2005a 9-3SC-ga tegu.
Mure selline, et temperatuuriseier ja kütteseieri algpunktid täiesti paigast ära.
Temperatuuriseieri nullpunkt on kuskil "Hi" ja "Lo" vahepeal. Mootori soojenedes hakkab vaikselt ülespoole liikuma ja jääb natukene üle maksimumi püsima. Liikumismaa on nii nagu olema peaks, kui skaalat vaadata.
Kütteseier istub peegelpildis skaalast teiselpool täpselt. Samamoodi liikumismaa tundub ok. Lihtsalt nullpunkt kolinud väga paigast ära.
On kellelgi ideid, mis seda põhjustab? Või peaks lihtsalt lahti võtma ja füüsiliselt seierid paika nihutama?
Seierid tagurpidi kellaplokis
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
OT: keegi on tongis peaga odot kerida üritaud. Igaüks jäägu ikka oma seierite juurde :wise: :P
Kas see on läinud nii või oligi kohe nii? Kas süüde väljas on kõik õiges kohas?
Kas see on läinud nii või oligi kohe nii? Kas süüde väljas on kõik õiges kohas?
OT: keegi on tongis peaga odot kerida üritaud. Igaüks jäägu ikka oma seierite juurde :wise: :P
Kas see on läinud nii või oligi kohe nii? Kas süüde väljas on kõik õiges kohas?
Ostes oli nii. Seega ei oska öelda, kui vana probleem on.
Süüde väljas ei lähe oma õigesse algasendisse. Jääbki kirjeldatud kohtadesse passima. Temperatuur "Hi-Lo" vahele. Kütteseier ~180kraadi algasendist, ehk diagonaalis teiselpool.
Autoks oli kunagi honda civic ja sellel oli spidomeeter vales kohas ja liikus vastupidi. Põhjuseks oli seieri mootori klemmi külmjoode trpkkplaadil. Sellel oli see mootor nagu kahe mähisega ja ühe tagant ära langemisel tegi sellist trikki.