2. leht 2-st

Re: TurboX Poob-puterdab järsul kiirendusel

Postitatud: T Juul 24, 2018 23:45
Postitas dreamer12
Kontrolli õhuvõtu lõdvikuid, mul kunagi 2,8T jukerdas just augu tõttu voolikus! Uus voolik ja kõik korras!

Kõikide poolide vahetamine pole mõtekas, need üsna töökindlad. Mul kohe 260 000 sõitnud! Vaid üks on jukerdanud, kui üks on uus saad kõik järjest läbi proovida. Aga ma panustaks pisiaugule õhuvõtu lõdvikus!

Re: TurboX Poob-puterdab järsul kiirendusel

Postitatud: N Juul 26, 2018 9:14
Postitas Pootsman
Kas V6 poolidel on väga oluline vahe millise tootja oma sinna peale saab? NGK; Bosch; Hitachi?
Ja küünlad NGK PLFR6C-10G ?

Sain vastuse:
marti420 kirjutas:
T Juul 24, 2018 11:10
Sellel mootoril ongi mõistlik poolid kõik korraga välja vahetada. Ja kindlasti Boschi 112 lõpuga poolid.
0 221 604 112

Re: TurboX Poob-puterdab järsul kiirendusel

Postitatud: N Juul 26, 2018 10:34
Postitas Viktoria
Mina panin Bosch omad. Google ytles, et saabile parimad ja ka foorumlased seda soovitanud. Hindki mõistlik. Kyynlad samas NGK omad.
Huvitav fakt on see, et tagasiteel Pärnust + kiired möòdasõidud kulgesid ilma anomaaliata. Vot ei teagi nyyd, kas viimasest postitusest olid lihtsalt närvid krussis ja “kujutasin” uut puterdust ette või siiski miskit on läbi minemas....Ma ju naine, jõuan 100x üle pabistada.:p

Re: TurboX Poob-puterdab järsul kiirendusel

Postitatud: N Juul 26, 2018 12:47
Postitas Ron24
Ei ole vaja väga pabistada remondi pärast Viktoria. Suurem remont tuleb niikuinii ja peale mõne tuhande kulutamist saab jälle mõnda aega sõita. See on kõikide autodega nii.

Re: TurboX Poob-puterdab järsul kiirendusel

Postitatud: N Juul 26, 2018 14:01
Postitas Viktoria
Ron24 kirjutas:
N Juul 26, 2018 12:47
Ei ole vaja väga pabistada remondi pärast Viktoria. Suurem remont tuleb niikuinii ja peale mõne tuhande kulutamist saab jälle mõnda aega sõita. See on kõikide autodega nii.
Tänan ilusate sõnade eest, Ron :)

Re: TurboX Poob-puterdab järsul kiirendusel

Postitatud: N Juul 26, 2018 19:42
Postitas dreamer12
2,8T on väga hea ja töökindel mootor. Vägagi vigadevaba. Seega väga pabistada ei tasu. Nõrk koht on neil autodel nelivedu, mitte mootor.