Krigin
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Kahtlane krigin või ej oskagi seletada keerates nii vasakule kui paremale mida on kuulata vaikselt soites ja samuti ka kolksub vaikselt soites aukudest läbi. Kõik toimub kõrvalistuja poole peal.
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
See postitus meenutab vägisi: https://www.youtube.com/watch?v=wtPFdOhNTSc
Arvata võib, et foorumis spekuleerides ei saa Sa sellele küsimusele vastust.
Arvata võib, et foorumis spekuleerides ei saa Sa sellele küsimusele vastust.
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Vääga naljakas
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Veel üks küsimus. Tahaksin valja vahetada kollased konid, kuna reaalselt tunnen salongis igat käbi millest üle sõidan. Oskaks keegi siit lehelt https://aeromotors.ee/kataloog/saab/9-3 ... 826;s10111 soovitada pehmemaid amorte ja vedrusi mis auto veidsakene kõrgemaks ka teevad? Oleksin väga tänulik
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
Kollased konid peaksid olema reguleeritava pehmusega ju? Keera pehmemaks siis. Kui ei aita siis pigem vedrud liiga jäigad.
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Essadel konidel selline probleem et need kohad suht roostes ja mingi seibi laadne asi lahti sealt. Pildil naidatud koht. Kas saab regullida ka ilma maha võtmata?
- Manused
-
- Roostes koht
- received_2262507250462605.jpeg (21.23 KiB) Vaadatud 3894 korda
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Minu ühekordne kogemus on see, et tugilaagrid hakkavad klobisema-kolksuma küll, kui august läbi sõita, kuid keerates ei krigisenud.
Kas kriginast seda ei või aimata, et kas on metall vastu metalli või plastik vastu metalli jne?
Kas kriginast seda ei või aimata, et kas on metall vastu metalli või plastik vastu metalli jne?
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Saabu14r:: ei mul ikka kollased pildi votsin lihtsalt googlest kähku et naidata roostes kohta.
Kroom:: hääl on pigem nagu mingit vedrut painutades vms ( see hääl ka nyyd ara lainud jalle. Kord laheb ara siis tuleb tagasi)
Kroom:: hääl on pigem nagu mingit vedrut painutades vms ( see hääl ka nyyd ara lainud jalle. Kord laheb ara siis tuleb tagasi)
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Algusaastate 9-3 veermik kipubki külmalt kobisema ja kolisema ja mingi hetk kaob see ära- endal oma Aeroga 5a seda läbi elatud ja olen leppinud sellega, et kui ilm jahedam, siis sõitu alustades kobiseb ja koliseb see veermik, kui ilm soojem, siis kõik vaikne. Ülevaatusel ka ühtegi lõtku ei tuvastata. Autolehes on Troost Auto selle kohta öelnud järgmist: "Külmade saabudes kipuvad amortisaatorid klobisema ja stabilisaatorivarda puksid kääksuma (viimasel juhul aitab spetsiaalne määre)."Strenoob11 kirjutas: ↑P Mai 05, 2019 16:30Kroom:: hääl on pigem nagu mingit vedrut painutades vms ( see hääl ka nyyd ara lainud jalle. Kord laheb ara siis tuleb tagasi)
Jäikusega harjub ka ajapikku ära Kunagi üks automüüja tegi oma müüdavat 9-3 Aerot isegi maha öeldes, et see on nii jäik auto
Kõrgemaks on ka keeruline saada, ma kasutan talveperioodil selleks 205/60R16 rehve, suvel tuleb lihtsalt Aero stange spoilerit parkides alati meeles pidada kui kuskile parkida.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R
Aga kuidas need SACHS ja MONROE amordid saabil vunkavad. Aeromotors lehe peal need saadaval, mõtlesin kunagi ümber lüüa aga igal pool juttu aind bilsteinidest ja konidest.
《《♧♧♧♧♧♧♧》》