Tervist foorumikaaslased
Oskab keegi öelda millega on tegu?
Sai soetatud komplektne mootor , ja lähemalt uurides hakkas silma selline asi mida enda mootoril küljes pole.
Asukoht on täpselt starteri peal ja meenutab veepumpa vms.
Ettetänades Elari
Küsimus b207 r mootori kohta
Ma tänan.
Oskate sellekohta täpsemalt rääkida äkki?
Tema tööpõhimõte ,
üks plastik toru jookseb sisse ja väljuv toru läheb teiselepoole mootorit.
Küsimus, plastiktoru alguspunkt jääb kuhu?
Kuna eelmisel mootoril seda küljes polnud , siis kas seda on teoreetiliselt vaja?
Oskate sellekohta täpsemalt rääkida äkki?
Tema tööpõhimõte ,
üks plastik toru jookseb sisse ja väljuv toru läheb teiselepoole mootorit.
Küsimus, plastiktoru alguspunkt jääb kuhu?
Kuna eelmisel mootoril seda küljes polnud , siis kas seda on teoreetiliselt vaja?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
See lisaõhu pump on üks vähestest 9-3 tüüpvigadest ja leiab seda vaid päris algusaja 2002 ja 2003a autodelt. MY2004 saadi oma veast aru ja visati see jura sealt minema. Pädev Saabi remondikoht peaks suutma sulle öelda, kuidas seda jama oma autol mitte kasutada.
Autolehes on spetsialist kunagi selle kohta öelnud:
Nõrk koht oli ka lisaõhu pump, mis külmalt käivitades katalüsaatori ette lisaõhku annab ja sellega katalüsaatori kiiremini tööle paneb. Süsteemi torustikku tekkis palju kondensvett, mis pumba hävitas. 2004. mudeliaastast eemaldati see süsteem ja probleemi enam pole.
Autolehes on spetsialist kunagi selle kohta öelnud:
Nõrk koht oli ka lisaõhu pump, mis külmalt käivitades katalüsaatori ette lisaõhku annab ja sellega katalüsaatori kiiremini tööle paneb. Süsteemi torustikku tekkis palju kondensvett, mis pumba hävitas. 2004. mudeliaastast eemaldati see süsteem ja probleemi enam pole.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)