Saab 9³ 1.9TiD käivitub külmalt kehvasti.
Tervist,
On kellelgi veel 1.9TiD-ga selline probleem olnud, et kui väljas näiteks +16C ja mootor külm, siis ei taha üldse kohe käima minna. Pean mitu korda eelsüüdet andma (umbes vähemalt 6x), et ilusti käima läheks.
Kui mootor soe, siis läheb kohe poolest pöördes, sammuti külma mootoriga kui olen eelnevalt miljon korda eelsüüdet andnud.
Tean, et 2.2 diislil on selline probleem, aga kas siis 1.9-l ka?
Vahetasin igaks juhuks eelsüüteküünlad ka ära, et äkki nendes probleem, aga ei aidanud see midagi.
Kellelgi kogemusi või ideid?
On kellelgi veel 1.9TiD-ga selline probleem olnud, et kui väljas näiteks +16C ja mootor külm, siis ei taha üldse kohe käima minna. Pean mitu korda eelsüüdet andma (umbes vähemalt 6x), et ilusti käima läheks.
Kui mootor soe, siis läheb kohe poolest pöördes, sammuti külma mootoriga kui olen eelnevalt miljon korda eelsüüdet andnud.
Tean, et 2.2 diislil on selline probleem, aga kas siis 1.9-l ka?
Vahetasin igaks juhuks eelsüüteküünlad ka ära, et äkki nendes probleem, aga ei aidanud see midagi.
Kellelgi kogemusi või ideid?
Ei tea, ma pole hammasrihma vahetanud veel sellel (eelmine omanik ka ei teadnud millal vahetatud oli). Kui talvel ostsin, siis läks külmalt ilusti käima. Kui ilmad soojemaks minema hakkasid, siis tekkis ka probleem.
Kerge hallikas suits on taga kui pikalt käima käiiata. Kui enne käivitamist mitu korda eelsüüdet anda, siis pole.
Kerge hallikas suits on taga kui pikalt käima käiiata. Kui enne käivitamist mitu korda eelsüüdet anda, siis pole.
Okei, huvitav.
Mis seda täpsemalt põhjustada võib? Aju enda soojenemine vast ei tohiks väga midagi mõjutada (vähemalt mitte +17c juures), ma arvan. Pigem siis mingi andur, või see oma võib-olla natuke väsinud juhtme mõjul. Huvitav kas aju juhtmed ei mädane ära nagu ABS anduri juhtmed?
Pootsman, mis sellele hammasrihmale viidates täpsemalt mõtlesid? Et võib-olla vahetuse käigus nukad natuke valesse asendisse jäänud?
Mis seda täpsemalt põhjustada võib? Aju enda soojenemine vast ei tohiks väga midagi mõjutada (vähemalt mitte +17c juures), ma arvan. Pigem siis mingi andur, või see oma võib-olla natuke väsinud juhtme mõjul. Huvitav kas aju juhtmed ei mädane ära nagu ABS anduri juhtmed?
Pootsman, mis sellele hammasrihmale viidates täpsemalt mõtlesid? Et võib-olla vahetuse käigus nukad natuke valesse asendisse jäänud?
pole küll diselist aga lugesin +16 ja külm??olen aru saanud ,et korralike külmakraadidega on probleemid ,aga´++ ja külm,võiks viitada pigem mingi t. anduri veale.Ei tea kuidas Saabid käituvad aga osad diislid ei kasuta üle -5 üldse küünlaid.
Saan harva sõita SAABIGA.
Pootsman, mis sellele hammasrihmale viidates täpsemalt mõtlesid? Et võib-olla vahetuse käigus nukad natuke valesse asendisse jäänud?
Sattusin Trionicu juurde mõni aeg tagasi ja rääkisin talle oma loo ära, selgus, et ma ei ole ainuke kellel selline probleem on. Ja just peale rihmavahetust. Samas ma ei saa seda 100% väita, et see anomaalia tekkis peale rihma vahetust. Ennem vahetust sõitsin nädala jagu autoga siis probleem ei avaldunud, peale rihma vahetust aga märkasin seda. Ma ei tahaks uskuda, et Viki eksis rihma paigaldusel, see ei ole minu silmis isegi võimalus. Aga ma tõmban see nädalavahetus enda omal rihma maha remonttööde käigus ja siis saame näha mis seis on.
Mingi loogika ütleb, et temp. anduris ja/või väntvõlli asendi anduris võiks viga olla. Vahetama ei hakka veel midagi, sõidan, jälgin.
Kuna mu omal ls. juba üle 250k ja rihm tundub peal veel täitsa hea (ehk siis millalgi on seda vahetatud), siis ei välista, et mul ka see teema peale rihmavahetust tekkinud.
Aga jään uudiseid ootama. Loodan, et leiad anomaalia üles. Vb mul sama teema siis. :)
Aga jään uudiseid ootama. Loodan, et leiad anomaalia üles. Vb mul sama teema siis. :)
Sisselase käis maas, swirl lendas prügikasti, sisselaske kollektor sai puhtaks pestud. Rihm maha ei käinud. Pumba ratas sai fikseeritud ja pump eemaldatud. EGR välja progetud. Nädalajooksul olen teadlikult jälginud ja proovinud samas situatsioonis käivitada - käivitus mured ei näita enam ennast. Lihtsalt joppamine või saigi korda, ei tea veel :P
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Tervist,
On kellelgi veel 1.9TiD-ga selline probleem olnud, et kui väljas näiteks +16C ja mootor külm, siis ei taha üldse kohe käima minna. Pean mitu korda eelsüüdet andma (umbes vähemalt 6x), et ilusti käima läheks.
Kui mootor soe, siis läheb kohe poolest pöördes, sammuti külma mootoriga kui olen eelnevalt miljon korda eelsüüdet andnud.
Tean, et 2.2 diislil on selline probleem, aga kas siis 1.9-l ka?
Vahetasin igaks juhuks eelsüüteküünlad ka ära, et äkki nendes probleem, aga ei aidanud see midagi.
Kellelgi kogemusi või ideid?
Segane lugu. Kuidas sa eelsüüdet annad, kui õues on +16?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Tervist,
On kellelgi veel 1.9TiD-ga selline probleem olnud, et kui väljas näiteks +16C ja mootor külm, siis ei taha üldse kohe käima minna. Pean mitu korda eelsüüdet andma (umbes vähemalt 6x), et ilusti käima läheks.
Kui mootor soe, siis läheb kohe poolest pöördes, sammuti külma mootoriga kui olen eelnevalt miljon korda eelsüüdet andnud.
Tean, et 2.2 diislil on selline probleem, aga kas siis 1.9-l ka?
Vahetasin igaks juhuks eelsüüteküünlad ka ära, et äkki nendes probleem, aga ei aidanud see midagi.
Kellelgi kogemusi või ideid?
Segane lugu. Kuidas sa eelsüüdet annad, kui õues on +16?
Kui süüte sisse keeran, siis umbes 2 sekundiks võtab eelsüüteküünlad järgi.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
võib-olla ei saa mootor kütuse rõhku üles pärast pikemat seismist.
Eelsoojendus ei peaks üldse töötama. 16 kraadi juures võib 1,9 TiD mootorile küünalde asemele punnid augu täiteks panna.
Eelsoojendus ei peaks üldse töötama. 16 kraadi juures võib 1,9 TiD mootorile küünalde asemele punnid augu täiteks panna.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
No ütleme nii, et kui temp.anduri pistiku lahti võtan, siis küünlad mingi 10 sekki järgi ja peale seda läheb paugust käima, vahet pole mis kraad väljas on.
Ehk siis saab järeldada, et nimodi klõpsides need ikka korraks järgi tulevad, lihtsalt selle lühikese aja jooksul ei jõua need piisavalt soojeneda. Sp ongi vaja mitu korda järjest süütega klõpsida.
Kui mootor juba veidi soojemaks sõidetud , siis ei hakka üldse see tuli põlema.
Ehk siis saab järeldada, et nimodi klõpsides need ikka korraks järgi tulevad, lihtsalt selle lühikese aja jooksul ei jõua need piisavalt soojeneda. Sp ongi vaja mitu korda järjest süütega klõpsida.
see paariks sekundiks põlema hakkamine võiks olla selleks,et näeksid ära,kas kontrolltuled põlevad.
Kui mootor juba veidi soojemaks sõidetud , siis ei hakka üldse see tuli põlema.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 119
- Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
- Asukoht: Viljandi
- Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero
Ja eriti tugevalt avaldus see peale hammasrihma vahetust? Kui käivitub siis on kerge suits korraks väljas tagant - hallikas ?
Natuke küll OT, aga minu 1.9 TTDI viskab ka mõnel käivitusel tagant pahvaka sinakashalli suitsu. Kahtlustan, et EGR jääb mõnikord avatuks, samas ei saa ka muid asju välistada...