9-3 SC Aero amort ja vedru

Vasta
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#1

L Mai 19, 2018 6:36

Kas keegi Aerole pehmemat vedru on alla surunud? Ilmselt peaks siis ka pikema käiguga amort olema? Või jääb liiga irvakile rattakoopas ratas? Meie vennasvabariikides on teede kvaliteet väga kehv, eriti linnades. Tahaks seal pehmemalt sõita.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#2

L Mai 19, 2018 9:52

yllar kirjutas:
L Mai 19, 2018 6:36
Kas keegi Aerole pehmemat vedru on alla surunud? Ilmselt peaks siis ka pikema käiguga amort olema? Või jääb liiga irvakile rattakoopas ratas? Meie vennasvabariikides on teede kvaliteet väga kehv, eriti linnades. Tahaks seal pehmemalt sõita.
Olen sõitnud SC-ga millel oli Bilstein B4 amort ja Eibachi vedru, see oli palju mõnusam kui minu Aero, iga konarus ei käinud kannist läbi ja ei raputanud nii hullult. Vb lihtsalt proovida teist amorti?
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#3

L Mai 19, 2018 14:27

All peaks hetkel olema tehase gaasid. Kahtlustan et aero vedru oluliselt lühem ja sama ka amordi käik. Et kui vahetada siis mõlemad. Aga kui tänu sellele on rattakoopas 10cm vahe siis ka kole.
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#4

L Mai 19, 2018 21:46

ma panin oma aerole ette tavalised vedrud, minu arust WIS järgi kõik amordid on ühesugused, xwd võib olla teised, aga vedrud aerodel on lühemad ja paksemad veits, kui tavalistel, tahan ka tagumised kunagi ära vahetada ka
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#5

P Mai 20, 2018 14:47

Esiosa liiga kõrge ei jäänud mitte Aero vedruga? Läks sõit pehmemaks?
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#6

P Mai 20, 2018 22:12

Liiga kõrge küll ei läinud, pigem nagu tavalisel sc, aga kuna tagumised on aero vedrud, siis auto praegu parallelselt teega, mitte kalduga tagant ette. Kurvides ka ŗohkem nüüd kaldub. Selles mõttes aero vedrudega on mõnusam suurema kiirusega kurvisse minna.
Kui lamapolitseiniku üle sõita, siis on tunda, et esi ots läheb pehmem, kui tagumik, mis lausa hüppab.
Ja rehvid on 225/50R17.

Pilt
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#7

E Mai 21, 2018 10:51

Ilmselt peaks nii ette kui taha tavavedru panema.
Vasta