1. leht 1-st

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 10:33
Postitas aShine
Eile panin tähele, et sõites kiiremini kui 60-70 km/h tekib mingisugune kola. Mida kiiremini sõidan, seda sagedamini on seda heli kuulda. Iseenesest seda oli raske märgata. Samas eile tekkis SIDil järmine sõnum: "Tap brakes lightly before using cruise control". Kas need asjad võiksid olla omavahel seotud?

Tehnoülevaatus on tehtud paar pärva tagasi. Autoks on 9-3SS 2.0t 110 Kw.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 11:03
Postitas saabu14jr
mainin lihtsalt ära, et see õrnalt piduritele vajutamine on täiesti tavaline protseduur 9-3el enne kui üldse cruise controli tööle saad. Pole ebaloomuliku müraga seotud üldse.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 13:41
Postitas aShine
Pole seda kunagi teinud. Milleks seda vaja on, oskad öelda?

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 13:52
Postitas Ron24
Seda jalaga piduri pedaali puudutust enne kui kiirusehoidikut kasutada saad peab kõikige autodega tegema. Alates odavast Saabist kuni lõpetades päris uute raskeveokiteni. Miks seda tegema peab, seda pead uurima selle käest kes sellise nõude kehtestas. Usun, et vastutavad isikud leiad Brüsselist.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 14:04
Postitas SoS
1 reegel on, et kui pidurituled ei põle (pirn läbi) siis püsikat kasutada ei saa. Kas on mingeid nõudeid veel, seda ei tea.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 18:00
Postitas skyline
Olen oma 9-3 SS-ga sõitnud pea 4 aastat ja mitte kunagi pole enne püsika kasutamist pidanud piduripedaali puudutama, see on nüüd küll linnalegend, et selleks peab eelnevalt piduripedaali puudutama. Pole seda ka ühegi teise autoga täheldanud, pedaali puudutus võtab ju püsika maha, aga et seda eelnevalt peaks tegema on arusaamatu jutt minu kõrvadele.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 18:32
Postitas saabu14jr
Olen oma 9-3 SS-ga sõitnud pea 4 aastat ja mitte kunagi pole enne püsika kasutamist pidanud piduripedaali puudutama, see on nüüd küll linnalegend, et selleks peab eelnevalt piduripedaali puudutama. Pole seda ka ühegi teise autoga täheldanud, pedaali puudutus võtab ju püsika maha, aga et seda eelnevalt peaks tegema on arusaamatu jutt minu kõrvadele.

Juba kasutaja manuaal väidab seda, enne kasutamist pead piduripedaali korra puudutama. Sa äkki pole nelja aasta jooksul kordagi cruise controli sisse lülitanud ilma eelnevalt pidurdamata ;)

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 18:39
Postitas Ron24
Olen oma 9-3 SS-ga sõitnud pea 4 aastat ja mitte kunagi pole enne püsika kasutamist pidanud piduripedaali puudutama, see on nüüd küll linnalegend, et selleks peab eelnevalt piduripedaali puudutama. Pole seda ka ühegi teise autoga täheldanud, pedaali puudutus võtab ju püsika maha, aga et seda eelnevalt peaks tegema on arusaamatu jutt minu kõrvadele.


Mina jällegi.olen.pidanud seda tegema kõikide autodega mis mul on olnud ja millel on tehasest püsikiirus hoidja peal olnud. Ja autod on olnud väga erinevad. Volkswagenist üle audi, BMW, Volvo ja Saabi kuni raskeveokite Scania, Volvo ja DAF-ni. Kõikidel on olnud nii, et enne püsikiirus hoidjat kasutada ei saa kuni kasvõi korra olen piduripedaali vajutanud.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: R Juul 21, 2017 22:04
Postitas heff
Ehk siis auto käivitamisest kuni püsika aktiveerimiseni peab vahepeal pidurit vajutama?
Siis nagu arusaadav, miks sellist asja näinud pole kunagi :o

Müra osas - sellise kirjelduse järgi päris raske midagi aimata. Tuleb see mootoriruumist või veermikust, sõltub see rooli pööramisest vms faktoritest? Millise müraga tegu on.

Mõistlik oleks tegelikult asjatundjatele viia üle vaadata (tehnoülevaatus ei pruugi piisav olla), selliseid müstilisi helisid neti teel parandada on suhteliselt keeruline.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: L Juul 22, 2017 6:27
Postitas D116
Laager? Kust tuleb?

9-5 l pole vaja vajutada piduri pedaali, aga ~10a 9k omamine õppetas välja, enne liikumist alustada vajutada piduri pedaali kasvõi hetkeks.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: L Juul 22, 2017 7:31
Postitas Ron24
Laager? Kust tuleb?

9-5 l pole vaja vajutada piduri pedaali, aga ~10a 9k omamine õppetas välja, enne liikumist alustada vajutada piduri pedaali kasvõi hetkeks.


Mina enda 9-5 l pean vajutama pidurit, ennem kui püsikiirus hoidjat kasutada saan.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: L Juul 22, 2017 8:44
Postitas D116
Laager? Kust tuleb?

9-5 l pole vaja vajutada piduri pedaali, aga ~10a 9k omamine õppetas välja, enne liikumist alustada vajutada piduri pedaali kasvõi hetkeks.


Mina enda 9-5 l pean vajutama pidurit, ennem kui püsikiirus hoidjat kasutada saan.

Mul 9-5 2007 ei pea, aktiveerimine kangilt ja kõik.
Griffinil vist ka mitte, ammu ei ole sõitnud sellega.
Edit: ilma ju ei saa ma, mõlemad aut kastiga :) esimene vajutus toimub P asendis.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: L Juul 22, 2017 9:33
Postitas Ron24
Aga tee proovi, hoia käsipiduriga autot paigal kui D peale sikutad. Ja ma päris kindel, et siis sul püsikiirus hoidja ei tööta.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: L Juul 22, 2017 16:34
Postitas aShine
Põhjus on leitud. Probleem oli kummis. Ma tahtsin kohe seda kontrollida, kuid lõpes nii nagu lõpes.

Mis puudutab kiirusehoidjat, siis ma ei vajuta piduri peale mitte kunagi ning selle hetkeni kõik oli ok.

Pilt

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: L Juul 22, 2017 16:44
Postitas skyline
Ju see siis mingi Saabi manuaali anomaalia, kuna mul automaat, siis peale käivitust kangi liigutamiseks ja sõitma hakkamiseks tuleb piduripedaali nagunii mitu korda näppida. Aga maanteel enne püsika rakendamist küll mingit pedaali kombot tegema ei pea, püsika peale panek ikka klõpatsist klõps peale. Eelmine auto oli Mazda, manuaal ja püsikaga ja seal ei olnud küll mingit piduripedaali vahepealset näppimist ette nähtud, samad lood lugematute töö ja rendi Toyotadega.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: L Juul 22, 2017 17:32
Postitas Ron24
Ju see siis mingi Saabi manuaali anomaalia, kuna mul automaat, siis peale käivitust kangi liigutamiseks ja sõitma hakkamiseks tuleb piduripedaali nagunii mitu korda näppida. Aga maanteel enne püsika rakendamist küll mingit pedaali kombot tegema ei pea, püsika peale panek ikka klõpatsist klõps peale. Eelmine auto oli Mazda, manuaal ja püsikaga ja seal ei olnud küll mingit piduripedaali vahepealset näppimist ette nähtud, samad lood lugematute töö ja rendi Toyotadega.


Aga seda pidurit ongi vaja vajutada ainult üks kord. Pole vahet kas peale mootori käivitust kohe kohapeal või juba sõites. Sina teed seda lihtsalt paigal seistes käiku valides. Sellest piisab. See kes kaljukindlalt väidab, et tema seda ei tee ja vaatamata sellele hakkab püsikiirushoidja tööle, siis selle kodaniku autol on mingi rike või keegi on loominguliselt mingit varasemat riket kõrvaldanud. Minu kõik autod millel on püsikiirushoidja tehasest peal on vajanud piduri vajutust ennem kui püsikiirushoidjat kasutada olen saanud.

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: L Juul 22, 2017 19:34
Postitas ivark
Kinnitan, et see on täiesti normaalne ja kordub minul tavaliselt Kuusalus, kus liiklust on nii vähe, et peale startimist kulgen otse "hoovõturajani" ja siis pean korraks pidurit vajutama enne kui "autopiloodile" ümber lülitun. Kasutades lennundustermineid:-)

Saab 9-3 ebaloomulik müra

Postitatud: K Juul 26, 2017 12:51
Postitas yllar
Võimalik et keegi alustab sõitu püsikiiruse hoidjaga, muidu on see täiesti kasutu info.