2008, koos kliimaga on undamine
kui kliima on sees on salongist (mootoriruumist diisli müra kõrval ei saa midagi aru) kuulda undamist/drooni häält mis käib pööretega kaasas. Keegi on video teind sarnasest häälest: https://www.youtube.com/watch?v=9rD-2g-DMow
ning siin on keegi paremini täpselt sama asja kirjeldanud:
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=237213
" It's kind of like a low-ish pitched 'space ship' drone/hum. I notice it most when slowing for a junction and the revs fall below 2,500rpm - it sounds like a space ship powering down and seems to follow the revs. "
Ehk on keegi midagi sarnast kogenud ja oskab süüdlasele viidata?
ning siin on keegi paremini täpselt sama asja kirjeldanud:
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=237213
" It's kind of like a low-ish pitched 'space ship' drone/hum. I notice it most when slowing for a junction and the revs fall below 2,500rpm - it sounds like a space ship powering down and seems to follow the revs. "
Ehk on keegi midagi sarnast kogenud ja oskab süüdlasele viidata?
Kui sa oled soonrihma pinguti ja rullid juba üle kontrollinud, siis järgmisena tuleks külmaine kogus õigeks panna, koos õli lisamisega. Kui undamine ära ei kao on viga tõenäoliselt pumbas.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mul ka undas, panin täis ja undamine kohe kadunud.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
no kurja, kliima sai just eelmise omaniku poolt just täidetud (ma küll ei tea mis ulatuses), aga külma hakkas puhuma küll. Sellegipoolest võib lihtsalt tühi olla?
see ei ole mingi lihtne kohin, vaid reaalselt mingi müra(?) mis on sõltuv pööretest.
see ei ole mingi lihtne kohin, vaid reaalselt mingi müra(?) mis on sõltuv pööretest.
Tühi see kindlasti pole, sest siis ei hakkaks pump üldse tööle. Aga kas kogus ka täpselt õige on, seda näeb alles siis kui külmaine uuesti välja tõmmata.
Mõned soodsamad kohad täidavad konte nimelt rõhu järgi, ilma kaalumata ja õlita!
Vähene külmaine põhjustab osadel pumpadel kuuldavat mürinat, vähene õli aga juba pumba surma.
Mõned soodsamad kohad täidavad konte nimelt rõhu järgi, ilma kaalumata ja õlita!
Vähene külmaine põhjustab osadel pumpadel kuuldavat mürinat, vähene õli aga juba pumba surma.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mul siin mõni hetk tagasi hakkas ka undama uuesti aga sümtoomiks ka see, et paremal pool puhub külma aga vasakul hästi natukene külm. Ja tilgub alt kondensaati ainult paremal pool kus ka külma puhub? Oskab keegi aidata ka?
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Ma selle undamise peale avastasin, et radikas on auk ja lekib külmainet. Vahetasin radika ja kuivati. Nüüd täideti süsteem ja ikka teeb seda heli. Külmaine kogus läks see mis ees lanseka peal kirjas oli (650g vist), õli 35ml - õli vähe?
Õli kindlasti liiga vähe ei saanud, radikas peaks olema umbes 15g ja kui osa õli juba eelnevalt välja lekkis siis mina üle 25g poleks lisanud. Liigne õli pole ka hea aga müra ei tohiks tekitada.
Kas süsteem ennem täitmist ikka korralikult vakumeeriti(min 25 min) ja kas ennem radika vahetust pump ei urisenud?
Autodata näitab koguseks 680g ja õli kindlasti pag46
Kas süsteem ennem täitmist ikka korralikult vakumeeriti(min 25 min) ja kas ennem radika vahetust pump ei urisenud?
Autodata näitab koguseks 680g ja õli kindlasti pag46
Õli kindlasti liiga vähe ei saanud, radikas peaks olema umbes 15g ja kui osa õli juba eelnevalt välja lekkis siis mina üle 25g poleks lisanud. Liigne õli pole ka hea aga müra ei tohiks tekitada.
Kas süsteem ennem täitmist ikka korralikult vakumeeriti(min 25 min) ja kas ennem radika vahetust pump ei urisenud?
Autodata näitab koguseks 680g ja õli kindlasti pag46
Urin tekkis vahetult ennem kui avastasin lekke, ennem seda oli vakka. Kas kindlasti on uuel radikal ja kuivatil õli sees?
Vaakumit sai 40minutit. Õli mark on hea küsimus, ma oletan et see on suht sama kõigis täitmis masinates?
Väljendasin ennast valesti, uutes radikates pole õli sees vaid selle peab täitmisel lisama, hea tava on lisada vajaminev kogus +10g, ehk selle auto puhul oleks 25g piisanud.
Paljud täidavad universaalsete pao või ester õlidega. Pag on mõistlik sisestada õhukindlast süstlast, et vältida niiskuse sattumist süsteemi, pag on nimelt väga hügroskoopne ja õhu käes saastub mõne tunniga.
Kui ennem pump ei urisenud siis võiks võibolla uuesti täita 680g-ga.
Paljud täidavad universaalsete pao või ester õlidega. Pag on mõistlik sisestada õhukindlast süstlast, et vältida niiskuse sattumist süsteemi, pag on nimelt väga hügroskoopne ja õhu käes saastub mõne tunniga.
Kui ennem pump ei urisenud siis võiks võibolla uuesti täita 680g-ga.
Väljendasin ennast valesti, uutes radikates pole õli sees vaid selle peab täitmisel lisama, hea tava on lisada vajaminev kogus +10g, ehk selle auto puhul oleks 25g piisanud.
Paljud täidavad universaalsete pao või ester õlidega. Pag on mõistlik sisestada õhukindlast süstlast, et vältida niiskuse sattumist süsteemi, pag on nimelt väga hügroskoopne ja õhu käes saastub mõne tunniga.
Kui ennem pump ei urisenud siis võiks võibolla uuesti täita 680g-ga.
Ok, proovin kogu protsessi uuesti teha.
Leidsin muidu WIS-ist põneva tabeli kus on õli kogused märgitud palju võiks kaduma minna mingite komponentide vahetusega. Kogu süsteemis on diislil ja b207-l 135ml. Näiteks uus kompressor tuleb 135ml täidetul kujul. s.t kui ainult kompressori vahetad siis tuleks sealt osa õli välja võtta.
Kompressorist tuleb tegelikult kogu õli välja valada ja siis lisada õige kogus uut õli.
Kompressorites on sees transpordi õli!
Kompressorites on sees transpordi õli!