Tere
Olen siin foorumis tuhlanud aga selget vastust pole saanud selle armatuuri kummikatte koorumise kohta. Mida ette võtta kui eelmisel omanikul on olnud pikad küüned ja raadio nuppu kruttides eemaldanud osaliselt ka armatuurilt kataet. Sama jama ka sahtli nupuga.
Istmed tunduvad olevat kunst nahast ja hakkavd vaikselt (juhi iste) kuluma ja pragunema. Kas keegi on vahetanud katet või mõnel muul moel olukorda parandanud? Millega seda kunst nahka hooldada, nahahooldusvahend ilmselt ei sobi?
9-3 Aero TTiD interjöör
Tere
Olen siin foorumis tuhlanud aga selget vastust pole saanud selle armatuuri kummikatte koorumise kohta. Mida ette võtta kui eelmisel omanikul on olnud pikad küüned ja raadio nuppu kruttides eemaldanud osaliselt ka armatuurilt kataet. Sama jama ka sahtli nupuga.
Istmed tunduvad olevat kunst nahast ja hakkavd vaikselt (juhi iste) kuluma ja pragunema. Kas keegi on vahetanud katet või mõnel muul moel olukorda parandanud? Millega seda kunst nahka hooldada, nahahooldusvahend ilmselt ei sobi?
Variant on kulunud detailid sobiva kilega üle kleepida. Sellisel juhul kaovad paneelilt kirjad kuid vaevalt sa nendest puudust tunned.
Enda masina käepidemed said sellised (3M 1080 Brushed Black Metallic Vinyl).
Offtopic aga 239 TJV?
Jah,see sama.
Tere
Olen siin foorumis tuhlanud aga selget vastust pole saanud selle armatuuri kummikatte koorumise kohta. Mida ette võtta kui eelmisel omanikul on olnud pikad küüned ja raadio nuppu kruttides eemaldanud osaliselt ka armatuurilt kataet. Sama jama ka sahtli nupuga.
Istmed tunduvad olevat kunst nahast ja hakkavd vaikselt (juhi iste) kuluma ja pragunema. Kas keegi on vahetanud katet või mõnel muul moel olukorda parandanud? Millega seda kunst nahka hooldada, nahahooldusvahend ilmselt ei sobi?
Variant on kulunud detailid sobiva kilega üle kleepida. Sellisel juhul kaovad paneelilt kirjad kuid vaevalt sa nendest puudust tunned.
Enda masina käepidemed said sellised (3M 1080 Brushed Black Metallic Vinyl).
Ukse käepidemed on veel talutavad ja ei häiri. Nende maha monteerimisega saaks hakkama ka. Kas kiletamine miski suur kunst või pakub keegi teenust.
Hirmsam on see armatuuri kummi kohatine kulumine ning rooli hõbeda eemaldumine. Kahtlustan et probleemi on suures osas põhustanud eelmise omaniku geelküüned.
Ukse käepidemed on veel talutavad ja ei häiri. Nende maha monteerimisega saaks hakkama ka. Kas kiletamine miski suur kunst või pakub keegi teenust.
Hirmsam on see armatuuri kummi kohatine kulumine ning rooli hõbeda eemaldumine. Kahtlustan et probleemi on suures osas põhustanud eelmise omaniku geelküüned.
Klietamisega on päris palju mängimist aga üldiselt saab ka ise hakkama :thumb:. Esimese paari korraga kindlasti välja ei tule nii, et ise rahule jääks :D.
T-kiled on nt. üks variant.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ega seal muud varianti polegi kas mingid detailid kiletada või siis armatuurlaud maha, vana jura maha kraapida ja näiteks Motip Sprayplastiga uuesti üle lasta. Siis saad küll samasuguse küüne all kooruva jura sinna asemele :)
Isiklikult läksin käepidemete kiletamise teed ja kindlaeka nupult kakkusin küüntega kogu selle jura maha, sai kah ilusam kui see kooruv jama. Armatuurlaua pealt ka veidi koorub, aga ei midagi häirivat ja edasi arenenud see pole.
Isiklikult läksin käepidemete kiletamise teed ja kindlaeka nupult kakkusin küüntega kogu selle jura maha, sai kah ilusam kui see kooruv jama. Armatuurlaua pealt ka veidi koorub, aga ei midagi häirivat ja edasi arenenud see pole.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Ega seal muud varianti polegi kas mingid detailid kiletada või siis armatuurlaud maha, vana jura maha kraapida ja näiteks Motip Sprayplastiga uuesti üle lasta. Siis saad küll samasuguse küüne all kooruva jura sinna asemele :)
Isiklikult läksin käepidemete kiletamise teed ja kindlaeka nupult kakkusin küüntega kogu selle jura maha, sai kah ilusam kui see kooruv jama. Armatuurlaua pealt ka veidi koorub, aga ei midagi häirivat ja edasi arenenud see pole.
Kas armatuurilt on võimalik neid osi mis vajaksid katmist kuidagi valutult eemaldada või peab kogu armatuuri lahti kakkuma?
On mingi vahend mis hõlbustab selle kummi eraldumist või puhas mehaanika?