Krigin

Vasta
Strenoob11
Postitusi: 30
Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
Asukoht: Tallinn
Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R

#1

L Mai 04, 2019 23:50

Kahtlane krigin või ej oskagi seletada keerates nii vasakule kui paremale mida on kuulata vaikselt soites ja samuti ka kolksub vaikselt soites aukudest läbi. Kõik toimub kõrvalistuja poole peal.
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
Tsetseen
Postitusi: 77
Liitunud: L Juun 16, 2018 15:43
Asukoht:
Auto: Saab

#2

P Mai 05, 2019 0:01

See postitus meenutab vägisi: https://www.youtube.com/watch?v=wtPFdOhNTSc

Arvata võib, et foorumis spekuleerides ei saa Sa sellele küsimusele vastust.
Strenoob11
Postitusi: 30
Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
Asukoht: Tallinn
Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R

#3

P Mai 05, 2019 10:08

Vääga naljakas
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 574
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#4

P Mai 05, 2019 10:24

Kontrolli paremat amordi ülemist tugilaagrit.
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 998
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#5

P Mai 05, 2019 10:58

Keera kohapeal rattaid ja kui võimalik, siis vedru katsudes peaks tunda olema - kui vibreerib siis tõenäoliselt tugilaager.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Strenoob11
Postitusi: 30
Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
Asukoht: Tallinn
Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R

#6

P Mai 05, 2019 12:49

Veel üks küsimus. Tahaksin valja vahetada kollased konid, kuna reaalselt tunnen salongis igat käbi millest üle sõidan. Oskaks keegi siit lehelt https://aeromotors.ee/kataloog/saab/9-3 ... 826;s10111 soovitada pehmemaid amorte ja vedrusi mis auto veidsakene kõrgemaks ka teevad? Oleksin väga tänulik 😀😂
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
saabu
Postitusi: 768
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#7

P Mai 05, 2019 15:56

Kollased konid peaksid olema reguleeritava pehmusega ju? Keera pehmemaks siis. Kui ei aita siis pigem vedrud liiga jäigad.
Strenoob11
Postitusi: 30
Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
Asukoht: Tallinn
Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R

#8

P Mai 05, 2019 16:01

Essadel konidel selline probleem et need kohad suht roostes ja mingi seibi laadne asi lahti sealt. Pildil naidatud koht. Kas saab regullida ka ilma maha võtmata?
Manused
received_2262507250462605.jpeg
Roostes koht
received_2262507250462605.jpeg (21.23 KiB) Vaadatud 368 korda
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 890
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#9

P Mai 05, 2019 16:07

Aa, kui tegu kuldsete konidega siis pole midagi teha. Kollased konid on regullitavad. Kuldsed mitte. Kui on kollased siis regull kãib tihti amordi tugilaagri juurest, kapoti alt.
kroom
Postitusi: 245
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#10

P Mai 05, 2019 16:24

Minu ühekordne kogemus on see, et tugilaagrid hakkavad klobisema-kolksuma küll, kui august läbi sõita, kuid keerates ei krigisenud.
Kas kriginast seda ei või aimata, et kas on metall vastu metalli või plastik vastu metalli jne?
Strenoob11
Postitusi: 30
Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
Asukoht: Tallinn
Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R

#11

P Mai 05, 2019 16:30

Saabu14r:: ei mul ikka kollased pildi votsin lihtsalt googlest kähku et naidata roostes kohta.

Kroom:: hääl on pigem nagu mingit vedrut painutades vms ( see hääl ka nyyd ara lainud jalle. Kord laheb ara siis tuleb tagasi) 😀
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 952
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#12

P Mai 05, 2019 19:01

Strenoob11 kirjutas:
P Mai 05, 2019 16:30
Kroom:: hääl on pigem nagu mingit vedrut painutades vms ( see hääl ka nyyd ara lainud jalle. Kord laheb ara siis tuleb tagasi) 😀
Algusaastate 9-3 veermik kipubki külmalt kobisema ja kolisema ja mingi hetk kaob see ära- endal oma Aeroga 5a seda läbi elatud ja olen leppinud sellega, et kui ilm jahedam, siis sõitu alustades kobiseb ja koliseb see veermik, kui ilm soojem, siis kõik vaikne. Ülevaatusel ka ühtegi lõtku ei tuvastata. Autolehes on Troost Auto selle kohta öelnud järgmist: "Külmade saabudes kipuvad amortisaatorid klobisema ja stabilisaatorivarda puksid kääksuma (viimasel juhul aitab spetsiaalne määre)."
Jäikusega harjub ka ajapikku ära :) Kunagi üks automüüja tegi oma müüdavat 9-3 Aerot isegi maha öeldes, et see on nii jäik auto :)
Kõrgemaks on ka keeruline saada, ma kasutan talveperioodil selleks 205/60R16 rehve, suvel tuleb lihtsalt Aero stange spoilerit parkides alati meeles pidada kui kuskile parkida.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Strenoob11
Postitusi: 30
Liitunud: T Sept 04, 2018 12:37
Asukoht: Tallinn
Auto: SAAB 93 2003 AERO B207R

#13

P Mai 05, 2019 19:40

Aga kuidas need SACHS ja MONROE amordid saabil vunkavad. Aeromotors lehe peal need saadaval, mõtlesin kunagi ümber lüüa aga igal pool juttu aind bilsteinidest ja konidest.😀
《《♧♧♧♧♧♧♧》》
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1572
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#14

P Mai 05, 2019 19:56

Monroe OESpectrum on sarnane originaalamordile või vähe pehmem.
Vasta