Tere taas,
Kuna üks loll jõuab värske SAABi omanikuna oluliselt rohkem küsida, kui sada tarka vastata, siis pean veel veidi nõu küsima targematelt.
Oma valesse alateemasse (900-ste) tehtud postituses sain ma teada, et minu autol aegajalt ilmuvat "steering lock malfunctionit" võivad põhjustada puhastamist/painutamist vajavad süüteluku klemmid. Edasi on küsimus, et kuidas ma selle süüteluku sealt keskkonsoolist kätte saaks? Esimese hooga enda mõistus ei võtnud ning ei hakanud ka kruvikeerajat jõumeetodil vahele ajama.
Ning veel kui peaks siiski vajalik olema süüteluku vahetus, siis kas kasutatud luku vastu vahetamine eeldab ka võtmete/aju/vms ümber programmeerimist või on võtme immo süütelukust eraldi?
Viimane küsimus hetkel oleks kõrvalistuja turvavöö pistiku/anduri kohta. Isegi siis, kui seal kedagi ei istu peab turvavöö kinnitatud olema, vastasel juhul jääb turvavööd meelde tuletav märgutuli põlema koos vastava tüütu piiksumisega. Millest võiks selle probleemi lahendamist alustada? kogemusi?
Pikk ja segane jutt, aga ärge näkku lööge
ette tänades, Andres
9-3 süüteluku eemaldamine ning mure turvavöö märgutulega
1) Kui süüteluku puhastus ei aita, võib asi hoopis CIM-is olla ja ise pigem viiksin asjatundja juurde diagnostikasse, et mitte asjatult kalleid jubinaid kokku osta. Süütelukuni pääsemiseks tuleb keskkonsool küllaltki laiali lammutada- käigukangi ümbritsev plastik ja keskkonsooli külgedel olevad paneelid tuleb ära võtta, siis hakkab vaikselt looma. Lukul endal tuleb pistikust juhe ära võtta ja plastiknagade vahelt kogu moodul vabastada. Natuke näppude painutamist ja peaks käes olema. Süütelukku ennast lahti võtta on natuke tüütum, peab üsna kannatlik olema ja aitab, kui on mitu väiksemat lamepea kruvikeerajat käepärast. Step by step: http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=219388
Pole midagi ületamatut ja kui on viitsimist natuke nokitseda, siis ei tohiks keeruline olla.
2) Ise pole selle probleemiga kokku puutunud, aga kuuldavasti on üsna tavaline, et andur läheb läbi ja tuleb välja vahetada.
Pole midagi ületamatut ja kui on viitsimist natuke nokitseda, siis ei tohiks keeruline olla.
2) Ise pole selle probleemiga kokku puutunud, aga kuuldavasti on üsna tavaline, et andur läheb läbi ja tuleb välja vahetada.