Päevasõidutuled
Tekkis mõte, et oleks hea kui autot käivitades valgel ajal läheksid põlema park tuled ja udutuled, kui läheb pimedaks siis hämaraanduriga lülitaks ümber lähituledele. Et siis, kas tech2 on võimalik sellist asja programeerida?
Ma ühekorra kolasin tech2-ga aga ei leidnud küll varjanti ,et saaks muuta seda seda süsteemi selliseks nagu esimeses postituses kirjas ja seega arvan, et ei saa teha ilma, et peaks midagi hakkama ringiehitama.
Saab 9-3 MapTun Performance
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
See mõte on liiklusohutuse seisukohast saatanast. Meenutagem Tartu Tallinn maanteed, kus on pikad lainelised sirged ja vastutuleva masina udutuled kaovad küüru taha peitu. Lähituled põlevad päeval ikkagi ohutuse pärast.Tekkis mõte, et oleks hea kui autot käivitades valgel ajal läheksid põlema park tuled ja udutuled, kui läheb pimedaks siis hämaraanduriga lülitaks ümber lähituledele. Et siis, kas tech2 on võimalik sellist asja programeerida?
Ma täpselt seadust ei tea, kuid kas mitte udutule kasutamine keelatud pole sellisel moel? Kui tuled ringi vahetada päevasõidutuleks, siis vast oleks JOKK.
Vaevalt nüüd maailm otsa saaks, kui kellegil on päevasõidu tuli 15cm madalamal pooltulest? Või on meil ka selline ameerika, et peaga mõelda pole vaja ja kui ikka tuled ei põle, siis autut ei märka??
Vaevalt nüüd maailm otsa saaks, kui kellegil on päevasõidu tuli 15cm madalamal pooltulest? Või on meil ka selline ameerika, et peaga mõelda pole vaja ja kui ikka tuled ei põle, siis autut ei märka??
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
võib lähitule asemel ka pimedas... kusagil pole öeldud et ei tohi..:)Udutuld on täitsa lubatud kasutada päevatulena. Lähituli ei tohi samal ajal põleda. Ja õues peab valge olema, pimedas aint udukaga sõita ei tohi.
https://www.riigiteataja.ee/akt/130122015027
paragrahvid 40-43 on tulede teema...
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Siis võiks juba täistuled ka automaatselt peale minna koos päevasõidu- ja udutuledega.... Mida rohkem, seda uhkem:cool:
Segast peksad?
Sa vist ei saanud pihta :)
Moodsamatel autodel on xenonid, mille hind on päris korralik, ehk eesmärk on säästa kalleimaid valgusteid? H4/H1 puhul loomulikult vahet pole. Veelgi moodsamatel autodel on juba tehasest päevasõidu tuled küljes just sellel säästmise eesmärgil...
minu '97 aasta 900 sellist säästu pole, kuid 9-3 ja ja 9-5 lambikesi olen kena summa eest uuendanud juba.
minu '97 aasta 900 sellist säästu pole, kuid 9-3 ja ja 9-5 lambikesi olen kena summa eest uuendanud juba.
Teemaalgataja: valgustage mind turakat, mille krdima pärast on vaja udutuledega sõita ja lähituled välja lülitada. Mida see annab? Hoiad midagi kokku?Ägedam?
Kindlasti, et kallemaid xenoneid mitte kasutada nii palju, lisaks veel kurvitulede mootor kulub. Milleks peaks päevasel ajal neid kulutama?
Jah on ägedam ka, lähitulede peal on led ribad mis näevad koos udutuledega päris head välja. Ilu on vaataja silmades, nii et sa võid mitte aru saada sellest.
Lugesin veel korra ja vist saab seda esid2 abil teha:
http://www.esid.se/manuals/eSID2_Manual.pdf lehekülejel 51 kirjeldab udutulede automaadistamist, küll Auto asendis vist ei toimi.
eSID - extended Saab Information Display
The eSID2 is the second generation of a small tool that enhance the Saab driving experience on Saab 9-3 MY07 and newer cars by collecting internal hidden car data and present it to the driver on the built-in SID (Saab Information Display) located in the instrument cluster.
It is easily installed under less than a minute and focuses on Integration in existing vehicle functions and providing a range of new functions:
Three-Blink when touching the turn indicator
Selectable Welcome Message
Momentary Fuel Consumption
Accumulated Fuel/Distance
Average Fuel Consumption
Manually controlled Wiper interval function
Torque/Power
Turbo Boost Pressure
Air mass
Tire Pressure
Drive Time
Engine Coolant Temperature
Intake Air Temperature
Ethanol Blend
Automatic Gearbox Oil Temperature
XWD Oil/Clutch Temperature
Acceleration Performance
Crank Voltage
Read/Clear ALL DTC’s in the entire vehicle (not only OBD)
Diesel Particle Filter Status
Set System Clock if using non-OEM radio/navigation
Automatic activation of Fog lights in Parklight position
Automatic activation of Fog lights with Full Beam
Metric/Imperial units
It is perfectly integrated with the vehicle and is controlled using the normal steering wheel switches.
The unit is sold with a OBD-connector housing and can easily be mounted/removed from the vehicle within seconds.
http://www.esid.se/manuals/eSID2_Manual.pdf lehekülejel 51 kirjeldab udutulede automaadistamist, küll Auto asendis vist ei toimi.
eSID - extended Saab Information Display
The eSID2 is the second generation of a small tool that enhance the Saab driving experience on Saab 9-3 MY07 and newer cars by collecting internal hidden car data and present it to the driver on the built-in SID (Saab Information Display) located in the instrument cluster.
It is easily installed under less than a minute and focuses on Integration in existing vehicle functions and providing a range of new functions:
Three-Blink when touching the turn indicator
Selectable Welcome Message
Momentary Fuel Consumption
Accumulated Fuel/Distance
Average Fuel Consumption
Manually controlled Wiper interval function
Torque/Power
Turbo Boost Pressure
Air mass
Tire Pressure
Drive Time
Engine Coolant Temperature
Intake Air Temperature
Ethanol Blend
Automatic Gearbox Oil Temperature
XWD Oil/Clutch Temperature
Acceleration Performance
Crank Voltage
Read/Clear ALL DTC’s in the entire vehicle (not only OBD)
Diesel Particle Filter Status
Set System Clock if using non-OEM radio/navigation
Automatic activation of Fog lights in Parklight position
Automatic activation of Fog lights with Full Beam
Metric/Imperial units
It is perfectly integrated with the vehicle and is controlled using the normal steering wheel switches.
The unit is sold with a OBD-connector housing and can easily be mounted/removed from the vehicle within seconds.
Esidiga saab nii, et keerates gabariidid peale süttivad ka udukad. Rõhk sõnal keerates.
--
Normally the driver needs to manually switch the light switch to ”Park”
and press the fog light switch. eSID helps with the activation so the driver
only needs to turn the light switch to ”Park”
--
--
Normally the driver needs to manually switch the light switch to ”Park”
and press the fog light switch. eSID helps with the activation so the driver
only needs to turn the light switch to ”Park”
--
There ain't no way but the hard way. Get used to it.