2. leht 3-st

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: R Apr 19, 2019 11:43
Postitas Pootsman
Mehaanilise kellaga ikka tuleks mõõta rõhku. Selle tihendi vahetus on varem või hiljem ees, miks viivitada?

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: L Apr 20, 2019 0:02
Postitas HHenri
Teen võibolla talve tulles, kui uus õlivahetus vaja teha. Just sai uus õli sisse lastud. Arvestades seda, et ta mul ainult pärast kõige külmemaid öid seda tulukest vilgutanud, siis veel ei muretse. Ilmselt kange külmaga tõmbab rohkem kokku ja kõik õli vajub karteri põhja.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: K Apr 24, 2019 12:39
Postitas yllar
Kellelt seda O tihendit eestis saab?

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Apr 25, 2019 2:58
Postitas andres
Näiteks Viking Motors. Mingi nädal ootamist ja asi käes. Tasub ka küsida Saabi remontijate käest.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Apr 25, 2019 7:01
Postitas rantto
Isnignial sama asi, Tartus riiulikaup 12eur

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Apr 25, 2019 9:14
Postitas yllar
Kas keegi teab ka Opeli koodi? Võib see olla 55589549 ?

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Apr 25, 2019 10:18
Postitas Pootsman
yllar kirjutas:
N Apr 25, 2019 9:14
Kas keegi teab ka Opeli koodi? Võib see olla 55589549 ?
Just see sama kood, osad poed müüvad seda tihendit ka koodiga 06 46 125, etiketi ülemises ääres on GM kood 55589549 ka olemas sellisel juhul.

https://i.avto.pro/img/mi/18/49/03.jpg

See, et tuli ei põle ei tähenda, et probleemi ei oleks, olen näinud mootoreid kus saaled on kulunud ilma, et õlirõhu hoiatus oleks kordagi ette tulnud. Pikad hooldusvälbad, Dexos 2 + diisel õlis millele sigaelmar just kuskil teemas tähelepanu juhtis. Sõbra Insignia vedeleb aia ääres, õlituli põles üks hommik, pärast kustus, õhtul selgus, et tihendiga enam ei pääse, saaled ja väntvõll kulunud. Müügiks kõlbaks teha, mõni müügimees müüks tutika pähe maha ka ehk...

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Apr 25, 2019 12:03
Postitas yllar
Siin ka Opeli näite põhjal probleemi kirjeldus. Vene keeles.
https://www.drive2.ru/l/10519037/

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Apr 25, 2019 13:14
Postitas Pootsman
yllar kirjutas:
N Apr 25, 2019 12:03
Siin ka Opeli näite põhjal probleemi kirjeldus. Vene keeles.
https://www.drive2.ru/l/10519037/
OT: :mrgreen: saan ma õigesti aru, et õlivarras jäi kinni väntvõlli taha ja nad eemaldasid õlivanni uuesti selleks, et varras kätte saada?

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Apr 25, 2019 13:32
Postitas Cyber
Ei mitte VV. Mingi karterikatte vahele... ma ei tea kas seal on siis mingi lisa kate kusagil, kuhu vahele see jäi, oleks pidanud varda alguses välja tõmbama, siis poleks kuhugi vahele roninud.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Apr 25, 2019 23:43
Postitas yllar
Varda ots jäi karteri põhja ja karteri vahele nii et õli hakkas lekkima. Ehk siis sama töö tehti 2 korda. Väidetavalt polnud ka tihend pragunenud ja meister töökojast arvas et ,,lugesid jälle foorumit.. :)

Cyber kirjutas:
N Apr 25, 2019 13:32
Ei mitte VV. Mingi karterikatte vahele... ma ei tea kas seal on siis mingi lisa kate kusagil, kuhu vahele see jäi, oleks pidanud varda alguses välja tõmbama, siis poleks kuhugi vahele roninud.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: T Nov 05, 2019 21:12
Postitas MärtKivimees
Mul vahetati see o rõngas ära ja pärast seda mitme õlivahetuse järgi ikka hommikuti vahel korraks vilksatab aga ainult hommikul külmkäivutusega. Peaks vist ow40 asemel paksemat õli panema.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: T Nov 05, 2019 22:05
Postitas andres
Peale õli margi vahetust kadus vilgatus ära. Eelnevalt kasutasin GM i originaali. Seega tasub proovida. (5W-30)

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: K Dets 04, 2019 1:05
Postitas Sateight
On soovitusi kus Tartus selle O rõnga vahetuse teha võiks?

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: K Dets 04, 2019 7:10
Postitas Ron24
Sateight kirjutas:
K Dets 04, 2019 1:05
On soovitusi kus Tartus selle O rõnga vahetuse teha võiks?
Aardla tänava Forss või Carring näiteks.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Dets 05, 2019 9:19
Postitas HHenri
Lasin just ära teha tihendi vahetuse, selle talvega muutus juba igapäevaseks hommikul madal õlirõhk. Veits hakkas hirmutama, tahaks ju nagu veel mõned aastat sõita selle autoga.

Vana tihend olla olnud ikka väga jäik. Täna esimene käivitus oli südamerahuks igatahes eeskujulik, eks jälgin nüüd edasi.

Hinnapakkumised olid seinast seina - tihend + töö 230 kuni 490euri.

edit : kadunud need õlirõhu vilgatused : )

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: R Dets 06, 2019 22:29
Postitas mait152
HHenri kirjutas:
N Dets 05, 2019 9:19
Lasin just ära teha tihendi vahetuse, selle talvega muutus juba igapäevaseks hommikul madal õlirõhk. Veits hakkas hirmutama, tahaks ju nagu veel mõned aastat sõita selle autoga.

Vana tihend olla olnud ikka väga jäik. Täna esimene käivitus oli südamerahuks igatahes eeskujulik, eks jälgin nüüd edasi.

Hinnapakkumised olid seinast seina - tihend + töö 230 kuni 490euri.
HHenri kus teha lasid?
Endal tuleb sama töö ilmselt ette võtta, hommikuti kui alla 3 kraadi sooja, siis hetkeks vilksatab.
Samuti ootaks soovitusi, kus Tartus võiks lasta teha. Carringiga natuke kehva kogemus remondi osas, seega kuulaks huviga kas keegi kuskil lõuna pool veel omal lasknud teha.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: T Aug 17, 2021 7:38
Postitas Mikhuu
Viking motorsis 8kuud ja 12k km tagasi see samune õlivõtturi tihend vahetatud.
Praegu +20 kraadiga hommikul 1. külmkäivitusega peale checki ja mootori käima minekut viskab sekundiks õlikannu põlema.. Kas hakata juba muretsema?

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: K Aug 18, 2021 10:38
Postitas paulk
Mikhuu kirjutas:
T Aug 17, 2021 7:38
Viking motorsis 8kuud ja 12k km tagasi see samune õlivõtturi tihend vahetatud.
Praegu +20 kraadiga hommikul 1. külmkäivitusega peale checki ja mootori käima minekut viskab sekundiks õlikannu põlema.. Kas hakata juba muretsema?
Mul vilgutab õlituld külmkäivitusel suvel, talvel on ok.
Tänaseks on mul kokku vist 3s erinevas hinnatud saabitöökojas erinevate tööde käigus seda rõngast vahetatud. Lisaks õlirõhke mõõdetud, paigaldatud erinevate tootjate õlifiltrid, andurid ja õlipump. Raha maetud korralikult, tagajärg ikka sama. 3 aastat nõnda sõidetud, läheb vast võiduka lõpuni.

Inglise saabifoorumis on veel mõned sarnase kogemusega tegelased, seal järeldati, et kuna 5 aasta jooksul, mil see tihenditeema luubi all on olnud, pole vahetatud tihendiga mootoreid kokku jooksnud, siis ju see pole probleem.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: K Aug 18, 2021 11:11
Postitas yllar
Tihend vahetatud umbes 2 aastat tagasi ja sõitnud 50k, vilksatusi pole peale vaheust enam esinenud.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: K Aug 18, 2021 20:03
Postitas rantto
Õlipump on laisaks jäänud

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: K Aug 18, 2021 20:04
Postitas Mikhuu
paulk kirjutas:
K Aug 18, 2021 10:38
Mikhuu kirjutas:
T Aug 17, 2021 7:38
Viking motorsis 8kuud ja 12k km tagasi see samune õlivõtturi tihend vahetatud.
Praegu +20 kraadiga hommikul 1. külmkäivitusega peale checki ja mootori käima minekut viskab sekundiks õlikannu põlema.. Kas hakata juba muretsema?
Mul vilgutab õlituld külmkäivitusel suvel, talvel on ok.
Tänaseks on mul kokku vist 3s erinevas hinnatud saabitöökojas erinevate tööde käigus seda rõngast vahetatud. Lisaks õlirõhke mõõdetud, paigaldatud erinevate tootjate õlifiltrid, andurid ja õlipump. Raha maetud korralikult, tagajärg ikka sama. 3 aastat nõnda sõidetud, läheb vast võiduka lõpuni.

Inglise saabifoorumis on veel mõned sarnase kogemusega tegelased, seal järeldati, et kuna 5 aasta jooksul, mil see tihenditeema luubi all on olnud, pole vahetatud tihendiga mootoreid kokku jooksnud, siis ju see pole probleem.
Lasen esialgu õlirõhud üle mõõta.
Ma ise kohati arvan ka, et tegelt ei ole häda midagi..
Tihend praktiliselt uus.. Sõidaks veel 20-30k läbi ja siis teeks rihmavahetuse ja paneks taas uue tihendi..
Eks selgub rõhkude mõõtmisel kas on pahasti või mitte..
rantto kirjutas:
K Aug 18, 2021 20:03
Õlipump on laisaks jäänud
Ei tohiks selle viga ka olla?? Autol mootori ls 64k km ja lisaks 20k tuuris sõitnud saaltega??

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: K Aug 18, 2021 21:53
Postitas rantto
On ette tulnud, et pump on lahja, mis õli sul sees on?

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Aug 19, 2021 9:28
Postitas Mikhuu
rantto kirjutas:
K Aug 18, 2021 21:53
On ette tulnud, et pump on lahja, mis õli sul sees on?
Saabi originaal 5w30.

Re: 2009 9-3 TTid küsimused

Postitatud: N Aug 19, 2021 11:35
Postitas Sateight
Kui keegi selle õlivõtturi tihendi vahetuse hinda tahab teada, siis ma enda ttid-l lasin just Tartu Carringis teha. Hinnapäringule vastasid 370€ (sh õlivahetus) ja umbes niipalju läkski (lasin muud ka teha)

Minu künal tuli ei vilkunud ja lasin rohkem südame rahuks ära teha. Peale vahetust ütlesid, et tihend oli olnud täiesti viimase otsa peal niiet hea, et ära lasin teha.