2.2 92Kw 2004 Käivitamise probleem

Vasta
Kalluste
Postitusi: 5
Liitunud: T Nov 28, 2017 12:24
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

T Nov 28, 2017 12:34

Tere

Pöördun Teie poole murega. Nimelt on auto juba umbes pool aastat vajanud paari ringi starteri töötamist enne, kui käima läheb. (Ei "hüppa käima" nii kui võtit pöörad) Nüüd aga tekkis olukord, kus käivitad umbes kolm sekundit, keerad võtme välja ja nii umbes 2-3 korda enne kui vaevaliselt kävitub.
Sellele leidsin kiirelt ajutise lahenduse, nimelt keeran võtme check positsiooni, ootan kuni tuleb kiri check ok ja siis võtme uuesti tagasi null asendisse ja kordan seda protseduuri umbes 3-4 korda. Nii läheb auto käima paremini, kui kunagi varem.

Milles võiks olla viga? Kas eelsüüteküünlad, kütusepump või midagi hoopis muud?
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#2

T Nov 28, 2017 13:43

Puusalt pakuks, et eelsüüteküünlad!
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#3

T Nov 28, 2017 14:04

Eelsüüteküünlad aktiveeruvad +5 ja madalama temperatuuri korral.
pumps
Kalluste
Postitusi: 5
Liitunud: T Nov 28, 2017 12:24
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

T Nov 28, 2017 15:04

pumps kirjutas:
T Nov 28, 2017 14:04
Eelsüüteküünlad aktiveeruvad +5 ja madalama temperatuuri korral.
Viitad sellele, et häda võiks olla küünaldes?
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#5

T Nov 28, 2017 16:30

Eelsüüteküünlaid saab väga lihtsalt testida, piisab takistuse mõõtmisest. Aga tavaliselt võib kehva käivituse põhjuseks olla ka nõrk aku, starter, jne.
pumps
Kalluste
Postitusi: 5
Liitunud: T Nov 28, 2017 12:24
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

T Nov 28, 2017 19:10

pumps kirjutas:
T Nov 28, 2017 16:30
Eelsüüteküünlaid saab väga lihtsalt testida, piisab takistuse mõõtmisest. Aga tavaliselt võib kehva käivituse põhjuseks olla ka nõrk aku, starter, jne.
Starteri tahaks välistada, kuna kui korra olen auto käima saanud ja kohe süüte välja keeran ja siis uuesti käivitan, läheb koheselt tööle.
Kalluste
Postitusi: 5
Liitunud: T Nov 28, 2017 12:24
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

L Dets 02, 2017 0:07

Viimastel päevadel on vahelduva eduga auto ilma probleemideta tööle läinud aga mõni õhtu jälle sama probleem. Kui ka käivitub siis väga vaevaliselt pärast paarisekundilist käivitamist. Justkui nagu väga napilt saaks veo taha mootorile ja siis turtsub tööle.
On kellelgi veel ehk ideid või on siiski remonditöökoja asi välja selgitada?
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#8

L Dets 02, 2017 9:04

See mootor pöörlebki külmaga aeglaselt, ka täis akuga ja starter võib korras olla. Ainult sooja mootoriga kargab poolest pöördest käima. Keegi müüs siin omatehtud vidinat, mis eelsüüteküünlad varem käima lasi. Kuid mu enda masinal ei ole +5 juures veel probleeme olnud.
Kalluste
Postitusi: 5
Liitunud: T Nov 28, 2017 12:24
Asukoht: Tallinn
Auto:

#9

L Dets 02, 2017 21:20

aednik kirjutas:
L Dets 02, 2017 9:04
See mootor pöörlebki külmaga aeglaselt, ka täis akuga ja starter võib korras olla. Ainult sooja mootoriga kargab poolest pöördest käima. Keegi müüs siin omatehtud vidinat, mis eelsüüteküünlad varem käima lasi. Kuid mu enda masinal ei ole +5 juures veel probleeme olnud.
Tean mida mõtled, kuid hetkel aeglaselt pöörlemisest asi kaugel, tuleb ikka hoolega mitu sekundit järjest käivitada.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

L Dets 02, 2017 22:26

Töö juurest kolleeg mainis mõni päev tagasi, et neil Opeli 2.2 diislitel kuluvad EGR klapid ära ja väike pilu jääb sisse. Ning siis enam käima minna ei taha hästi.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#11

P Dets 03, 2017 10:41

Seda jah ka, EGR-i puhastan aastas 1-2 korda tahmast.
Vasta