Palun foorumikasutajate soovitusi:
Parem tagumine amort on läbi. Kuna uus originaal on maru kallis (ühest teisest teemast jäi silma, et 487€ tükk), siis otsisin odavamaid alternatiive - maptun näiteks. Maptun coilover kit leidsin hinnaga 1072€, aga eks transport tuleb veel juurde.
Kui üks amort on läbi, siis kas peaksin eeldama, et ka teistel hakkab eluiga lõppema (läbisõit nõks üle 100 000)? Sellise juhul tunduks mõistlik kõik välja vahetada. Või ei anna selle põhjal ennustada teiste amortide seisukorda?
2008a 9-3 XWD
Maptuni coiloverid tunduvad kõige mõistlikumad. Hirschi vedru ja amordi komplekt on 1800€ :)
tavaline, ehk siis esiveolise?
USA foorumis:
http://www.saabcentral.com/forums/archive/index.php/t-375217.html
Alternatiiv on tavaline amort, kahjuks ei mäleta mis sinna asenduseks sobis. Aastaid tagasi said tavalised alla pandud.
tavaline, ehk siis esiveolise?
USA foorumis:
http://www.saabcentral.com/forums/archive/index.php/t-375217.html
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Kusjuures miks peaks vedrustust sillakaupa vahetama? Vaated:
- tehniliselt - masina enda poolt vaadates ei ole sõltumatu vedrustuse puhul rataste vahel muud vedrustuse-seost, kui stabilisaatorvarras/vardad.
- tee poolt vaadates on silla rataste vedrustuse töö ju pidevalt mittesidus: kurvid ja teeaugud ei moodusta otsest sümmeetriat vedrustusele
vedruerinevus võib masina nurgad kergelt eri kõrgustele jätta, aga eri amortidel roll on tagasihoidlikum ning vaevalt, et tavasõiduki käitumine praktikas kuigivõrd erinevatest amortidest üldse muutub.
ma olen tegelikult üpris kindel, et enamus juhte ei saa oma FWD-peresõiduki puhul isegi aru (eriti tagasilla puhul), kui amort on lausa läbi on ;)
- tehniliselt - masina enda poolt vaadates ei ole sõltumatu vedrustuse puhul rataste vahel muud vedrustuse-seost, kui stabilisaatorvarras/vardad.
- tee poolt vaadates on silla rataste vedrustuse töö ju pidevalt mittesidus: kurvid ja teeaugud ei moodusta otsest sümmeetriat vedrustusele
vedruerinevus võib masina nurgad kergelt eri kõrgustele jätta, aga eri amortidel roll on tagasihoidlikum ning vaevalt, et tavasõiduki käitumine praktikas kuigivõrd erinevatest amortidest üldse muutub.
ma olen tegelikult üpris kindel, et enamus juhte ei saa oma FWD-peresõiduki puhul isegi aru (eriti tagasilla puhul), kui amort on lausa läbi on ;)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas