TX misfire ja kuidas edasi

Vasta
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#1

N Mai 17, 2018 22:45

Ahoi risti- ja /või saabirahvas!

Oleks kiiret ja asjalikku nõua vaja.
Juhtus selline vahva lugu, et keset enam-vähem rahulikku kiirendust hakkas auto järsku puterdama. Ühtlaselt sõites kaob suht ära. Seisma jättes ja uuesti käivitades vilgub armatuuris CEL mõnda aega. Nagu ma aru saan, siis see tähendab et kuskil misfire? Tühikäigul on ka aru saada, et mõni pütt nagu oleks puudu. Ja nagu ma aru saan, siis Turbo-X puhul võib see kõik viidata süütepoolile? Mina ise ei ole neid vahetanud ja pole teada kas ja millal...

Aga loo veel vahvam aspekt on see, et hetkel olen puhkusel ja paljudest saabitöökodadest nii ca 250km kaugusel. Ja siit küsimus, et oletame, et mu oletused on õiged, siis kas tohin vaikselt pealinna poole sellega kulgeda või tuleb kiirelt alternatiivide ja treileri peale mõelda?

Tee peale jääks küll ka Carring, aga maeitea....on selle diagnoosimine ja vahetus selline asi, mille võiks igaühe kätte anda, kes kunagi Saabiga vähegi kokku puutunud?

Küsimus on pisut akuutne, kuna pealinna tagasi saamine võib nüüd vajada täiendavat sõiduvahendit mis tuleks homme ära "tellida" ja hoolikat planeerimist :) Seega kiirele ja adekvaatsele vastajale kuulub igavene au ja kiitus!

Igatahes!
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#2

R Mai 18, 2018 8:11

Kui üks pütt ei tööta siis pikema sõiduga rikud katid ära, aga siis ongi hiljem põhjust tühi dp ja 3" sportkat panna:)
Soe soovitus on kõik kuus pooli korraga välja vahetada, muidu on varsti jälle sama teema. Küünlaid tuleb ka vahest vahetada, siis kestavd poolid kauem.
Vasta