Sai soetatud 2008 a sedaan. Tuleb välja, et peal on premium 70 helipakett, mis koosneb neljast hädisest kõlarist.
on keegi süsteemi täiesti ümber teinud et normaalset heli saada, või midagi kiirelt aretanud, et kergeltki basskitarri kuulda oleks, või on mahakandmise lugu?
netist uurides paistab suht kapitaalne värk.
9-3 Helikvaliteedi parandamine
Kas seisvas autos ka ei ole bassimeest kuulda? Kui on kuulda, siis äkki tasub veermiku mürasummutusega tegeleda. Vt seda teemat, saad samast autost võrdlusmomendi.
Premium 70 süsteemiga kannatab paraku ainult uudiseid kuulata :(.
Upgrade on võimalik premium 150 peale, täpsemalt saad lugeda : http://saabworld.net/showthread.php?t=26948
Võimendi saad siit, enne ostu on vaja muidugi ka tootekoode kontrollida et kõik klapiks : http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=28211
Upgrade on võimalik premium 150 peale, täpsemalt saad lugeda : http://saabworld.net/showthread.php?t=26948
Võimendi saad siit, enne ostu on vaja muidugi ka tootekoode kontrollida et kõik klapiks : http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=28211
just praegu ajan näpuga skeemidelt järge. Kas premium 70 ja 150 headunitil ka mingi vahe on, kui mitte kas ma saan tõesti õigesti aru, et see sama signaal mis muidu kõlaritesse läks suunatakse nüüd lihtsalt oma täies hiilguses võimendisse?
Kerge kokkuvõte siis.
Sai soetatud uus võimendi ning komponentkõlarid. Võimendi pagassi, bassielement ukse sisse, tweeter läheb armatuuri kõlari asemele. Kaablite vedamine on kindalaeka tagant mööd kõrvalistuja poolset serva pagassi suht lihtne, vaja aint liistud maha võtta ja saab vaiba alla lükata. Juhipoolse uksekõlari sisendi vedasin seega ka hoopis juhi poolt (juhi poolt makini pääsemine tundus jube keeruline). Tweeteri juhtmeid oli ka küllalt lihtne läbi lükata. Tagumiste kanalite signaali otsustasin võtta otse tagumiste kõlarite pealt.
Mis käis räigelt pinda: ukse sees on juhtmed uksekõlarite jaoks olemas. aga keres ei ole, pistikus puuduvad vastavad klemmid. Seega ainsaks lahenduseks jäi juhtmete lükkamine läbi selle kummihülsi ja pistikute. vajas veits pistiku puurimist. Kõige hullem osa: kaabli saamine juhiuksesse. seal oli see kerepoolne hülsi ots armatuuri all nii halvasti peidus, et sai aint näpuotsaga katsuda. Tuli väljastpoolt kaabel sisse lükata ja kummile auk sisse teha sealt kus ots välja punnitama hakkas.
lõplikud ühendused jäid praegu tegema, tundub et võimule saab vabalt toite tagant varastada, ehk eraldi kaablit vedama ei pea. Kui heli sees eks annan teada.
Sai soetatud uus võimendi ning komponentkõlarid. Võimendi pagassi, bassielement ukse sisse, tweeter läheb armatuuri kõlari asemele. Kaablite vedamine on kindalaeka tagant mööd kõrvalistuja poolset serva pagassi suht lihtne, vaja aint liistud maha võtta ja saab vaiba alla lükata. Juhipoolse uksekõlari sisendi vedasin seega ka hoopis juhi poolt (juhi poolt makini pääsemine tundus jube keeruline). Tweeteri juhtmeid oli ka küllalt lihtne läbi lükata. Tagumiste kanalite signaali otsustasin võtta otse tagumiste kõlarite pealt.
Mis käis räigelt pinda: ukse sees on juhtmed uksekõlarite jaoks olemas. aga keres ei ole, pistikus puuduvad vastavad klemmid. Seega ainsaks lahenduseks jäi juhtmete lükkamine läbi selle kummihülsi ja pistikute. vajas veits pistiku puurimist. Kõige hullem osa: kaabli saamine juhiuksesse. seal oli see kerepoolne hülsi ots armatuuri all nii halvasti peidus, et sai aint näpuotsaga katsuda. Tuli väljastpoolt kaabel sisse lükata ja kummile auk sisse teha sealt kus ots välja punnitama hakkas.
lõplikud ühendused jäid praegu tegema, tundub et võimule saab vabalt toite tagant varastada, ehk eraldi kaablit vedama ei pea. Kui heli sees eks annan teada.
Keegi teab/saab mõõta missugust voolu seal amp1 control signaaliks kasutatakse? praegu seda tööle ei saand, seega hetkel lihtsalt kontroll süüte peale pandud.
Okei, panin albumi kokku, esimesest korrast on aint paar pilti. Nüüd sai kõik paika, materjalide kogukulu kuskil 350 euri. Edasi tuleb autos igasugu plärinaid summutama hakata. Tööd oli ikka päris piisavalt sellega. Vaadata saab siit: http://imgur.com/a/ftel6
Okei, panin albumi kokku, esimesest korrast on aint paar pilti. Nüüd sai kõik paika, materjalide kogukulu kuskil 350 euri. Edasi tuleb autos igasugu plärinaid summutama hakata. Tööd oli ikka päris piisavalt sellega. Vaadata saab siit: http://imgur.com/a/ftel6
okei tegelt üks nv sai uksekõlaritele veidi rohkem ruumi tehtud. Kuna membraan käis ikka vastu katet, enne sai relakaga veits üleliigset plastikut maha lastud, nüüd sai kapast lõigatud seib ka vahele.
http://i.imgur.com/gTrllnP.jpg
http://i.imgur.com/1V6SWuT.jpg
annab julgelt peale keerata nüüd
http://i.imgur.com/gTrllnP.jpg
http://i.imgur.com/1V6SWuT.jpg
annab julgelt peale keerata nüüd