Taas mure. Pikemat aega olen vaadanud, et temp ei püsi keskel vaid veidi alla poole. Sõites kannatab sõita ainult kliima HI peal. Kui panen 27 või sealt alla poole hakkab külma puhuma. Ja seda just eriti klaasi peale. No ok. Termostaati siis vahetama. Termostaat vahetatud. Nüüd aga ikkagi sama pull. Mootor hoiab maanteel ilusti tempi keskel aga sooja tuleb ikkagi ainult hi peal. Panen aste alla poole 27 siis hakkab salong vaikselt külmaks minema. Kellelgi mingit aimu milles võib probleem olla?? Millegipärast näitab välistempi ka koguaeg +60°c viimasel ajal.
Viskasin täna juhtme taha ja ainukeseks veaks näitas puhuri mootori kiiruse viga vms.
Saab 9-3 1.9 tid soojendus tembutab
Tech oleks vast abiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: N Okt 12, 2017 19:33
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 Aero 184kw 2004
Saab 9-3SC 1.9TiD 2007 MY08
Probleem pole sama, aga mul näitab lihtsalt vale näitu välistemp. Peale korralikku käsipesu hakkas jebima üle öö. Stange käis ka hiljuti eest, kuna radikas oli leke ja oli vaja vahetada. Ise ei vahetanud, seega ei tea selle anduri asukohta.
Üritasin inglise keeles leida selle anduri asukohta... Leidsin 9-5 oma, leidsin 9-3 pre-face oma, aga 9-3 facelift oma ei leidnud.
Äkki keegi targem oskab mulle emakeeles öelda, kus kohas see andur täpselt asub ja kuidas oleks kõige lihtsam sinna ligi saada? On ikka ebamugav küll, kui välistemp näitab 30±, aga valitav max kondil on 28.
Edit: 26 kraadi on max
Üritasin inglise keeles leida selle anduri asukohta... Leidsin 9-5 oma, leidsin 9-3 pre-face oma, aga 9-3 facelift oma ei leidnud.
Äkki keegi targem oskab mulle emakeeles öelda, kus kohas see andur täpselt asub ja kuidas oleks kõige lihtsam sinna ligi saada? On ikka ebamugav küll, kui välistemp näitab 30±, aga valitav max kondil on 28.
Edit: 26 kraadi on max
9-3 andur asub umbes samas kohas nagu 9-5 oma. Esimene põhja kate lahti ja käes ta ongi.
Viga tavaliselt vahepistiku(te) klemmide oksüdeerumises.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nii mina sain asja korda. Mõtlesin tellida uue anduri, aga mul seisab 2 fl omegat(2000a) kodus ja selle andur oli samasugune. Nüüd näitab õiget tempi ja soojendus timmis. Alguses kiskusin ka pistikud lahti, aga need olid nagu uued.