Turbo x jahutusvedeliku tase
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
- Asukoht: TLL / EETN
- Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX
Senimaani olen pidanud ennast üsna teravaks pliiatsiks jne. aga nüüd ei teagi kas pean paljud asjad elus ümber hindama või midagi... Nimelt asi selles, et mõnel hommikul, kui auto kodu juures kerge kallaku peal seisnud, viskab käivitades teate coolant level low. Põhjused on veel omaette eraldi teema aga... Kuidas kuradi moodi ma seda levelit kontrollima peaksin? Paak on musta värvi, läbipaistmatu ja mingeid markeeringuid ka nagu ei paista. Mis värk sellega on? Esinduse lugu?
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
“On alles blond”, mõtleb kohe kindlasti mõni ja ega ma olen ka, aga kui kuu tagasi kogu tosool välja voolas ja uue sisse kallates seda samust MAX otsisin, ei jäänud silma. Taskulambiga ka ei näinud, aga ega mul ongi kehv silmanägemine. Enda kaitseks utlen, et meessoost “silmapiidrid” ka ei silmanud. Linearil oli lihtne-poolläbipaistev paak ja MIN-MAX kenasti näha.
Aga ndr3k, leidsid?
Aga ndr3k, leidsid?
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Minu teada on kõigil V6-tel see must paak. Vähemalt minu omal on! Ainus lahendus on auto siledale maale parkida ja siis ca 2-3 cm ülaltpoolt seda vedelikku vähem jätta. Üle valades hakkab välja alama.
Paremat lahendust ei teagi.
Paremat lahendust ei teagi.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Hei
No siis on hea teada, et mina koos oma "meestega" päris pimedad pole.
minul kadus tosool peale Viking motosis käimist. Vahetati genekarihm ja ma ei tea mida nad seal radika juures tegid, aga radikal korgi 2 tihendit läksid katki ja tosool voolas välja. Viga väike (õigemini olematu), aga jalamees minust terveks nädalavahetuseks sai
No siis on hea teada, et mina koos oma "meestega" päris pimedad pole.
minul kadus tosool peale Viking motosis käimist. Vahetati genekarihm ja ma ei tea mida nad seal radika juures tegid, aga radikal korgi 2 tihendit läksid katki ja tosool voolas välja. Viga väike (õigemini olematu), aga jalamees minust terveks nädalavahetuseks sai
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Tegelikult on on märgid täiesti olemas seal. Ei viitsi praegu autosse vaadata aga minu mäletamistmoodi oli nagu laseriga tähed sisse lõigatud. Võin õhtul pildi teha
Ma kevadel ka võitlesin jahutusvedeliku kaoga. Lõpuks sain jälile, et termostaadi juurest torude ülemineku kohast ja termostaadi tihend lekivad. Tellisin uue termostaadi, kõik vajalikud tihendid ja vahetasin ise ära. Julm kitsas on seal turbo all, kirurgi käed peavad olema Nüüd on muretu, ei kao jahutusvedelik enam...
Ma kevadel ka võitlesin jahutusvedeliku kaoga. Lõpuks sain jälile, et termostaadi juurest torude ülemineku kohast ja termostaadi tihend lekivad. Tellisin uue termostaadi, kõik vajalikud tihendid ja vahetasin ise ära. Julm kitsas on seal turbo all, kirurgi käed peavad olema Nüüd on muretu, ei kao jahutusvedelik enam...
Need märgid kipuvad vanusega ära kaduma. Minu omal oli alles ainult hot ja see pudenes nüüd ka anuma põhja.