1,9tid aku

Vasta
karlerik
Postitusi: 17
Liitunud: E Dets 07, 2015 9:50
Asukoht:
Auto:

#1

E Nov 07, 2016 12:16

Autol on 65Ah aku(Itaaliast). Mootor: 110kw 1,9tid. Auto käivitub aga mitte just kõige sujuvamalt.
Kas peaks kaaluma selle vahetust 100Ah aku vastu. Kas starter jne. saavad tänu nõrgale akule rohkem vatti?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7280
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Nov 07, 2016 12:20

starteri hooldus aitab )
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Bruno
Postitusi: 8
Liitunud: P Juul 31, 2016 15:22
Asukoht:
Auto:

#3

E Nov 07, 2016 18:32

Mul sama jama käivitamisega. Aku on 72Ah bosch S5. Ma ei ole veel leidnud 100Ah akut mis sinna aku asemele ära mahub. Need 100Ah on olnud liiga pikad, mis olen uurinud. Kui keegi teab 100Ah akut mis pikkusepoolest mahuks võib märku anda.

Kui leiad lahenduse käivitamise probleemile, anna märku mis tegid.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3045
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#4

E Nov 07, 2016 18:40

Starter hakkab surema, sinna auku läks vist 85Ah max. Üks variant on akukast katki lõigata aga enne peaks eelsüüteküünaldad ja starteri ära kontrollima.
crowman
Saabiklubi liige
Postitusi: 285
Liitunud: T Aug 09, 2011 17:34
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-3SC ; SAAB 96

#5

E Nov 07, 2016 18:40

Milleks 100Ah aku....kas vahetad ka generaatori ära.
Kui generaator ei jõua akut täis laadida , siis pole ju võimsamal akul mõtet ,mis on pidevalt poolenisti laetud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7280
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

E Nov 07, 2016 18:45

Mul sama jama käivitamisega. Aku on 72Ah bosch S5. Ma ei ole veel leidnud 100Ah akut mis sinna aku asemele ära mahub. Need 100Ah on olnud liiga pikad, mis olen uurinud. Kui keegi teab 100Ah akut mis pikkusepoolest mahuks võib märku anda.

Kui leiad lahenduse käivitamise probleemile, anna märku mis tegid.


Võta starter maha, vaata puksid üle, tõenäoliselt head ja kulumata; määri ära, puhasta juhtmeotsad, samuti ka massi juhtmeotsad. pane peale tagasi ja naerata!
See ju vaid 1,9 mootor.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
EiX
Postitusi: 36
Liitunud: R Okt 28, 2016 18:10
Asukoht: Tartu
Auto: https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=106217

#7

E Nov 07, 2016 18:47

Soovitaks ka enne akku vahetust starter üle vaadata. Tundub, et starter on neil nõrk koht. Enda masinal starteri puksid korralikult ära kulunud(üle poole cm lõtk ja käivitamine väga vaevaline, aku pm uus 77Ah). Kui starter kehva, siis saab aku rohkem vatti ning kui aku kehva saab starter rohkem vatti...
entson
Postitusi: 355
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#8

E Nov 07, 2016 19:04

Kas käivitusvoolu suurus ei ole oluline näitaja starteri ringiajamiseks,Ah näitab mahtuvust vist ja see peaks tähendama,kui kaua ta jõuab starterit ringi ajada ,käivitusvool aga jõudlust.Siit järeldan ,et 400a ei pane starterit nii suure momendiga kerima ,kui 600 amprine käivitusvool.Või olen asjast valesti aru saanud,elekter pole minu tugevus.Kusagilt peaks olema ju vajalikud andmed leitavad?
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#9

N Nov 24, 2016 21:48

74Ah 680A on sellele mootorile optimaalne. Kuid aja jooksul väsib ära starter; pöörded vähenevad ja kuna diisel vajab käivitumiseks korralikku kompressiooni ja kiiret õhu ja kütuse segu kokkusurumist, siis muutubki käivitumine kehvaks. Lisaks sellele soovitan lasta kontrollida üle massiühendused. Mul nende kehva ühenduse tõttu langes laadimispinge ca 0,6V.
Vasta