Tere taas, kaasklubilised,
Jälle sooviks targematega arutada ühe autot puudutava teema üle.
Nimelt eile sõitma minnes viskas ette madala jahutusvedeliku taseme märguande. Suretasin välja, uurisin asja, tõepoolest oli tase ca 2cm alla normi kriipsu. Kallasin tilga peale ja asi normis. Aga huvi pakuks see, et kuhu sellel vedelikul sealt kaduda on.
Paisupaagi juurest avanes selline vaatepilt:
Võib see viidata survele jahutussüsteemis?
Tegemist on 2.0bens 110kw mootriga
Ette tänades ja head vana-aasta lõppu soovides
Andres
Kuhu kaob jahutusvedelik 9-3ss 110kw
Võiks vaadata selle vooliku mõrasid just klambri juurest ,tundub et mingi hetk on olnud overpressure vb termoklapp vms.
Niisiis. Teemaga tükk aega vaikus olnud, aga vahetasin ära selle salongiradikasse viiva vooliku sees oleva rõngastihendi ning puhastasin sealt kõik ümbruse ära. Vist sai hea. Vana tihend oli omadega nii õhtul, et kõnealust voolikut näpuga liigutades hakkas sealt ühenduskohast silmnähtavalt jahutusvedelikku nirisema.
Avastasin ka radika ülemisest nurgast kuivanud roosad jäljed, ilmselt on ka sealt mingi hetk läbi tulnud. Puhastasin sealt ka ära ning hetkel ei ole seal värskeid lekke jälgi märgata.
Aga sellest ülerõhu teemast süsteemis? Kus/mis termoklappi sa mõtlesid Myke?
Avastasin ka radika ülemisest nurgast kuivanud roosad jäljed, ilmselt on ka sealt mingi hetk läbi tulnud. Puhastasin sealt ka ära ning hetkel ei ole seal värskeid lekke jälgi märgata.
Aga sellest ülerõhu teemast süsteemis? Kus/mis termoklappi sa mõtlesid Myke?
Ülerõhuklapp peaks olema korgi all aga millest tekib ülerõhk???Einakas kirjutas: ↑K Veebr 21, 2018 10:36Niisiis. Teemaga tükk aega vaikus olnud, aga vahetasin ära selle salongiradikasse viiva vooliku sees oleva rõngastihendi ning puhastasin sealt kõik ümbruse ära. Vist sai hea. Vana tihend oli omadega nii õhtul, et kõnealust voolikut näpuga liigutades hakkas sealt ühenduskohast silmnähtavalt jahutusvedelikku nirisema.
Avastasin ka radika ülemisest nurgast kuivanud roosad jäljed, ilmselt on ka sealt mingi hetk läbi tulnud. Puhastasin sealt ka ära ning hetkel ei ole seal värskeid lekke jälgi märgata.
Aga sellest ülerõhu teemast süsteemis? Kus/mis termoklappi sa mõtlesid Myke?
Süsteemis peabki olema ülerõhk 1,25bar. Rõhku hoiab korgis olev klapp.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ka siis, kui liiga palju vedelikku süsteemis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selge, hoian tasemel silma peal. Vaatab, mis teeb edasi.
Just, praegu timmisin ilusti külma märgi järgi täpseks, on hea lihtne jälgida.