TurboX Poob-puterdab järsul kiirendusel

Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#26

T Juul 24, 2018 23:45

Kontrolli õhuvõtu lõdvikuid, mul kunagi 2,8T jukerdas just augu tõttu voolikus! Uus voolik ja kõik korras!

Kõikide poolide vahetamine pole mõtekas, need üsna töökindlad. Mul kohe 260 000 sõitnud! Vaid üks on jukerdanud, kui üks on uus saad kõik järjest läbi proovida. Aga ma panustaks pisiaugule õhuvõtu lõdvikus!
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1034
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#27

N Juul 26, 2018 9:14

Kas V6 poolidel on väga oluline vahe millise tootja oma sinna peale saab? NGK; Bosch; Hitachi?
Ja küünlad NGK PLFR6C-10G ?

Sain vastuse:
marti420 kirjutas:
T Juul 24, 2018 11:10
Sellel mootoril ongi mõistlik poolid kõik korraga välja vahetada. Ja kindlasti Boschi 112 lõpuga poolid.
0 221 604 112
Kasutaja avatar
Viktoria
Saabiklubi liige
Postitusi: 325
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: Volvo XC60 R-design

#28

N Juul 26, 2018 10:34

Mina panin Bosch omad. Google ytles, et saabile parimad ja ka foorumlased seda soovitanud. Hindki mõistlik. Kyynlad samas NGK omad.
Huvitav fakt on see, et tagasiteel Pärnust + kiired möòdasõidud kulgesid ilma anomaaliata. Vot ei teagi nyyd, kas viimasest postitusest olid lihtsalt närvid krussis ja “kujutasin” uut puterdust ette või siiski miskit on läbi minemas....Ma ju naine, jõuan 100x üle pabistada.:p
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 482
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#29

N Juul 26, 2018 12:47

Ei ole vaja väga pabistada remondi pärast Viktoria. Suurem remont tuleb niikuinii ja peale mõne tuhande kulutamist saab jälle mõnda aega sõita. See on kõikide autodega nii.
Kasutaja avatar
Viktoria
Saabiklubi liige
Postitusi: 325
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: Volvo XC60 R-design

#30

N Juul 26, 2018 14:01

Ron24 kirjutas:
N Juul 26, 2018 12:47
Ei ole vaja väga pabistada remondi pärast Viktoria. Suurem remont tuleb niikuinii ja peale mõne tuhande kulutamist saab jälle mõnda aega sõita. See on kõikide autodega nii.
Tänan ilusate sõnade eest, Ron :)
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#31

N Juul 26, 2018 19:42

2,8T on väga hea ja töökindel mootor. Vägagi vigadevaba. Seega väga pabistada ei tasu. Nõrk koht on neil autodel nelivedu, mitte mootor.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta