1.9 ttid käiguvahetus ja roolipump

Vasta
Hr Kri Sto
Postitusi: 7
Liitunud: R Mai 18, 2018 6:58
Asukoht: Helsinki
Auto: Saab 9-3 sport sedan vector business 1.9 ttid 2008

#1

T Mai 22, 2018 19:52

Tere,

Olen Saabidega uustulnukas ja seega ka esimene auto mul.

Autoks siis Saab 9-3 sport sedan vector business 1.9 ttid 132kw 2008/12 manuaal.

Mure järgmine: Igal käiguvahetusel on selline tunne, nagu oleks käigukasti v mootori padjad läbi/väsinud, ehk siis teeb jõnksu. 1-3 käiguga rohkem.

Kas viga tuleks otsida pigem patjadest v on viga rohkem kastis endas? Kas ja millised ja palju tal neid patju üldse on?

Suurimad tänud juba ette kõigile! 😊🤘🏻
Viimati muutis Hr Kri Sto, L Mai 26, 2018 10:14, muudetud 1 kord kokku.
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#2

T Mai 22, 2018 20:25

Mul endal põhimõtteliselt sama jõuallika- ja ülekandega auto ning viimase 4 kuu jooksul on ilmnenud täpselt samad sümptomid. Ootan huviga, et keegi vea kätte juhataks. Mina isiklikul kahtlustan mootoripatjade asemel pigem sisemisi püsikiirusliigendeid (pooltelgede otsi).
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#3

K Mai 23, 2018 7:33

Kahemassiline hooratas?
Hr Kri Sto
Postitusi: 7
Liitunud: R Mai 18, 2018 6:58
Asukoht: Helsinki
Auto: Saab 9-3 sport sedan vector business 1.9 ttid 2008

#4

K Mai 23, 2018 12:14

Kahemassiline hooratas peaks neil olema jah.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#5

K Mai 23, 2018 21:58

Hr Kri Sto kirjutas:
K Mai 23, 2018 12:14
Kahemassiline hooratas peaks neil olema jah.
Selle hävinemisel võivad olla sellised sümptomid.
Ilts
Saabiklubi liige
Postitusi: 119
Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
Asukoht: Viljandi
Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero

#6

R Mai 25, 2018 12:43

Paistavad olema jah kahemassilise hooratta sümptomid kui edasi mõelda. Näiteks kahemassilise hoorattaga peaks ideeliselt siduril traditsioonilised leevendusvedrud puuduma, sest hooratas teeb sama töö ise ära. Kui nüüd hooratas pekkis on, siis puudub see leevendusefekt ja tulemuseks on "jõnks" käiguvahetusel.
Hr Kri Sto
Postitusi: 7
Liitunud: R Mai 18, 2018 6:58
Asukoht: Helsinki
Auto: Saab 9-3 sport sedan vector business 1.9 ttid 2008

#7

R Mai 25, 2018 15:13

Aga kas ta ei peaks siis kuidagi ka kohapeal märku andma? Tühikäigul tundub nagu kõik okei. Ei kolinat, rappumist ega midagi.
Õrn vibra nagu oleks, kui mootor töötab, aga ei midagi suurt.
Hooratta puhul üsna kulukas remont 🙈😬👏🏻
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#8

R Mai 25, 2018 17:55

Minul tegi 9-3SS kunagi samuti, lasin siduri natuke hooletult üles ja liikumine algas kolksuga. Tuvastati hooratta probleem, ei hakanud parandama, kuna sõita kannatas. 9-5 oli sama häda, sellel oli väsinud hoopis differ. Sai paigaldatud uus (romula) käigukst koos diffriga, probleem kadus mõneks ajaks. Nüüd, umbes 50km hiljem hakkab probleem end uuesti näitama.
Hr Kri Sto kirjutas:
T Mai 22, 2018 19:52
Tere,

Olen Saabidega uustulnukas ja seega ka esimene auto mul.

Autoks siis Saab 9-3 sport sedan vector business 1.9 ttid 132kw 2008/12 manuaal.

Mure järgmine: Igal käiguvahetusel on selline tunne, nagu oleks käigukasti v mootori padjad läbi/väsinud, ehk siis teeb jõnksu. 1-3 käiguga rohkem.

Kas viga tuleks otsida pigem patjadest v on viga rohkem kastis endas? Kas ja millised ja palju tal neid patju üldse on?

Suurimad tänud juba ette kõigile! 😊🤘🏻
www.madalvee.com
Hr Kri Sto
Postitusi: 7
Liitunud: R Mai 18, 2018 6:58
Asukoht: Helsinki
Auto: Saab 9-3 sport sedan vector business 1.9 ttid 2008

#9

R Mai 25, 2018 20:03

Mul nagu otseselt kolksu ei tee ega tähelda ka kolinat, küll aga on selline ebameeldiv ja harjumatu jõnks vähe järsemal ja hooletumal siduri kasutamisel.
Täna siis proovis sõita sõber remonditöökojast ja välistas mootoripadjad. Tema arvamus ja kahtlus jäi ka siiski hoorattale.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#10

R Mai 25, 2018 23:32

Mingi 300-500 varuosad, pluss töö.
Hr Kri Sto
Postitusi: 7
Liitunud: R Mai 18, 2018 6:58
Asukoht: Helsinki
Auto: Saab 9-3 sport sedan vector business 1.9 ttid 2008

#11

L Mai 26, 2018 10:13

Kas kellegil roolivõimu pumbaga ka kokkupuuteid on olnud?
Oma auto teeb häält, uriseb nagu. Rooli keerata ükskõik kumba suunda, siis kaob mingiks ajaks. Vahest ei ole üsna pikalt ja vahest jälle ei jää üldse vait.
Kas hüdrauliline elekriline pump v roolilatt kutu?
Õli on paagis. Kui ta uriseb, siis käsi pumbale pannes väriseb.
Vasta