vaata seal kapoti all radika ja mootori vahel on yks ventiili moodi ventiil. sealt tuleks imeda kütus üles ja asi tahe. autorehvi pumba ots ja läbipaistev voolik. voolik suhu ja imed. peab tulema puhas ohumullideta kytus. siis käivitada. kui kohe ei käivitu, korrata imemist. kui ikka ei käivitu, siis pump.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kunn
Saabiklubi liige
Postitusi: 174
Liitunud: P Veebr 17, 2008 15:41
Asukoht:
Auto:

#10

E Juul 04, 2016 21:49

Ei saa aru miks nii palju imemist ja jamamist. Diagnostika järgi ja asi selge. Endal suri ka üks hetk auto välja ja palju õnne, kõrgsurvepump. Aga edu imemisel.
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#11

T Juul 05, 2016 0:48

Kõigil ei ole neid diagnostikaid kohe võtta ja siis peab mingisugusegi selguse saama eelmise sajandi meetoditega.
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

T Juul 05, 2016 7:59

Ja kusjuures auto ise ja ka lihtsamad laialtlevinud diagnostikaseadmed ei näitagi välja pumba elektroonika viga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabinz
Postitusi: 10
Liitunud: T Juun 28, 2016 20:10
Asukoht:
Auto:

#13

K Juul 27, 2016 10:48

Kui õhk on kütusessüsteemis, saab pihustite torude kaudu selle välja, on mul õigus?
Aga kui õhk on juba kõrgsurvepumpa jõudnud kuidas siis peaks toimuma õhu välja lask? Töökaaslane rääkis et kui kõrgsurvepumpa õhk jõudnud siis ei tule sealt pihustide torudest essugi....
Käima üritasime tõmmata 5-7km, lõpu poole hakkas miskit nagu arenema kuid tööle ei läinud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

K Juul 27, 2016 11:40

aga proovi veel, kui keerad 1 toru pihusti juurest veidi lahti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#15

K Juul 27, 2016 12:24

Kui õhk on kütusessüsteemis, saab pihustite torude kaudu selle välja, on mul õigus?
Aga kui õhk on juba kõrgsurvepumpa jõudnud kuidas siis peaks toimuma õhu välja lask? Töökaaslane rääkis et kui kõrgsurvepumpa õhk jõudnud siis ei tule sealt pihustide torudest essugi....
Käima üritasime tõmmata 5-7km, lõpu poole hakkas miskit nagu arenema kuid tööle ei läinud.


antud juhul oleks mõistlik mõni asjamees ligi meelitada.
Aga kui huvitab:
- normaalsest kütusepumbast tuleb õhk normaalselt ise välja.
- kui starterist ei saa käivitada, siis üle 50m tõmbamist on ajaraiskamine. 5 km :poke:
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
a1500
Postitusi: 39
Liitunud: R Mai 09, 2014 16:03
Asukoht:
Auto:

#16

L Juul 30, 2016 17:34

Pole sel 2,2 diislil paagis mingit pumpa.

Infoks, et kui paagipumbaga autol tekib kahtlus kas see töötab või mitte, siis enne igasugust lammutamist kõige lihtsam viis on paak kütet täis lüüa, kui siis küte jõuab mootorisse ja pooltühja paagiga mitte, siis on etteandepumbas viga.

Kui õhk on kütusessüsteemis, saab pihustite torude kaudu selle välja, on mul õigus?
Aga kui õhk on juba kõrgsurvepumpa jõudnud kuidas siis peaks toimuma õhu välja lask? Töökaaslane rääkis et kui kõrgsurvepumpa õhk jõudnud siis ei tule sealt pihustide torudest essugi....
Käima üritasime tõmmata 5-7km, lõpu poole hakkas miskit nagu arenema kuid tööle ei läinud.


need saabi 2.2tid enamasti nii läbisõidetud vurrid, et need pihustid löövad õhu vabalt läbi
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

L Juul 30, 2016 17:51

täna sai juhuslikult ühel disla 9-3 kütusefilter vahetatud ja tyhjana filter kokku ja alla tagasi pandud. umbes 8 korda starterit ja vahepeal eest imemist ja läkski lõpuks käima.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tiivi93
Postitusi: 4
Liitunud: N Nov 17, 2016 23:15
Asukoht: Saaremaa
Auto: Aero 9-3 ttid, Linear 9-3 92kw, 9-7x 4.2

#18

T Veebr 14, 2017 10:37

Hei! Kas see asi lahenes ka kuidagi? Meil täpselt samasugune mure nagu teemaalgatajal :(
pistyk
Postitusi: 431
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#19

T Veebr 14, 2017 13:30

Paaki ei maksaks väga tühjaks üldse sõita, veerandi pealt võiks juba tankida.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#20

T Veebr 14, 2017 14:06

Sama mootoriga 9-5:
Sõideti paak kuivaks, valati kütus sisse, auto käima ei läinud. Käiati olemasolev aku tühjaks, osteti uus aku, käiati see ka tühjaks - ikka ei midagi.
Diagnostikaseade ei näidanud midagi mõistlikku. Loll diagnostik luges veateadetest välja, et mootor on vanaraud.
Sai Ivometsa kirjeldatud nipli kaudu õhk välja imetud senikaua, kui mulle enam ei tulnud, ühe silindri pihustitoru ka natuke lahti keeratud ja peale mõningast käiamist läks mootor käima. Ise ei jaksanud see pump midagi üles imeda senikaua, kui õhk sees oli.
annakas77
Postitusi: 80
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#21

P Apr 23, 2017 17:10

Nonii - täpseltsama teema siis ilmselt.2.2 tid, 2004a.Teel kadus jõud ära, jäi parklasse seisma - pärast käivitamisel ca10sek käis ja siis suri ära. Tuttav käis vaatamas, pakkuski, et asi kütusepumbas. Imelik lisajama muidugi see, et kui auto selleks törtsuks käima läks, viskas hea pahvaka valget kärsahaisust tossu välja - pigem nagu auru. Ilmselt on Troosti minek aga otsustasin nõu küsida, et ehk on midagi kergemini lahendatavat.
Kogu eelnev teemas olnud jutt sai kõrvataha pandud aga kunama kuskilt ei lugenud tossu ega muu sellise kohtamidagi välja, siis on asi äkki ikka veel jamam?!



Edit - probleem lahendatud.
Kiidusõnad Troosti poistele! :)
Kasutaja avatar
Saab95Estate
Postitusi: 4
Liitunud: T Juul 28, 2020 1:26
Asukoht: Tartu linn
Auto: Saab 9-3 2.2 92kw TiD

#22

P Mai 28, 2023 21:09

Tere,

Mul täpselt sama mure. Ka 2004a isend, 2.2 92kw. Kakkusin paagi alt ära ja siis nö etteante pumba ka küljest. Kas leidsid enda omale lahenduse, st said ilusti käima?

Vastust oodates,

Kristjan K.
"The cars we drive say a lot about us." - Alexandra Paul
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 489
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#23

E Mai 29, 2023 17:03

Ei ole seal mingit etteande pumpa.
Vasta