Tere.
Probleem masinaga, pole jōudu ja pōōrdeid üle 2000 ei lase. Arvuti kolmes erinevas kohas järgi pandud ja selle tulemusena vahetatud gaasiklapp, uued küünlad esimene lambda. Sain auto kätte ja kinnitati, et masin korras, et vigu ei ole enam ja neil töötas.
Pool päeva sōitu ja sama jama. Jōud kaob ära ja tundub, et ka mingi silinder kaob tagant ära, sureb välja kui kohapeal tiksuma jätta. Samas mingipäev toimib ilusti, eriti toimib kui esimene käivitus ja siis senikaua kuni esimene seismajaamine vms.
Püsikiirusehoidja ei toimi. Arvutid viga ei näita ja tobedal kombel auto ka siis toiminud kui näitamas käidud. Aga midagi peab viga ju masinal olema.
Otsin abi, ehk keegi siin on teadja inimene ja oskaks aidata.
Elan ise KeskEestis küllalki maal ja pole vōimalusi Tartus-Tallinas käia nii nagu sooviks.
Ehk keegi teab, millele vb vōiks silma peale visata, vōi mis sellist asja teha vōiks.
Tegemist Turbo 110kw Bensiinimootoriga isendiga.
Lugupidamisega,
Mario G
Uuendan postitust.
Tänu Piktor-ile on masin nyyd lōpuks töökorras.
Viga drosseriklapi tihendis, sai algul drosseriklapp ära vahetatud aga mehaanikud ei vahetanud ära tihendeid ja seal see kgu pikk tramburai alguse sai.
Saab 9-3 2003a Jōuetu.
Mis neist asjadest asjatult vahetada? Viga tuleks lasta mõnel pädevamal üles leida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No eks arvasin, et masin ongi pãdevamates kohtades remondis. Aga pidin petuma ka ise selles. Sellepärast ka siit foorumist abi otsin.
Vb asi millegis lihtsamas, ei soovi suuri summasid magama panna ja autost ilma olla jälle päevade viisi lihtsalt sellepärast, et saada auto tagasi nii nagu viisin.
Nagu ka mainisin, siis pole lihtne käia Tallinnas vōi Tartus....