9-3 SC Aero amort ja vedru
Kas keegi Aerole pehmemat vedru on alla surunud? Ilmselt peaks siis ka pikema käiguga amort olema? Või jääb liiga irvakile rattakoopas ratas? Meie vennasvabariikides on teede kvaliteet väga kehv, eriti linnades. Tahaks seal pehmemalt sõita.
Olen sõitnud SC-ga millel oli Bilstein B4 amort ja Eibachi vedru, see oli palju mõnusam kui minu Aero, iga konarus ei käinud kannist läbi ja ei raputanud nii hullult. Vb lihtsalt proovida teist amorti?
All peaks hetkel olema tehase gaasid. Kahtlustan et aero vedru oluliselt lühem ja sama ka amordi käik. Et kui vahetada siis mõlemad. Aga kui tänu sellele on rattakoopas 10cm vahe siis ka kole.
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
ma panin oma aerole ette tavalised vedrud, minu arust WIS järgi kõik amordid on ühesugused, xwd võib olla teised, aga vedrud aerodel on lühemad ja paksemad veits, kui tavalistel, tahan ka tagumised kunagi ära vahetada ka
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Liiga kõrge küll ei läinud, pigem nagu tavalisel sc, aga kuna tagumised on aero vedrud, siis auto praegu parallelselt teega, mitte kalduga tagant ette. Kurvides ka ŗohkem nüüd kaldub. Selles mõttes aero vedrudega on mõnusam suurema kiirusega kurvisse minna.
Kui lamapolitseiniku üle sõita, siis on tunda, et esi ots läheb pehmem, kui tagumik, mis lausa hüppab.
Ja rehvid on 225/50R17.
Kui lamapolitseiniku üle sõita, siis on tunda, et esi ots läheb pehmem, kui tagumik, mis lausa hüppab.
Ja rehvid on 225/50R17.
Ilmselt peaks nii ette kui taha tavavedru panema.